" ๑ " şu işaret asıl yazarın kendi notunun yer aldığı kısım olcak.
๑ UYARI - bu bölüm neredeyse tecavüz.. ๑
"NE!!! ONLA ORTAK OLMAYACAĞIM!!!" diyene kadar Profesör Snape'e baktım. "Bay Malfoy, dersin başında söylediğim gibi, partner değiştirmeyeceğim, yerinize oturun yoksa ayın geri kalanında ceza alırsınız." Dedi düz bir yüzle. Malfoy yanımdaki koltuğa geçti ve oturdu. Doğrudan ileriye baktı ve sınırlıydı. Profesör Snape daha sonra ortakları dağıtmaya başladı. Herkes işini bitirip oturduktan sonra projeyi anlattı.
"Toplamları bir puan olacak bir dizi İksir yapacaksınız.Ardından size vereceğim iksirlerden biri hakkında bir kompozisyon yazıp sunum yapacaksınız. Her gruba toplam 5 iksir vereceğim. Hiçbir grup aynı iksirlere sahip olmayacak. Hayır, masanıza bakarsanız, iksirlerimizin bir listesi görünecektir. Bu proje Noel Tatilinden döndüğümüz gün bitecek. Şimdiden çalışın." İksirlerimize bakarken koyu kahverengi saçlarım yüzüme düşerken iç çektim. Listeyi okurken kafamın yan tarafında iki gözün delik açtığını hissettim. "Dinle Malfoy, bir fotoğraf çek daha uzun sürecek. Senin kadar bende ortağın olmak istemiyorum. Yani şimdi işleri halledersek dersten sonra birbirimizi görmek zorunda kalmayacağız. Anlaştık mı? " Gözümün önündeki parşömene hiç bakmadım. Başımı kaldırdım ve onun Gri gözleriyle karşılaştım. Onlar güzeldi. Gözlerimi ondan ayıramıyordum. "Tamam, ama seninle bir anlaşma yapacağım, eğer makaleyi yazarsan bütün iksirleri yapacağım." gülümsedim. "Kusura bakmayın Bay Malfoy, hem makalenin üzerinde hem de sunum için el yazımız var, bunu halletmek için birlikte çalışmamız gerekiyor. Yemekten sonra sizinle kütüphanede buluşuruz. Anladım. Güzel. Kusura bakmayın, burada oturup sizinle konuşmaktan daha önemli işlerim var." Ona "sen hoşuma gitmiyorsun" bakışı atarak söyledim. Bir an bana baktı ama soğuk bir bakış attı.Yapabilirdim.Yemin ettim sadece gözlerinden incindiğini söylüyorum. Oh iyi. Eşyalarımı toplayıp bir sonraki dersime gittim.
Gün bir önceki gibi sıkıcı bir şekilde devam etti. Şimdi masada oturmuş akşam yemeği yiyordum ki iki kolun belime dolandığını ve omzumda bir baş desteği hissettim. "Ee bebeğim, yemekten sonra gizlice Astronomi kulesine çıkıp biraz eğlenmeye ne dersin?" dedi Adrian baştan çıkarıcı bir sesle. Omurgamdan aşağı soğuk bir ürperti hissettim. Onu daha önce hiç böyle görmemiştim. "Ü-üzgünüm yemekten sonra partnerimle bir proje üzerinde çalışmam gerekiyor..." Neden korktum? Neden suçlu hissettim? Kollarının belime dolandığını hissettiğim anda Malfoy neden aklımdan geçti? Düşünceleri kafamdan atıp yemeye devam ettim. Bitirdim ve Kütüphaneye doğru ilerledim ki bir elin beni boş bir sınıfa çektiğini hissettim. Adrian'ı görmek için öfke ve şehvet dolu gözlerle baktım. "Sana bir şey sorduğumda sormuyorum, söylüyorum." Sonra beni duvara itip öpmeye başladı. Bu diğer öpüşmelerimize benzemiyordu. Bu sert ve şehvet doluydu. Onu itmeye çalıştım, faydası olmadı, beni duvara yapıştırdı. Boynumu öpmeye başladı ve ben çığlık atıp durması için bağırdım. Her bağırdığımda yüzüme şaplak attı ve beni yumrukladı. Elleri serbestçe vücudumda gezindi. Bir elini eteğimin altına kaydırdı, iç çamaşırımı aşağı çekerek ondan kurtuldu. Durması için çığlık atıyordum ve yüzümden yaşlar akıyordu. Fermuarını açtığını duydum. yerde baygın olduğunu bildiğim bir şey.Yığın bir karmaşa içinde yere düştüm.Döndüm ve Draco Malfoy'un asasını kaldırdığını ve tanımlayamadığım bir bakışla gördüm.Bana baktı ve büzülmüş vücuduma doğru yürüdü. Yere eğildi ve omzuma dokundu. Ürperdim ama sonra aniden rahatladım. Ve tek kelime etmeden beni hastane kanadına taşıdı.
***
๑ Bu kısımda başka bir bölüm var. Sana Lizzie'nin neye benzediğine dair bir açıklama yapmadığımı fark ettim. peki ben sana söylerim :D
Onun uzun köyü kahverengi saçları var ve değişen ela gözlere sahip.
Kendisi orta kilo ve boyda aynı zamanda komik , geçinmesi kolay( tabi ki malfoy değilseniz.)
Aynı şekilde çok zeki işte hepsi bu.not : Tecavüze, cinsel istismara veya herhangi bir tür tacize maruz kalmış herkes, her zaman sizin için burada olduğumu bilin. Yalnız değilsiniz. Yardım aramak. Seni seviyorum ve dünya sensiz bu kadar parlak olmazdı ๑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Prensesinin Sırrı | D. Malfoy
FanfictionBu , yalnızca Lord Voldemort için çalışan değil,aynı zamanda onunla aynı okulda 6 yıl geçirdikten sonra hiçbir fikri olmayan çok güçlü bir büyücünün kızının hikâyesi. Kız daha sonra tüm dünyasını alt üst eden bir çocukla tanışır. Düşman olarak başla...