Prológus

215 6 20
                                    

A világon szinte mindenhol találhatók erdők. Persze, ahol nem irtották ki. De most beszéljünk egy olyan erdőről, ami érintetlen. Egy kisváros mellett található.

A kisváros mellett van egy temető, amitől nem messze található néhány épület, ahová az élők nem merészkednek, mert félnek. Ugyanis ez a vámpírok lakóhelye. Még hogyha néhányan barátságosak is, csak egy ember merészkedett oda. Han Jisung. Meg is érte neki odamenni, mert rátalált a szerelem Lee Minho képében. Minhonak viszont egy régi barátja Min Yoongi ellenzi a kapcsolatot, amíg nem talál másik elfoglaltságot: egy angyalt.

Az erdő másik szélén van az elfek otthona. Nem a legkedveltebb nép, pedig nem ellenségesek. Vadászatból, halászatból és növényekből élnek. Ez a hely Yang Jeongin otthona. Átlagos élete akkor változik meg, amikor valaki felfigyel rá odafentről.

A táj közepén laknak a tündérek. Náluk királyság működik. A királyi család nem a legnépszerűbb a többi lény számára, de békésen élnek. A herceg Kim Taehyung.

Az erdőben elszórtan élnek a vérfarkasok. A legerősebb lesz közülük az erdő alfája, aki vigyáz a békére és az egyenlő életviszonyokra. Betanítja az ifjú vérfarkasokat, végez a gyilkosokkal, megküzd a vetélytársaival. Ennek az erdőnek Kim Namjoon volt az alfája, ameddig Christopher Bang – a helyieknek Bangchan – erősebbnek nem bizonyult nála, viszont ezt sosem fogadta el.

A sűrű növényzettől nem messze található a tengerpart és a víz. Ez ad otthon a sziréneknek, másnéven sellőknek. Békés nép, hangjukkal csak a szerelmüket csábítják. Ők is királyságban élnek, bár ezt a királyi családot az erdő népe jobban szereti. A herceg Kim Seokjin. Ő is kapott lábakat, de nem megy a partra, hogy ellássa feladatait. Vele ellentétben Hwang Hyunjin szinte mindig ott van, hogy amikor csak lehet időt tölthessen szerelmével. Egy vérfarkassal.

Az angyalok meghalt emberek, akik egész életükben Isten akaratát követve, tisztán éltek. Viszont most egyiküknek, Kim Seungminnek ez angyallá válása után nem sikerül. A Földre vágyik, mégpedig egy elf mellé. Park Jimin – a barátja – marasztalni próbálja, de hajthatatlan. Végül Jimin is föladja, amikor ő is szimpatizálni kezd valakivel a Földről.

Az erdőnek mindig van egy varázslója. Nem olyan régen az idős varázsló visszavonult, hogy átadja a helyét a fiának. A varázsló csak akkor vonulhat vissza, ha van gyermeke, aki átveszi a helyét. A jelenlegi mágus Seo Changbin. Hideg, távolságtartó, ezért, ha elmegy otthonról, hosszú fekete köpenyt visel, hogy elijesszen magától mindenkit, de van szíve. Ha valaki segítséget kér, kisebb fizetségért megteszi. Egyetlen egy lény nem tart tőle: Lee Felix, a tündér király és egy cseléd gyermeke. Mivel fattyú (családon kívül született) apja birodalmában Yongbok néven közösítik ki.


Ihlet:

https://www.tiktok.com/@taehyung_sanie/video/7107265947937049861?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1&q=stray%20kids%20as%20mythical%20creatures&t=1659454192160

https://www.tiktok.com/@taehyung_sanie/video/7107639777301712134?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1


Misztikus lények:

Elf: [jelentése: huncut kisgyerek] Apró (kb. 150-160 cm magasak) lények, akik erdőkben élnek. Félénkek és barátságosak, de vadászatból, halászatból és növényekből élnek. Hosszú hegyes füleik és élénk színű szemük van. Jellemző fegyverük az íj. (Emiatt a tündérek kedveltebbek.)

Angyal: Istennél alacsonyabb, az embernél magasabb rendű, természetfeletti lények. Halhatatlanok, csak megbukni tudnak, mivel csak kevés ember érdemli ki, hogy angyal lehessen élete után. Isten feladatai teljesítése a dolguk, szolgálni a jót. Fehér szárnyaik vannak és glória a fejük felett, melyet nem tudnak levenni. Úgy néznek ki, ahogy emberi életükben. A mennyben élnek, feladat miatt, vagy saját felelősségre mehetnek a Földre.

Varázsló: Ember kinézetű, nagy tudású. Ebben a világban egyszerre mindig csak egy varázsló dolgozhat. Mivel halhatatlan, akkor kerül új varázsló a helyére, ha visszavonul. Mágiával foglalkozik. Jelen történetben viszálya van a tündér királyi családdal.

Tündér: Közeli rokonok az elfekkel, ezért hasonló például hegyes fülük, viszont a tündérek inkább a természet gondozásával fogalkoznak. Az elfekkel ellentétben a tündéreknek van szárnyuk és tudnak repülni. Őszinte természetükhöz híven nem tudnak hazudni. Alacsonyak és a világos hajszín jellemző rájuk. 

Vámpír: (Ebben a történetben) Fehérebb külsővel, de átlag embernek néznek ki, ami az öltözködésükre is vonatkozik. Éjszaka élnek, nappal alszanak napérzékenységük miatt. Éles szemfogaik csak táplálkozásnál jönnek elő. Emberi vért csak speciális esetekben isznak. Ha egy embernek mégis elfogyasztják a vérét, viszont éjszaka eltemetik és ki tud mászni a sírjából "élhet tovább" vámpírként. 

Szirén (sellő): Tengeri nimfa, halfarokkal. Férfi és nő is lehet szirén. A tenger mélyén élnek. 18 éves korukban néhányuk megkapják szüleiktől a földi élet lehetőségét, ami azt jelenti szabadon váltogathatnak az uszonyuk és a lábuk között. 

Vérfarkas: Most egy kicsit mást jelent. Nem teliholdkor változik át, hanem amikor szeretne. Csak örökölni lehet, átadni nem. Természetesen ebben az esetben is vannak vadabb fajták, akik megtámadnak, esetleg megölnek másokat. Ha emberből átváltozott "elveszti" a ruháit, ezért amikor visszaváltozik meztelen. Emberként 180-190 cm magas, farkasként szintén hatalmas termetű. (Testhossz: kb. 1,5 méter + farok [40 cm] ; marmagasság kb. 80 cm) 

Mystic - Skz ff.Where stories live. Discover now