Toplantı

10 2 0
                                    


Lizzie'nin Bakış Açısı

Karanlık Lord bize tepeden bakarken Draco'yla ben hareketsiz ve sessiz duruyoruz. Çığlık atmak istememe neden olan ürkütücü bir sessizlik var. Boğazım kuru ve avuçlarım terliyor ama gerginliğimi örtbas ediyorum ve hiçbir duygu göstermiyorum. Draco'nun yanımda ne kadar yoğun hissi olduğunu hissedebiliyorum. Bu, işaretlendikten sonra Karanlık Lord ile ilk buluşması olmalı. Toplantılara alışkınım ve şimdiye kadar nasıl bir duygu göstermeyeceğimi biliyorum.  Draco'nun yönüne hızlıca bir göz atıyorum ve onun yanında olduğumu bilerek biraz rahatladığını görüyorum. "Sanırım ikiniz de bugün sizi neden buraya çağırdığımı biliyorsunuzdur." Voldemort'un sesi karanlık ve odayı dolduruyor.Deatheather odayı dolduruyor ve Snape'i köşede görüyorum. Biraz daha gerginim. Bu iyi olamaz. Karanlık Lordlar bizi görünce Draco'yla tek kelime bile etmeye cesaret edemedik. Evet ya da Hayır olmadıkça asla konuşmamam gerektiğini biliyorum. Buraya gelmeden önce Draco'ya da söyledim. "İkiniz için de bir görevim var. Babanız Bayan Smith ile ilgili." Donuyorum. Draco babamla ilgili hiçbir şey bilmiyor ve ben bu şekilde devam etmeyi planladık. "Albus Dumbledore'u öldürmelisin." Voldemort, yılan gibi yüzünde oynayan bir sırıtışla diyor. Bunun sinirime dokunduğunu biliyor ama hiçbir şey söylemiyor. İşte böyle seviyor. "Evet Lordum." Hiçbir duygu izi bırakmadan söylüyorum ama içeriden çığlık atıyorum. Draco şok olmuş görünüyor ama çabucak örtbas ediyor ve aynısını söylüyor. Bizi reddetti ve Hogwarts'a ilk ben döndüm. İhtiyaç Odasına geri döndüm. Sanki saatlerce onun söylediklerini tekrar ediyormuşum gibi duruyorum.
Albus Dumbledore'u öldürmelisin.
Albus Dumbledore'u öldürmelisin.
Albus Dumbledore'u öldürmelisin.

Draco'nun Bakış Açısı

Lizzie kaybolduktan sonra yerimde donmuş duruyorum. Karanlık Lord da dahil olmak üzere herkes, görevini kafamda tekrar oynatmak için odadan çıktı. Albus Dumbledore'u öldürmelisin. Lizzie'nin odanın ortasında durup hiçbir şeye bakmadığını görmek için Hogwarts'a geri döndüm. Yüzüne yavaşça bir gözyaşı düşer ve baş parmağımla onu silme dürtüsüyle savaşırım. Cevap gelsin diye Lizzie'nin adını haykırıyorum. Onun önüne yürüyorum ve gözlerinin içine bakıyorum. Gözleri o kadar çok duyguyla dolup taşıyor ki, tek bir tanesini bile okuyamıyorum. Çenesini nazikçe tutup bana bakmasını sağlıyorum. "Lizzie, ne oldu böyle?" Sonunda titrek bir nefes aldı ve bana baktı. "Gerçekten bilmek istiyor musun?" Şu anda sözlerime güvenmeden sessizce başımı sallıyorum. Bir nefes alıyor ve arkasındaki kanepeye oturuyor. Bir an için bir şey hissediyorum. Onun adına üzülüyorum. Sadece onu tutup her şeyin yoluna gireceğini söylemek istiyorum. Ondan hoşlanıyor muyum? Hayır. Yapamam, biz düşmanız. Birbirimizden nefret ediyoruz. O öpücük bir hiçti. Ben ne diyorum. O öpücük harikaydı. Bu aptal izi aldığımdan beri kendimi hayatta hissettim. Kızların dokunuşunu kırıyordum. Yavaşça. Acı verici bir şekilde. Ama artık onunla savaşmadım. Düşmanıma aşık oluyordum. Tüm dünyamı alt üst eden o kelimeyi duyduğumda transımdan koptum. "Dumbledore benim babam." Yerimde dondum kaldım. Sesime güvenmeyerek, yalan söylemesi için dua ederken ona baktım. Ancak bir sonraki cümle onun güzel pembe dudaklarından geçtiğinde hepsi doğrulandı. "Babamı öldürmek zorundayım." O anda hiç duygu göstermeyen Slytherin Prensesinin kırıldığını gördüm.

Slytherin Prensesinin Sırrı | D. MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin