(9)

73 5 12
                                    

- Van kedved velem eljönni vadászni? – kérdezte Jeongintól a hyungja.

- Nem tudom Hobi. Nekem ez nem szokott menni. – válaszolt.

- Ha nem bírod ígérem hazahozlak. – alkudott.

- Rendben.

Az erdőben egy szarvasbikát szemeltek ki maguknak. Hoseok közelítette meg, hogy íjával leteríthesse. Amikor a szarvas észrevette a bokorban bujkáló elfet, rárontott és patájával lerúgta, mielőtt Hoseok bármit is reagálhatott volna. Jeongin odasietett és igyekezett megnyugtatni a szarvast, de közben feltűntek neki a szokatlanul zöld szemek.

- Alakváltó. – mondta halkan.

Az emberek és az erdő lakói között is csak mese, hogy léteznek alakváltók. Olyan emberek, akik képesek bármilyen állati alakot felvenni.

- Az vagy? – lepődött meg a földön fekvő.

- Senkinek sem beszélhettek róla! – szólalt meg a szarvas.

- Változz vissza! – kérte Hoseok.

- Szó sem lehet róla! – majd elszaladt.

- Ne már! Kíváncsi voltam. – morgolódott, aztán feltápászkodott.

- Szerintem menjünk haza. – gondolkodott hangosan a fiatalabb.

- Jó ötlet.

Hoseok nagyon meg akarta ismerni az alakváltót, de erre nem látott sok esélyt.

Az este folyamán kaparászást hallott az bejáratni ajtajánál. Mikor ajtót nyitott szemmagasságban nem látott semmit. A kis fehér nyuszi csak akkor tűnt fel neki, amikor a lábához dörgölőzött.

- Nem veszélyes itt neked? Néhány elf szereti a nyúlpörköltet. – vette fel. Ekkor vette észre a zöld szemeket. – Öhm... Te vagy az?

Bevitte a házba, mielőtt még ismét elszaladna. Meg valószínűleg nem fog úgy megszólalni, hogy azt más is véletlenül meghallhatja. Leült a kanapéra és folytatta az ölében lévő cirógatását. Majd az arca elé emelve egy puszit nyomott a nyuszi orrára, mire az rángatni kezdte a nóziját.

- Változz át, kérlek! – kérlelte, mire a nyuszi macska lett és dörgölőzni kezdett Hobi arcához. – Nem így értettem. Szeretném látni ki vagy valójában.

- Csukd be a szemed! – az elf igyekezett felfogni, hogy egy állat beszél hozzá, de megtette, amit kért.

Akkor nyitotta ki, amikor érezte, hogy nagyobb súly nehezedik az ölébe. A magas férfi kiszállt az öléből.

- A szívedbe férkőztem? – nézett a megszeppent elfre.

- Sokkal mélyebb most a hangod. – lepődött meg a kisebb. – Egyébként miért támadtál rám? – jutott az eszébe.

- Nem akartam, hogy megölj. – mondta miközben kényelembe helyezte magát. A Hobihoz közelebbi kezét feltette a kanapé tetejére és megigazította összegyűrődött pólóját.

- De még mindig fáj a mellkasom, ahol megrúgtál! – panaszkodott.

- Adjak rá gyógypuszit? – hajolt bele az elf aurájába.

- Inkább legyél újra nyúl! – tolta el a fejét.

- Ne már! Nem akarok aranyos lenni.

- Hogy is hívnak? Vagy nem akarod megosztani velem?

- Kim Yugyeom. Te?

- Jung Hoseok.

- Megengeded, hogy megismerjelek? – cirógatta az elf arcát.

- Igen. - bújt.

 - bújt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~

Egy másik háznál, Jeongin egy másfajta vendéget fogadott.

- Hiányoztál! – ölelte át Seungmint. – Na, milyen állatka vagyok?

- Sivatagi róka. – ölelte vissza boldogan a kapucnis pulcsiba bújtatott angyal.

- Olyat még nem láttam.

- Akkor maradjunk a rókánál.

- Gyere be! Ki szeretnék próbálni valamit. – húzta be a házba Jeongin Seungmint.

Miután becsukta maguk után az ajtót, megcsókolta az angyalt, aki viszonozta is.

- Tudod ez nekem elég furcsa. – gondolkozott el Jeongin.

- Micsoda?

- Tulajdonképpen egy halott ember vagy.

- Kérlek ne így állj hozzá, mert ez szörnyen hangzik. – próbált mosolyogni.

- Mi a baj? – aggódott az elf, miközben leültette az éppen sírni készülőt.

- Volt egy angyal, aki nagyon jóban voltunk, de lejött a Földre és megrontották. Többet nem fogom látni. – hullott le az első könnycsepp.

- Ha szeretnéd megkérhetem Soobint, hogy keresse meg. Kinél van?

- A vámpíroknál. De oda ne küldj senkit. Ha esetleg eljön onnan lejövök hozzá.

- Szóval én mit nem tehetek meg veled, hogy hazamehess?

- Nem feküdhetünk le.

- Oh, rendben. Ez érthető.

- Jó lesz így neked?

- Igen. – nyomott még egy puszit az elf Seungmin szájára. 

Mystic - Skz ff.Where stories live. Discover now