Yoongi eve gelmişti. İceriye girdi ortalık sessizdi. Saat gece 1 di eun çıkmıştı. Hoseokun odasına çıktı. Yavaşça kapıyı açtı. Hoseok yatağında dizlerini uzatmış oturuyordu. Camdan dışarıya bakıyordu. Yattıktan 1 saat kadar sonra bebeği uyanmıştı. Yemek yedirmiş biraz bahcede gezinmişlerdi. Sonrasında tekrar uyutmuştu. Yoongiye dönerek hafifce gülümsedi biraz zoraki bir gülümsemeydi.
H:hoşgeldin
Y:hosbuldum nasılsın iyi misin
H:iyiyimİkiside ne konuşacaklarını bilmiyordu. Yoongi nasıl açıklayacağını düşünüyor sormasını bekliyordu. Hoseok ise sormaması gerektiğini kendine hatırlatıyordu.
Y:aşagıda kahve içelim mi ?
H:olur iyi olur.Sessizce odadan çıkmış bebek icin telsizi almışlardı yanlarına yavaş yavaş asağıya inmişlerdi. Mutfağa geçtiler hoseok direk kahve makinesine ilerlerken yoongi durdurdu.
Y:gec otur ben yaparım yorulma.
H:olur mu öyle ben yaparım asıl sen otur gec geldin yorulmussundur.
Y:bebeğim oturur musun lütfenHoseok catık kaşlarıyla bakmış kahve makinasına sarılmıştı. İkiside çok inatçıydı. Hayatlarında ilk defa kahve yapma kavgası yapıyorlardı. Yoongi haline kahkaha patlattı. Cok sevimli görünüyordu. Hoseokta durumu farkedince gülmeye başladı.
H:tamam birlikte yapalım madem fincan uzat ordan
Yoongi gülüşünü bozmadan fincanları alıp uzattı. Hoseok kahveyi yapmaya başladı. Yoongi de mutfak tezgahına yaslanmıştı. Karşısındaki güzelliği izliyordu. Hoseok kahvelere bakarken bir anda belini bir el sarmıştı yoongi iyice üzerine eğilerek arkasındaki dolaptan su koymak için bardaklara uzanmıştı. Bilerek yavaş hareket ediyordu. Hoseok kızarmaya başlamıştı bile yoongi boynuna yaklaşmış burnunu sürtmüştü. Çok güzel kokuyordu. Hoseok artık yanaklarinin alev aldığını dusunuyordu. Kısık bir sesle konustu.
H:yoongi yapma lütfen
Yoongi gülümseyip boynuna öpücük kondurup bardaklari almış suları doldurmuştu. Hoseokta kahveleri dökmüştü. Geçip masaya oturdular. Yanyana oturmus sandalyeleri bir birlerine cevirmislerdi. Masa geniş oldugu için aralarinda mesafe vardı az da olsa hoseok sabahki olayı sormamak icin resmen direniyordu. Yoongi farkındaydı bunun anlatması gerekliydi. Yoonginin konusmasıyla hoseok daldığı yerden gözlerini cevirmiş bakmayı sevdiği yüze dönmüştü.
Y: bugün telefonda duydukların yani istemeden şahit oldukların daha doğrusu hiseok yani istemezdim
Sürekli takılarak nasıl anlatacağını bilemeden kekeleyerek konusuyordu. Hoseokun korkmasindan ondan uzaklasmasindan cok korkuyordu. Hoseok dayanamadı bu haline ve sözünü kesti.
H:yoongi bunları bana anlatmak zorunda degilsin ben senin birşeyin değilim buyüzden beni ilgilendirmez anladığım kadarıyla cok legal biri degilsin anlıyorum bunu anlamak zor olmadı zaten fakat dediğim gibi ben senin hiç birseyin degilim acıyıp eve aldığın biriyim sadece
Gözleri dolmuştu. Hafiften titremeye başlamıştı. Yoongi böyle birşey beklemedigi için çok şaşırmıştı.
Y:ne diyorsun hoseok ne demek bunlar sana her fırsatta değerini söylüyorum sen bende alelade bir insan degilsin yapma nolur. Ben hayatimda ilk defa birine hesap vermeye çalışıyorum ki sen sormadın bile. Hoseok benim hayatimda aşk hiçbir zaman olmadı ilk defa yaşıyorum ben seni ilk gördüğüm an daha önce hic yasamadigim hisler hissettim, dönüp gidemedim o an. Senin saçının teline bir şey olsa canımın nasıl yapacağını bilmiyorsun. Ben sana ve min gyu ya cok alıştım siz olmadan yapamam ve siz benim hayatimda evimde kalbimde acıdığım icin bulunmuyorsunuz.
Hoseok saşırmıştı. Beklemiyordu bu kadarını oda yoongiden hoslanıyordu fakat hoseok ve o cok ayrı seviyelerdeydiler. Birde oğlu vardı denk değillerdi ve bunu dile getirmeden edemedi.
H:yoongi biz denk degiliz yapma lütfen bir kendine bak bir bana bak bende isterim birşeyler olmasını ama-
Y:ne ister misin? Cidden mi ister misin bitti hoseok bilmek istediğim tek sey buydu kendimi yiyip duruyordum ozaman tamam şöyle yapalım simdi ayak üstü olmaz saatte gec tabi yarın akşam hazırlan yemeğe çıkalım olur mu
H:yoongi ben ne diyorum sen diyorsun ailen ne der cevren ne der böyle bir iliskiye
Yoongi karsisinda dolu gözlerle bakan genç adamın ellerini tuttu.
Y:hoseok hiç kimse umrumda değil o saydığın insanlar bende hiçbirsey ifada etmiyolar emin ol kim söylerse söylesin umrumda değil tek umrumda olan sensin yemin ederim sen ve min gyu sen yalnızca isteyip istemediğini söyle bana
H:be- ben bilmiyorum seni seviyorum ama korkuyorum beni anla lütfen biraz zaman ver bana yaşadıklarım kolay değildi
Y:tamam haklısın istediğin kadar beklerim ben seni kararını verdiğinde konuşuruz ozaman bunları sadece ben herşeye hazırım senin icin yapmayacgim vazgecmeyecegim insan yok bunu bil tamam mı
Burukca gülümsedi genç adam ilk defa biri tarafından aşağılanmıyor sevildiğin duyuyordu bu cok garipti inanası gelmiyordu ha tabi bir okadar da güzeldi.
H:yatsak iyi olucak
Y:peki yardım ediyim mi
H:yatmama mıYoongi kahkaha atmıştı.
Y:onada yardim edebilirim sıkıntı yok ama merdivenleri çıkmana demistim.
Hoseok kızarmaya baslamistı yine sevinliliğine gulumseyerek baktı. Sonrasında hızla kucağına aldı.
H:hey ben cikabilirim artık iyiyim
Y: duyamıyorum birlikte mi yatalım
H:yaa yoongiYine küçük bir kahkaha bırakmıştı.
Odasına gelip yatağa bırakmıştı. Kalkarken yoonginin eli yanlislikla süse carpmisti. Çıkardığı sesle bebek kalkmış ağlamaya baslamisti.H:aferim yoongi uyandırdın
Y:sen yat ben uyutur yatırım
H:emin misin yapabilicek misin
Y:yaparım ya nolcak yat hadi sen
H:tamam uyumazsa kaldır beni
Y: hoseok
H:hımm
Y:evli ciftler gibi hissettimHoseok gülmüştü. Omzuna vurup konuştu.
H: Çocuğu uyut hadi.
Y:tamam tamam iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
uyuşturucu baronu-Sope
Fanficyoongi bir uyusturucu baronuydu hayatı gayet sakindi taki kucağındaki bebekle genç ve güzel bir adam ona çarpasıya kadar