Lizzie'nin Bakış Açısı
Voldemort ile görüşmemizin üzerinden 3 gün geçti. Draco'nun Dumbledore'un babam olduğunu öğrenmesinden bu yana 3 gün geçti. Aptal duygularım yüzünden Draco'yu görmezden geldiğim 3 gün. Muhteşem yüzünü göremediğim 3 gün. Kokusunu içime çekmediğim 3 gün. 3 gün işkence. Ama onu görmeye kendimi getiremem. (Bu kısmı anlamadım.) Beni en kötü anımda gördü. Ondan sonra onunla yüzleşemem. Ama yapmalıyım. Görevi tamamlamalıyım yoksa......
flashback
Draco, dağılmamdan sonra İhtiyaç Odasından ayrıldı. Bu birkaç saat önceydi. En azından öyle olduğunu düşünüyorum. Saatin kaç olduğunu bile söyleyemem. Her şey hakkında düşüncemde o kadar kayboluyorum ki, izimden gelen yanma hissi fark edilmiyor. Ama sonra daha da kötüleşiyor. Şimdi ne istediğini merak ederek kolumu tutuyorum. Beni yeterince zorlamadı mı? Onun yılan kıçını görmek istemiyorum. Onu takdir ediyorum. Kendime geldiğimde onun bana ne kadar yakın olduğunu fark ediyorum. Sıcak nefesinin yüzümde kaldığını hissedebiliyorum. Ne halt ediyorsun. "Tekrar hoş geldin Slytherin Prensesi." Bana tıslıyor. Dişlerimi sıkıyorum ve gerçekten söylemek istediklerimi geri tutuyorum. "Evet Lordum." Yılan kıçına salıvermek istediğim tavırla boğulmayı başarabiliyorum.Bana ölüm parıltısı veriyor, buradan çıkıp odama sakladığım Ateş Topu şişesinden aşağı inebileceğimi umarak tavrımı hızla değiştiriyorum. "Senin için başka bir görevim var." Şu anda sözlerimin bana ihanet edeceğini bilerek sessiz kalıyorum. "Malfoy'la aranızın iyice düzeldiğine dikkatimi çekti....kapat." Cevap vermiyorum. Nasıl cevap vereceğimi bilmiyorum. Bulduk mu? Demek istediğim, birkaç öpücük paylaştık ama hiçbir anlamı yoktu... Doğru mu? Eğer yapmazlarsa.. neden kelebekleri sadece onları düşünerek alıyorum. "Lordum, bizi bir göreve atadınız. Olan biten bu." Buna inanacağımı umarak kendimi söylemeye zorladım. "Kabul edeceğin görevin şu; Malfoy'un göreve liderlik etmesine izin vereceksin. Dumbledore'u öldüren o olacak." Onun dediği gibi dünyada umursamadan titriyorum.Kendimi çabucak geri kazanıyorum ve dünyamı bir günde ikinci kez çeviren son bölümün dediği gibi gözlerinin içine bakıyorum. "Malfoy görevi tamamlayamazsa. Onu oracıkta öldüreceksin."
flashback end.
Başarısız olursa onu öldürmek zorundayım. Onu öldürme düşüncesini düşünmek kalbimi daha da kırıyor. Kabuslar yüzünden 3 gündür uyumadım. Yüzünü görmeye devam ediyorum, ihaneti, incinmeyi, gözlerini terk eden hayatı. Son 3 günde bir şeyin farkına vardım. Draco Malfoy'a aşık oldum. Boku yedim. Biriyle karşılaştığımda ihtiyaç Odasına ulaşmak için akılsızca koridorlarda yürüyorum. Kokuyu biliyorum. Son 3 gündür tek düşündüğüm buydu. Gri gözlerinin içine bakıyorum.İçlerinden geçen o kadar çok duyguları var ki onları deşifre etmeye başlayamıyorum. "Konuşmamız gerek." Korku içimden geçiyor. Bundan kaçınmaya çalıştım ama sanırım artık yapamam. Sadece başımı sallayıp onu takip ediyorum. Bunun olması gerekiyordu. Koridorlarda yürürken Potter'ın yanından geçiyoruz. Bize şok bir bakış atıyor, sonra iyi olduğumdan emin olmak için bana bakıyor. Geçerken ona bakıyorum. Çok sinir bozucu ve burnunu herkesin işine sokmayı seviyor. Çok havalı olduğunu düşünüyor çünkü "Voldemort'tan kurtuldu". Her neyse dostum. O göz kamaştırıcılığımdan uzaklaştı, ben de yanından geçtim. Ondan nefret ediyordum. Koridorun aşağısında geri çekilirken gözlerinin hala üzerimde olduğunu hissedebiliyorum. Draco'ya bakıyorum, yüzünde de benim gibi tiksinti dolu bir ifade var. Soru şu... aptal Potter yüzünden mi?... Yoksa benim yüzümden mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Prensesinin Sırrı | D. Malfoy
FanfictionBu , yalnızca Lord Voldemort için çalışan değil,aynı zamanda onunla aynı okulda 6 yıl geçirdikten sonra hiçbir fikri olmayan çok güçlü bir büyücünün kızının hikâyesi. Kız daha sonra tüm dünyasını alt üst eden bir çocukla tanışır. Düşman olarak başla...