(6)

74 5 4
                                    

Mikor Jin visszament a palotába a Hyunjinnal történt beszélgetésük után, Beomgyu félrehívta.

- Bátyus, semmi esély rá, hogy én legyek a következő uralkodó?

- Király szeretnél lenni? – lepődött meg az idősebb. Beomgyu bólintott. – Ez majd később megbeszéljük, jó? – ismét bólintás – Nekem most mennem kell.

Jin elsietett, a fiatalabb herceg pedig ott marat a gondolataival. A gondolatmenete végén rájött valamire, ezért ő is felkereste Hyunjint.

- Mit szeretnél kisherceg? – kérdezte barátságosan.

- Tudom mi szeretnék lenni, ha felnőttem, de van egy kis probléma.

- Mondd csak. – lett kíváncsi.

- A következő uralkodó. – Hyunjin lesokkolodott. Nem megszokott, hogy egy 16 évesnek ilyen komoly gondolatai vannak. Bár belegondolva, Beomgyu a víz ajándéka, valószínűleg pont ezért. – Csak fel kell készíteni. Viszont mindenki Jinnel foglalkozik.

- Ebben én, hogy tudok segíteni?

- Ha a bátyám összejönne valakivel oda föntről, akkor biztos kiköltözne...

- Tényleg ezt akarod? – Beomgyu bólintott – Bele fog telni egy kis időbe, de összehozom. Rendben?

- Köszönöm szépen! – hálálkodott.

- De akkor tényleg vedd komolyan! – fegyelmezte.

- Úgy lesz. – ígérte meg, majd mindketten elúsztak a dolgukra. 

Mystic - Skz ff.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora