- Szóval elmentünk dumálni meg iszogatni, de most nem ittam semmit, kissé túlzásba vittem az elmúlt két hónapban, gondoltam pihenek egyet. - ültem le a kanapéra.
- Igen, hallottam néha éjszaka, hogy akkor érsz haza. - röhögött a konyhából néha felém fordulva.
- De inkább te mesélj, azért jöttem, hogy jobb kedvre derítselek, szóval ne rólam beszéljünk. - álltam fel a kanapéról, hogy megnézzem mit csinál.
- Uhh... ez hosszú történet lenne - csukta be a fiókot, apró kanállal a kezében.
- Ráérek. - mosolyogtam, majd a konyhapultnak dőltem.
- Nos... - ült fel a velem szemben lévő konyhapultra.
- Ahogy felhuppant a gránitlapra, a nadrágja egy picit eltávolodott a combjától és majdnem teljesen tisztán látszódott, hogy nincs rajta semmilyen bugyi. Nagyot nyeltem, majd elkaptam a fejem.
- Jaaj! Bocsi! De paraszt vagyok! Kérsz?! - nyújtotta felém a fagyisdobozt.
- Persze! - vettem ki a kezéből és célozva arra, hogy kanalat is kéne adnia, az ujjaimmal kis markolót formázva a doboz felé közelítettem.
Viki megdöbbenve nézett rám, majd hangosan elnevette magát. Elképesztően édes volt.
- Vicceltem. - nyújtottam vissza az édességet - Nos? - tértem vissza a történetéhez.
- Szóval, ez a csávó amúgy nagyon cuki általában, de baszki elképesztően béna. Úgy csókol, mintha valami túladagolt pióca pattogna a szájában és ráadásul totál nyálas is. - kezdte el a mesét és belemélyesztette a kanalát a fagyi közepébe.
- Fúj! - rázott ki a hideg.
- Aztán egyszer csak se szó se beszéd, elkezdte elővenni és öntelten vigyorogva mondta, hogy 'tegyek egy szivességet'. - magyarázta egyre mérgesebben.
- Ez komoly? Itt a ház előtt a kocsiban? - mutattam a hüvelykujjammal a vállam fölött magam mögé.
- Itt! - kapott be egy nagyobb darab fagyit - Úúúúristen, ez isteni.... - pakolta ide oda a szájában.
- Kissé váratlannak tűnhetett. - ráztam a fejem.
- Érted, én már nagyon csinálnám, de nem így és hát ezek után plána nem vele akarom elveszteni! - magyarázott tovább.
- Elveszteni? Mármint... Te még... ? - kérdeztem vissza értetlenkedve, pedig teljesen egyértelmű volt amit mondott.
- Hátt... igen... én még szűz vagyok... - bólogatott lehajtott fejjel a fagyiját turkálva.