A nyakához hajoltam és elkezdtem csókolgatni. Eközben ő a férfiasságom végét a csiklójához nyomta és simogatni kezdte vele. Éreztem, hogy néha az ajkai közé irányítja és hagyja, hogy fel-le csúszkáljon köztük, ahogy mozgatom a csípőm előre-hátra.
- Még nem szabad. össze kell az egészet kenni. - magyaráztam.
Megfogtam a nyakát és ahogy hátrébb dőltem, húztam magammal.
- Mit csináljak? - kérdezett vissza nagyokat pislogv.
- Köpj rá vagy a tenyeredbe és kend szét rajta.
Viki a tenyerét szétnyitotta a farkam közepe alatt és fölé hajolva, összegyűjtve az összes nyálat, ráköpte pont a farkam közepére. Büszkén simogattam meg a vállát, ahogy lógott a szája és a farkam között a nyála. A szája felé nyúlt a kezével, hogy letörölje, de szerencsére még a levegőben elkaptam. Értetlenül kapta fel a fejét, de nem volt ideje kinyitni a száját, mert egyből megcsókoltam. A keze újra elindult a vastag férfiasságomon, előre-hátra csúsztatta rajta a tenyerét, megpróbálva szétkenni a meleg nyálát egészen a tövéig. Elhúztam a fejem az övétől és a nyakára raktam a kezem. Kissé megszorítottam. A másik kezemet a combjáról levéve megfogtam együtt a kezét és a férfiasságomat.
- Lazíts! - mosolyogtam rá.
Viki az ajkába harapott, miközben együtt a puncijához irányítottam a farkam végét. Picit megsimogattuk vele, majd ahogy éreztem, hogy a vége a hüvelyéhez feszül, lassan elkezdtem nekidőlni.
- Nézz rám! - utasítottam a még 1 másodpercig szűz lányt.
- Ne.. nézni akarom - bökte ki magából gyorsan, nehogy lemaradjon valamiről.
Ahogy nagyon lassan csúsztattam benne egyre mélyebbre, éreztem, hogy egyre szorosabban simul a farkam köré a forró puncija. Folyamatosan figyeltem az arcát, hogy ne okozzak neki fájdalmat.
Viki egy pillanatra felszisszent. Enyhítettem a nyomáson és megállítottam a mozgást.
- Ne hagyd abba! - motyogott összezárt fogakkal.
Lassan újra nekidőltem és hagytam, hogy magától lassan egyre több eltűnjön benne. A kezeink lassan a farkam tövéig csúsztak, majd át a hasam aljára, ahogy az utolsó pár centi is eltűnt az imádnivalóan forró és szűk pici lyukban.
- Bent van! az egész! - lazult el lassan Viki.
- Bent. - mosolyogtam az arcát simogatva.