- Nagyon... nagyon.... jó.... - nyögte halkan nézegetve az egyesülésünket.
Ahogy éreztem, hogy picit ellazul és kényelmesebben érzi magát, elkezdtem kihúzni. Először csak egy picit, majd visszanyomtam.
- AhhhÚristen! - hörgött fel hangosan.
Egyre hosszabban csúszkálva benne folytattam, türelmetlenül gyorsítva a tempón.
- Elfogokélvezni! - kapott az ingemhez és összeszorította a mellkasomon.
- Élvezz el nekem! - szorítottam meg a nyakát erősen.
Ebbem a pillanatban hangos nyikkanást kipasszírozva magából a szomszéd lány összerezzent és szó szerint kilőtte magából a farkamat, miközben az ingemnél fogva egyre erősebben húzott magához. A nyakába borultam és addig harapdáltam, amíg lassan el nem engedte az ingem.
- Szopass le... - suttogta a fülembe.
Egy picit sem kellett várnia, hogy hátra lépjek és leemeljem a pultról. A haját megfogtam és szépen lefele nyomtam a fejét, hogy tudja, le kell térdelnie. Amikor a feje pont egy vonalban volt a konyhapulttal, észrevettem, hogy mennyire összekente a nedveivel a sötétszürke bútorlapot.
- Takaríts fel szépen magad után! - toltam a hajánál fogva a fejét a pulthoz.
Viki felnézett rám kaján vigyorral, majd elkezdte felnyalogatni a puncijával összekent felületet.
- Ennyi elég lesz. - nyomtam a fejét a farkamhoz.
Egyből bekapta a férfiasságomat és elkezdte tehetségesen szopni. A kezével ügyesen követte a szája mozgását, körbe simogatva az egészet, hogy még nagyobb örömöt okozzon.
- Ezt hol tanultad? - kérdeztem elégedetten.
- Sok videót nézek... - húzta le a fejét a farkamról öntelten mosolyogva, majd folytatta a dolgát.
Kiváncsi voltam, hogy mit fog reagálni, ha nem szólok neki és meglepem az élvezéssel. Hátrahajtottam a fejem és mélyet morogtam, ahogy teleélveztem a meleg pici száját. Az élvezettől apró izomgörcsök futottak végig a testemen, megfeszítve a lábamat, hasamat, karomat.
Viki ügyesen tartotta a száját a bezárva a férfiasságom körül, minden cseppemet magában tartva.
Ahogy érezte, hogy már nem lövök többet, felnézve rám óvatosan lenyelt mindent, ami a szájában volt. Lassan szétnyitotta az ajkait, hogy elengedje a férfiasságomat.
- Hmmmm. Ez nagyon finom volt! - nyalta körbe az összekent száját.
- Mostmár nincs miért aggódnod! - simogattam meg a pofiját, miközben felállt.
- Nagyon köszönöm! Már évek óta vágytam rád. - öltelte át a mellkasomat, a fejét a vállam alá hajtva.