(3)

99 6 35
                                    

Felix viszont megint menekülni kényszerült egy fiatal vérfarkas elől, aki még nem tudja kordában tartani erejét. Szárnyai elfáradtak, így már repülni sem tud. Futva folytatja, melynek eredménye, hogy beleütközik az erdő varázslójába, aki hideg viselkedéséről híres. Emiatt a tündér bizonytalan, hogy kérjen e tőle segítséget, de végül mégis bebújik a háta mögé.

- Jungkook! – teszi előre a kezét, felismerve az eszement farkast. A fiatal leül és visszaváltozik. Felix elfordul. – Hányszor mondtam, hogy kérj segítséget és tanulj meg uralkodni magadon?

- Elnézést kérek és felkeresem az alfát. – hajtja le a fejét, még mindig ülőhelyzetben. Jungkook még túl fiatal, hogy irányítani tudja a testét, ezért amikor éhes, elég sok gondot okoz.

- Te miért fordultál el? – kérdezi a varázsló Felixtől.

- Majd elmagyarázom. – tudja le ennyivel.

Közben Jungkook visszaváltozik és elkullog. A tündér is el akar iszkolni, de a varázsló a keze után kap.

- Nem gondolod, hogy legalább megköszönni illene a segítséget?

- Mi a neved? – kérdez vissza.

- Seo Changbin. A tiéd?

- Lee Felix. Szóval Changbin köszönöm a segítségedet, de most már mennem kell. – ekkor kezdett élénken világítani a nyakában lógó gyöngy. Amint meghallgatta az üzenetet lesápadt.

- Mi a baj?

- A barátom a segítségemet kéri. Tudsz valamit Bangchanról?

- Egy szívességért cserébe utánanézhetek.

Felix mérlegelte magában a lehetőségeket. Csak nem olyan szívtelen a varázsló, neki pedig más lehetősége nincsen.

- Rendben. Szóval?

- Megsérült. Egy barlangban próbál felépülni.

- Segítenünk kell neki! – rángatta Changbin kezét a kisebb.

- Lehet szó róla, ha elmondod miért nem tudsz meztelen férfira nézni.

- Nem akarom, mert meggyűlölsz és nem fogsz segíteni. – hajtotta le a fejét.

- Ha nagyon akarom úgyis kiderítem, de tőled akarom hallani.

- Ferde hajlamaim vannak. – suttogta.

- Erre még visszatérünk. Elmegyek veled, segítek Channak, mert jó barátom, de utána velem maradsz és megbeszélünk néhány dolgot.

A tündér tudta, hogy a varázsló nem szimpatizál a fajtájával valamiért. Úgy gondolta erről lesz szó, ezért bólintott.

Bangchan ereje lecsökkent a harc során, melyből végül győztesen került ki. Emiatt nem tudott visszaváltozni emberi alakjába. Amikor a két másik misztikus lény rátalált, csak felemelte a fejét és halkan nyüszített. Changbin adott neki az erejéből, mert a bunda miatt nehezebb lett volna egy farkast ellátni. Felix meg sem várva, hogy Chan újra ember legyen, elfordult. A varázsló sunyin elmosolyodott, amíg a sebeket fertőtlenítette.

- Tündérke segítenél?

- Ne hívj így! – förmedt rá Felix, majd óvatosan megfordult, szokva a nem mindennapi látványt – Miben?

- A sebeket bekötni. Ez például – mutatott Chan hasára – szinte körbeér.

- Végig karmolt. – válaszolt a sebesült.

- Kivel volt dolga az alfának? – kérdezte tőle a szokásos tisztelettel a tündér.

- Namjoonnal. Még mindig nem fogadta el, hogy leváltottam.

- Majd foglalkoznál kérlek Jungkookkal? Megtámadta Felixet. – kérte Changbin.

- Persze. Többször is előfordult már?

- Igen. – aztán elpirult, mert a hasizmához ért a kötszerrel. A varázsló kihasználta az alkalmat.

- Lixie~, nem csak a méret a lényeg – súgta, hogy a farkas ne hallja – A technika is fontos. – próbálta piszkálni, de valójában a féltékenységét palástolta, mivel nem örült neki, hogy Chan magasabb nála. És bár ugyanolyan izmosak, amit Felix még nem láthatott, a farkas mérete egy picit nagyobb...

- Majd megkérdezem Hyut. Ch, perverz varázsló. – Changbin csak vigyorgott, a tündér szemforgatásán.

- Mármint Hyunjint? – csillant fel az alfa szeme.

- Igen. Ő kért segítséget tőlem, hogy keresselek meg.

- Amint felépülök meglátogatom.

- Szerintem egy ideig spórolj az erőddel! Ameddig nem gyógyulsz meg, ne változz át! – javasolta a varázsló.

- Rendben.

Changbin még adott ruhákat Bangchannak, aztán megfogta Felix csuklóját, hogy még véletlenül se repülhessen el.


A varázsló háza nem volt nagy. Inkább átlagos. – Állapította meg Felix amikor beléptek Changbin otthonába. Majd a tündér helyet foglalt a kanapén. Viszont szárnyai mozogni kezdtek, amikor az idősebb levette a köpenyét. Alatta egyszerű pólót és nadrágot viselt, így a tündér láthatta az izmait, pedig Bin fölsője csak a karjait engedte a szeme elé. De ez pont elég volt, hogy izgatott legyen.

- Ugye idebent nem akarsz repülni? – kérdezett rá a varázsló a mozgó szárnyakra.

- Nem azért mozognak.

- Akkor miért? – ült le mellé.

- Ha izgatott vagyok ezt csinálja. De el tudom tűntetni. – mondta, majd visszahúzta a hátába. – A végén még kiszúrta volna a szemedet.

- Pedig aranyosak. Egyébként elárulod mitől lettél izgatott? – mosolyodott el Bin, mert Felix elpirult, amikor óvatosan rátette a kezeit a mellkasára és a karjára. Majd gyorsan el is rántotta, mintha tűzbe nyúlt volna.

- Miről akartál beszélni? – váltott másik témára a kisebb.

- Milyen a kapcsolatod a királyi családdal?

- A király az apám. – Changbin lefagyott – de mivel az anyukám szolgáló volt, elküldött minket, hogy ne derüljön ki. Természetesen kiderült, ezért Yongboknak szólítanak, hiába nevezett el anya Felixnek. És a tiéd?

- Mármint?

- A te kapcsolatod miért olyan amilyen a királyi családdal?

- Az édesanyám lett volna az apád felesége, de ő beleszeretett az apámba, aki most már átadta a helyét nekem és visszavonultak anyával. Emiatt a király kitagadott engem és anyut.

- Ahj. – Felix megölelte a csalódott varázslót, aki nem tudta mit kezdjen a helyzettel, mivel nem szokott kontaktusba kerülni másokkal, de esetlenül visszaölelte. – És mit szeretnél tőlem? Elég sok szívességet tettél nekem.

- Látogass meg néha. Jó személyiséged van és gyönyörű vagy.

- Biztos vagyok benne, hogy van még valami. – hitetlenkedett a tündér.

- Feküdj le velem.

Felix nem tudta mit kezdjen a hallottakkal. Persze, örömmel ágyba bújna vele, de nem tudta, hogy ez helyes e.

- Biztos vagy benne? – kérdezett végül rá.

- Ezt nekem kéne kérdeznem. Egyébként igen. – aztán Changbinnak eszébe jutott egy fontos tényező – Ugye nem vagy szűz?

- Nem. Volt alkalmam elveszteni.

Végül Felix elhagyta a kételyeit és Bin ölébe ülve megtette amire vágyott. Feltérképezte a másik testét és átadta magát a varázslónak.


Bangchan amint jobban érezte magát elment a tengerpartra. Hyunjin pedig mióta megkapta Felix üzenetét, hogy a farkas nemsokára meglátogatja el sem mozdult a partról.

Mivel Chan ezúttal ruhával nem készült odaadta a pólóját a szirénnek, ami Hyunjinnak a combja közepéig leért. Viszont így feltárta a sebeit, amiket a sellő sajátos módon leápolt. Az összes heget végig csókolta, a farkas pedig nem tudott betelni szerelmével. 

Mystic - Skz ff.Where stories live. Discover now