Beklenmeyen Bulgular

11 1 0
                                    

Lizzie'nin Bakış Açısı

Benim ve Draco'nun İhtiyaç Odasındaki küçük andan bu yana bir hafta geçti. Ve hayır, seks yapmadık. İkimiz de kimseye bundan bahsetmeyeceğimiz konusunda anlaştık. O zamandan beri birbirimize bu kadar yaklaşamadık. Aklınıza gelebilecek en iyi durumdayız. Proje için akşam yemeğinden sonra kütüphanede buluştuğumuzda masanın karşı taraflarında oturuyoruz ve gerçekten çalışıyoruz. Biraz garip olduğunu söyleyebilirsiniz. İksirlerde sessiz kalıp çalışıyoruz. Bazen bir şey hakkında tartışıyoruz.

Adrian'a gelince.. Hala hastane kanadında. Onu ziyarete gittiğim ilk gece ondan ayrıldım. Kızmıştı. Bugün çıkması gerekirdi. Sadece korktuğumu söyleyeyim. Korkmadım. Yanağım çok kötü morardı ama insanlara bana vurduğunu söylemeye cesaret edemedim. Onlara düştüğümü söyledim. En iyi arkadaşıma olanları anlatamadım bile. Ona o gün hakkında hiçbir şey söylemedim. Herhangi bir şey.
Yapamazdım, tepesini havaya uçururdu. Riske atamazdım. Akşam yemeğinden sonra Draco'yla projeyi bitirmek için kütüphaneye yürüyordum. Tam karşımda duran kişiyi, ona çarpana kadar fark etmediğimi bile düşündüm. Özür dilemek için kafamı kaldırdım ve dondum kaldım. Görmekten korktuğum tek yüzü gördüğümde tüm renkler yüzümden akıyordu. Adrian önümde duruyordu, soğuk bir bakışla bana bakıyordu. Eğer bakışlar öldürebilseydi, muhtemelen ölmüş olurdum. "Zavallı küçük erkek arkadaşın nerede? Seni korumak için gelmediğini görüyorum." Bana tükürdü. Gözlerimdeki korkuyu görebiliyordu ve onu sırıtırken gördüğümde çok geçmeden daha da kötüleşti. “Ne? Benden korkuyor musun Lizzie? O küçük pislikle kaçıp saklanabileceğini sanıyorsun. Yanılmıştın. Benimsin.“Dedi. Konuşmaya çalıştım ama nefesim boğazıma takıldı ve hiçbir şey söyleyemedim. ”B-b-ben..." Konuşmaya çalıştım ama anlamsız çıktı.Sonra duvara atıldığımı ve Adrian'ın dudaklarının boynumda olduğunu hissettiğimi düşündüm. Bağırmaya çalıştım ama kısa süre sonra dudaklarından benimkiler kesildi. Onu uzaklaştırmak için elimden geleni yaptım. Düşünebildiğim tek şeyi yaptım. Güneşin parlamadığı yere diz çöktüm. Acı içinde ikiye katladı ama ellerimi bırakmaya cesaret edemedi. Birkaç dakika ona yardım etmeye çalıştıktan sonra.. alan.. ve ben onun kavrayışından kurtulmaya çalışırken, sonunda bana baktı. Gözleri eskisinden daha karanlıktı. Bir şey kafama çarpmadan ve her şey kararmadan önce Draco'nun orada şaşkın bir yüzle durduğunu görmek için koridordan aşağıya baktım. ( Son kısımda neler oluyor inanın bende anlamadım. )

Draco'nun Bakış Açısı

İhtiyaç Odası'ndaki o geceden beri Lizzie'yi düşünmeden edemiyorum. Artık o kadar tartışmıyoruz. İksirler dışında ve akşam yemeğinden sonra kütüphanede nadiren görüşüyoruz. Bana ne yaptığını çok az biliyor mu? Kütüphanede çalışırken, ona bakmamaya çalıyorum. Bu kız beni deli ediyor. Yürüdüğü yoldan konsantre olduğu zaman yaptığı yüze kadar. Yan koridorlardan birinden bir şey duyduğumda onunla çalışmak için Büyük Salondan kütüphaneye yürürken. Köşeyi döndüğümde kafa karışıklığı içinde duruyordum.

Adrian'ın Lizzie'nin suratını sıkıca kavradığını gördüm. “Ne?" Bunu duyan tek kişi olacağımı düşünerek fısıldadım. Yanılmışım. Lizzie, gözlerinde yazılı korkuyla Adrian'a bakıyor. Bir şey söylemeye gidiyor ama bildiğim bir sonraki şey Adrian yumruğunu kaldırıp ona yumruk atmasıydı. Yere düşüyor ve hareket edemiyor. Birdenbire, kafa karışıklığı vücudumdan eriyor ve kısa sürede yerini öfke ve endişeye bırakmıştı. İyi olduğundan emin olmak için Lizzie'ye doğru ilerlemiştim. Kafasında bir yerden kan geliyordu. Düştüğünde duvara çarpmış olmalı. Ayağa kalkıp Adrian'la yüzleşiyorum. Sırıtırken tek kelime etmiyorum.

"Ne yapacaksın Malfoy? Beni korkutmuyorsun.Yine de -"  Sonra yumruğumun çenesiyle çarpıştığını biliyorum. Bir çatlak duydum. Sırıtarak dönüp Lizzie'ye doğru yürüdüm.

"Belki bu sana benimle ya da Lizzie'yle uğraşmamayı öğretir. İyi ki sana karşı kolay gelmişim.”

Onu gelin stilinden aldım ve onu İhtiyaç Odasına taşıdım. Onu ateşin yanındaki kanepeye nazikçe yatırdım. Değneğimi çabucak çıkardım ve kafasını iyileştirmek için uğraştım. Bitirdikten sonra pelerinini çıkarmaya gittim.Koluna sonsuza dek kazınmaktan başka yapmadığım bir şey gördüğümde dondum kaldım. Bunun gerçek olup olmadığını görmek için hızlıca diğer kanepeye göz kırparak tökezledim. Koluna kazınmış olanı. Kaybolmadı. Ona nasıl sahip olabilir? Neden .......neden var .... Karanlık İşaret.

Bu kısımdan sonra yazar kitabı uzun süre yazmadığına dair bir açıklama bölümü yazmış. Bilgilendireyim dedim.

Slytherin Prensesinin Sırrı | D. MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin