Csók és megannyi más (18)

982 22 0
                                    

Sötétben tapogatóztam az éjjeli lámpám gombja után, amit sikeresen meg is találtam. Valaki járt a szobámban, én pedig tudni akartam ki és miért. A sötét nem sokáig fedte kilétét. Rápillantottam az órámra, majd megszólítottam a betolakodót.

- Komiya? Mi a francot keresel itt hajnali négykor? Meg úgy általánosságban, mit akarsz? Hulla vagyok és neked is aludnod kéne. - mondtam a szemem dörzsölgetve, majd felültem az ágyban, hogy jobban lássam nem várt vendégem.

-Nem tudtam aludni. - mondta és leült mellém. - Komolyan belemész ebbe az idétlen egyezségbe a nagymamánkkal?

- Nem akarok erről beszélni pont most, mikor helyette aludhatnék is. És ne foglalkozz vele. Te nem veszíthetsz vele semmit. - mondtam két ásítás közt.

- Én csak a rendszert féltem. Mindenki meg volt vele elégedve, soha senkinek nem jutott eszébe változtatni rajta. Erre jössz te és... felforgatod. - mondta. Nem volt mérges, sokkal inkább hitetlenkedett. - Ennyire nem vagy képes elfogadni?

- Nem. Ez egy olyan életvitel, amely nem egészséges. Persze nem ítélem el, ha valaki ezt akarja, akkor csinálja. Feküdjön össze akivel akar, élje tovább az életét úgy, ahogy neki tetszik. De ez a rendszer többekre ráerőszakolja, hogy ők is megtegyék. Köztük Natsukora is. Senkit nem zavar, hogy ő nem ezt akarja? El akar menni, de a rendszer és Yuko, az anyja itt marasztalja.

- Igazad van, de a többségünk élvezi ezt... -kezdte, de félbe szakítottam.

- Élvezitek, hogy soha nem volt tartós kapcsolatotok, semmilyen érzelmi kötődésetek? Ugyan már. Natsuko és Hikari is véletlenül fogantak egy ilyen aktus miatt. És a te... - itt megálltam. - Szóval az a lényeg, hogy nem tapasztalhatjátok meg milyen az, ha érzelemmel teszitek, és nem csak a rendszer és szórakozás kedvéért.

-Mert te, kis szendeszűz, tudod milyen érzelemből szexelni? - kérdezte kissé indulatosan. Talán felhúztam egy kicsit azzal, amit mondtam, de kiállok az igazam mellett akkor is, ha másnak nem tetszik.

- Nem. Nem voltam még együtt úgy senkivel, pont azért mert nem találtam meg a megfelelőt. Rá várok.

- Megfelelő nem létezik. - csuklott el a hangja.

- Sajnálom, hogy így gondolod. Ha tehetném bebizonyítanám neked, hogy tévedsz, de... - mondtam, de most ő szakított félbe.

- Tedd. Bizonyítsd be, hogy létezik a megfelelő. Miért ne lehetnél te magad?

Csak néztem rá elkerekedett szemekkel és nem tudtam, hogyan kellene értelmeznem a szavait. Ez egy kihívás akart lenni, vagy ezzel próbált jelezni, hogy érdeklődik irántam? Sosem tudom, hogy mire gondol éppen ez a srác és ez teljességgel kikészít. Miért nem lehet minden sokkal egyszerűbb? Miért kell többértelműnek lennie? Sokkal egyszerűbb lenne, ha egyenes választ kapnék a kérdéseimre. De hiába várok választ, ha a kérdést sem tettem fel.

- Hogy érted? Legyél egyértelműbb. - mondtam és szemébe néztem. Ugyan azt a tekintetet véltem felfedezni benne, mint a múltkor.

- A múltkor elmaradt az oktatásod. Emlékszel? - tért ki a válasz elől - Bár, ha a rendszer megváltozik, már nem is lesz szükséged rá.

- Ez igaz. De a tanultakat azért feleleveníteném. - mondtam és lassan közeledtem felé. Először gyengéden megsimítottam az arcát, kisöpörtem az arcába lógó hajtincseit, majd tarkóját cirógatva megcsókoltam, amit szinte azonnal viszonzott.

- Miért játszol velem? - kérdezte mikor véget ért a csók. Nekem szükségem volt pár lélegzetvételre mielőtt válaszoltam neki.

- Nem játszok veled. Te vagy az oktatóm, nem? Csak azt tesszük, amire tanítottál.

- Arra tanítottalak, mit tegyél egy lánnyal, nem arra, hogy mit tegyél velem. - mondta halkan, de nem nézett a szemembe.

- Hogy tehetném ezt bárki mással, ha még nem gyakoroltam be? És annyira hangsúlyozod a "lány" szót. Ki mondta, hogy nekem arra van szükségem?

Ismét megcsókoltam. Már tudatosult bennem, hogy azért nem keltette fel soha egyik lány sem a figyelmem, azért nem esett jól egyik lány érintése sem, mert nem irántuk érdeklődöm. Jobban bele gondolva a pornóban is mindig inkább a pasit figyeltem, és csak egyetlen érintés érte el nálam azt a gyomorszorító, bizsergető hatást. Komiyáé. Az ő érintésére volt szükségem. Ahogy most is. Gyengéden, szinte félénken ért hozzám, majd gyorsan felbátorodott, mikor rájött, hogy tetszik, ahogy hozzám ér.

- Ami az oktatásodat illeti, van még mit tanulnod. - lihetge, majd az ingem után nyúlt. - A csók után következik az izgalmas rész, mikor felfeded a másik előtt azt, amit a textil maga alatt rejt. - kigombolta az ingemet, de a végén már türelmetlenné vált, így a végén már csak letépte rólam.

Én is kibújtattam őt pólójából. Kezemet végig húztam mellkasán, majd jól kidolgozott hasizmán, mire ő megfeszült. Megragadta csuklómat és nagy lendülettel leterített, majd csuklómat a fejem fölött szorítva tovább csókolt. Teljesen átvette az irányítást, és ez tetszett. Számról érzékien a nyakamra vándorolt, azt hintette be csókokkal és szívta, harapdálta, majd rátért a mellkasomra és a melleimre. Érzékeny pontot talált meg, mikor szájába vette, s szívni kezdte a mellbimbóim, mert onnantól elvesztettem minden önuralmam és teljesen átadtam magam neki és az élvezetnek. El sem hittem, ami történik, olyan lehetetlennek tűnt, mégis valódi volt.

- Komiya... - nyögtem ki a nevét, majd felültem és arcát az enyémhez húztam mielőtt odaérhetett volna.

Megcsókoltam, s az ölébe ültem, mire egy kis nyögést hallatott. Elkezdtem mozgatni csípőmet merevedésén majd pár perc csókkal eltöltött idő után megszabadultunk utolsó ruhadarabunktól is.

- Hogy lehetséges, hogy ennyire akarlak? - kérdezte, de a választ már nem várta meg, ismét a számra tapadt. Tulajdonképpen nem is tudtam volna válaszolni, hisz magam sem tudtam miért akarom őt ennyire magamban érezni. - Azt akarom, hogy ülj bele a farkamba és lovagolj meg! - súgta a fülembe, amitől vér szaladt az arcomba, nem hittem a füleimnek. Még mindig nem voltam képes hozzászokni a nyers fogalmazásához, és jobban vágytam az érzékiségre, mint az erőszakosabb erotikára, de engedelmeskedtem.

A gumi felhelyezése után húztam rajta párat, majd mikor már teljesen állt az ölébe ültem. Fájt baromira, de miután megszoktam a méretét már biztosabban mozogtam rajta, ő pedig először lassan, majd fokozatosan gyorsuló tempóban tolta belém. Az élvezettől gondolkodni sem tudtam.

- Helyezkedj négykézláb! Imádni fogod, teszek róla. - mondta én pedig azt tettem amit kért.

És valóban, ez az érzés valami fenimenális volt, főleg, hogy miközben baszott engem a farkam is izgatta kezével, nem sok kellett ahhoz, hogy elmenjek, ami hamarosan be is következett. Még párat tolt rajta, majd ő is elment. Ezután fáradtan zuhantunk bele az ágyba, de nem szóltunk semmit. Csak feküdtünk egymás mellett és élveztük a gyönyört.

Heves érintések Donde viven las historias. Descúbrelo ahora