(11)

72 6 7
                                    

2 hét telt el Jisung átváltozása óta. Azóta került mindenféle testi kontaktust Minhoval büntetésképp. De a napokban egy újfajta érzést tapasztalt meg. Amikor este a párja félmeztelenül ment be a hálószobájukba előbújtak a szemfogai és erős vágyat érzet arra, hogy megharapja.

- Minho mi ez? – zavarodott össze.

- Ez nálam is jelen volt a megismerkedésünk óta. Elég veszélyes volt rád nézve, amíg ember voltál.

- Csak sikerült megharapnod.

- Tedd meg! – mászott Minho Jisung fölé.

- Mit?

- Harapj meg!

- Nem akarom. – tiltakozott, de a felkínálkozó lehetőség túl csábító volt és megtette. Minho pedig élvezte. Ez most más volt, mint amikor Jisung először harapta meg.

- Hadd tegyen meg! – simított végig szerelme nyakán Minho. Jisung nem válaszolt, csak oldalra döntötte a fejét. Viszont neki Minhoval ellentétben volt vére. – Ez, hogy lehetséges? – lepődött meg az idősebb, miután belemélyesztette a fogait.

- Nem tudom.

- Ihatok belőle? – kérte vágyittasan az idősebb vámpír.

- Ez beteges, hogy élvezzük.

- Meg kell szokni. Majd természetes lesz. Kérlek!

- Jól van. – húzta meg Minho haját a tarkójánál.

Miközben az idősebb újra megtámadta a párja nyakát, lenyúlt Jisung nadrágjához.

- Minho ne játszadozz! – szólt rá az alatta fekvő.

- Légy szíves! Már eleget bűnhődtem. – húzta vissza szemfogait. – Tudod, hogy szeretlek!

- Jó, de legyél óvatos! Régen csináltuk.

- Mint mindig. 


Mystic - Skz ff.Where stories live. Discover now