7.bölüm

122 16 1
                                    

Hoseok sabah kalmıştı. Esneyerek yatağın içinde oturdu. Saate baktığında 8 olduğunu gördü. Ayağa kalkıp beşiğe baktı. Bebeği yoktu. İçini hızla korku kaplamıştı, asağıya nasıl indiği bilememişti. Aşağıya indiğinde de kimseyi görememişti. Yoonginin odasına çıkmıştı. Kapıyı hızla açtığında gördüğü manzara çok güzeldi. Yoongi bebeğiyle birlikte uyuyakalmıştı. Min gyu uyanmış yatakta oynuyordu. Manzaraya gülümsedi. Bebeğini kucağına aldı. Yoonginin üzerine eğilip yanağına öpücük kondursam mı diye düşünüyordu. Sonrada uyuyor zaten hissetmez diye düşündü. Yüzüne doğru yaklaştı tam yanağını öpecekken yoongi dudaklarını öpmüştü . Şokla kalakaldı. Hızla kalkıp bebeğini pışpışlayarak konuştu.

H:be-ben sadece saçında birşey vardı onu alacaktım yani

Yoongi hızla doğrulmuş yatağa oturmuştu. Terliklerini ayağına geçirdi.

Y:tabi canım öyledir.
H:ayrıca sen niye beni öptün bi kere, ben niye açıklama yapıyorsam.

Yoongi genç adam konuşurken baştan aşağıya süzüyordu. Üzerinda kısa bir şort ve atlet tarzı bir pijama vardı. Bacaklarına gözü takıldı. Hoseok evdede olsa hep asofman tshirt giyiyordu. Şortla hemde bu kadar kısa bir şortla görmek bakmasına sebep olmuştu. Tabi kafasına küçük bir darbe almasaydı daha bakardı. Hoseok kafasına bir tane geçirmişti.

H:ne bakıyorsun be sapık gibi?!

Yoongi başını tutarak ayağa kalkmış üzerine yürümeye başlamıştı. Duvarla arasına aldı hoseoku.

Y:belki senin sapığınımdır güzellik.

Hoseok sertçe iktirip odadan çıkmış daha doğrusu kaçmıştı. Yolda bağırarak söyleniyordu.

H:insanlarda hiç ahlak kalmamış ne ayıp ne ayıp şuna bak neler diyor üstüme iyilik sağlık gel min gyu m benim mama yiyelim

Yoongi bu haline gülüp üzerini değiştirmişti. Bugün onlarla vakit geçirmek istiyordu. Bir kaç işi vardı onlarıda aksam halledebilirdi. Üzerine siyah bir kot ve beyaz bir gömlek geçirmişti. Bu iki güzelliğin yanında azrail gibi gezmek istemezdi. Saclarını düzeltip parfümünü sıkmıştı. Asağıya indi. Hoseok bebeğine süt içiriyordu. Hoseok onun geldiğini duyunca sorusunu yöneltti ona bakmadan.

H:yoongi eun nerde izinli mi yoksa kahvaltı yapsaydık hep berabe-

Başını kaldırdığında giyindiğini görmüştü.

H:sen çıkıyor muydun ben bişeyler ayarlıyım ozaman kendime görüşürüz.

Y:yok çıkmıyorum çıkıyoruz. Bugün biraz gezdireyim sizi sıkıldınız iyice. Hoseok istersen min gyu eunla kalsın biraz rahatlarsın sende, zaten fazla durmayız

H:bilemedim ki birşey olmasın?

Y: birşey olursa döneriz zaten ki olmaz ama için rahat etmediyse alalım. Ben sadece biraz dinlen diye dedim yanlış anlama beni min gyu senin kadar benimde oğlum artık.

H:tamam peki kalsın.

Y:eun şimdi gelir sen hazırlan, biz oturalım.

H:tamam ozaman ben gidiyim.

Hoseok bebeği yoonginin kucağına vermişti. Sonrasında odasına çıktı. Dolabına baktı. Yoongi sık sık alışveriş yapıyordu onun için hoseoka her ne kadar kartını verip istediğini al desede almıyordu. Dolaptan beyaz bir kot şort ve mavi slim bir gömlek giymişti. Beli çok inceydi fakat basenleri zıt bir şekilde genişti. Giydikleri dahada ortaya çıkarmıştı fiziğini, çok takılmadıbuns. Bir kolye taktı. Kızıl saçlarını düzeltti sonrasında aşağıya indi.
Yoongi gelmesiyle ona bakmıştı.

Y:çok güzel olmuşsun dön bakayım bir.

Hoseok kendi çevresinde yavaşça dönmüştü. Yoongi bir anda öksürmeye başlamıştı.

Y:şort olmamış değiştirsene
H:nedem ya güzel ya
Y:yok yok hiç olmamış kot giy sen

Hoseok anlamaz bakışlarla bakmış yukarıya çıkıp buz mavi bol bir pantolon ve düz beyaz oversize bir tshirt giymişti kemer kısmınada boncuklardan oluşan pantolon süsleri takmıştı. Tekrar aşağıya indi.

H:şimdi nasıl ?
Y:misss gibi olmuşsun güzelim.

Kapı açılmasıyla eun gelmiş. Selam verip min gyu yu almıştı. Onlarda evden çıkmış arabaya geçmişlerdi. Yoonginin arabayı çalıştırmasıyla yola çıktılar. Yoongi kısık sesle şarkı açmıştı. Genç adam kendi kendine şarkıyı mıldanarak ritme göre eliyle bacağına vuruyordu.

H:yoongi ayna varmı ?
Y:üstte bak.

Hoseok aynayı açmıştı. Açmasıyla kucağına bir fotoğraf düşmüştü. Fotoğrafa baktı. Yoonginin kucağında bir bebek vardı. Elini omzuna koyduğuda genç bir kadın. Hoseok resme bakakalmıştı. Fotoğrafı yoongiye doğru elleri titreyerek uzatmıştı.

H:yoongi bu... Kadın kim?

uyuşturucu baronu-SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin