3.Bölüm

36 21 9
                                    

Muhteşem bir çarşamba gününden herkese merhaba ...Prenses Amira yeni bölüm ile karşınızda , umarım beğenirsiniz*

************************************

Sage konuşmasına devam ederken Amira heyecanla ayağa kalktı .'Ve yeni öğrencimiz Bayan Amira . Sahip olduğu güçlerini öğrenip , kullanabilmek için burada.İyi geceler , duyurularım bu kadardı.'Amira heyecanla abisine doğru yürümek istedi ama masalardan kalkan öğrenci kalabalığı onu engelliyordu. Lindo , gözleriyle Amira'yı aradı. Amira 'Abbiii' diye bağırarak onun dikkatini çekmeye çalıştı. Lindo onu fark etti ve beklediğinin işaretini verince Amira rahatladı. Alex , Amira'nın öldüğünü düşündüğü abisinin ortaya çıkışını tuhaf buldu. Sonunda öğrenciler azalınca Amira abisine koşarak üzerine atlayıp , sarıldı. Abisi Amira'ya karşılık verip sarılmaya devam etti. Lucas ve Julia'da Amira'nın sarıldığı yeni öğretmeni merak etmiş olmalılar ki , yakından izleme kararı aldılar. Alex istemsizce Amiranın ilgisini kıskanmadan edemiyordu. Lucas ve Alex yeni öğretmeni çok merak ediyorlardı .Alex ellerini yumruk yapıp sıktığını fark etti. Amira abisinden uzaklaşınca aklı sorularla ve gözleri yaşlarla doldu. Lindo , Amiran'ın göz yaşlarını eliyle sildi ' Konuşmamız gereken çok şey var.' dedi. Amira ' Bilmiyorum ? Aklım doğrularını unuttu , kalbim acıyor .' diyerek kalbini tuttu. Amira'nın bedeni uzun süredir yaşadığı olayları taşıyamadı. Amira gözlerini kapatarak yere doğru düşerken . Alex, Lindo'dan hızlı davranarak Amira'yı kucakladı. Alex revire doğru büyük adımlarla yürürken 'Ron , Bayan Sante'ye haber ver. Onu alıp revire gel. Çabuk ol.' diye bağırdı. Ron zaten Bayan Sante'ye doğru koşmaya başlamıştı bile. Julia ve Lindo neye uğradıklarını şaşırmışlardı . Lucas'da Alex'in arkasından ona yardıma koşmuştu . Lindo hızla toparlanıp Alex'in peşinden gitti.

Amira sedyeye uzanmıştı , Bayan Sante muayene ettikten sonra 'Bünyesi yorgun düşmüş. Uzun zamandır sağlıklı bir uyku geçirmemiş . Bu gece kontrol altında kalsın , eminim ki yarın daha çok güçlü uyanacak.'dedi. Alex rahatlamış olduğunu belli ederek , kafa salladı . Bayan Sante odadan çıkınca Lindo , Alex'e 'Onu çok önemsiyormuş gibi davranma . Ben buradayım. Onunla ilgilenebilirim .' dedi. Alex , Lindo'nun korumacı tavırlarına anlam veremedi. Alex 'Amira iyi olacaksa , giderim .' diyerek reviri terk etti. Ron'da Alex'in arkasından ona destek olmak için gitti. Lucas 'Ben Julia'ya bakayım.' diyerek odadan çıktı. Lindo boşalan odanın ardından Amiran'ın başucunda ki sandalyeye oturdu. 'Ah Amira , içerli prensesim.' Amira uykusunda sayıklamaya başladı. Başta mırıltıları anlaşılmıyordu, Lindo uykusundan uyanıp iyice kulak kesildi . Amira' Alex .... Abim burada .... O yaşıyor ....' Lindo ,Alex'in kim olduğunu merak etti . 'O yeşil gözlü çocuk mu ?'diye düşündü. Lindo ,Alex ve Amira'nın ilişkilerini merak etti.Revirde bunlar olurken Ron , ormana giden Lucas ve Juliay'ı takip etmişti. Lucas'ın karanlık güçlerin liderleri ile olan konuşmasını dinliyordu. Lucas 'Benden ne istiyorsunuz? Her istediğiniz de beni ayağınıza çağıramazsınız.'diyerek , sert konuşuyordu. Karanlık güçlerin lideri 'İlk görevin Prenses Amira'yı yakından takip etmek . Lumiere adlı kolyeyi bizim için almanı istiyoruz.'dedi. Julia 'İsteğiniz , bizim için emirdir , efendim.' dedi.Karanlık güçlerin konuşmalarını duyan Ron ormandan koşarak çıkıp , bahçede tek başına oturan Alex'in yanına gitti. Alex , Ron'a 'Çok yorgunum.'dedi. Ron 'Tamam , hadi binaya girelim.' dedi. Alex'i odasına bıraktıktan sonra , Ron 'İyi geceler Alex .' diyerek kendi odasına gitti.Karanlık güçlerin yanından gelen Lucas , odaya girince Alex'in uyumaya çalıştığını gördü. Lucas , yatağına sırt üstü uzanarak 'Biraz konuşabilir miyiz?'dedi. Alex 'Hmm, dinliyorum .' diyerek , sırt üstü uzandı. Lucas'ın babası karanlık güçlere üyeydi ve Lucasın'da üye olmasını istiyordu. Lucas'ın babası türlü işkenceler ederek ,Lucasın'da işkence etmeye yatkın olmasını istiyordu. Lucas'ı çoğu zaman annesi kurtarıyordu. Lucas sabah yaşanan olayları Alex'e anlatmaya istiyordu. Babasının konuşmalarından prensese zarar vereceklerini duyan Lucas , olayları yakından izlemeye gitmiş. Olay anında Kevin'in Amira'yı arabaya yolladığını anlayan Lucas , arabacı olan karanlık gücü yok edip onun kılığına geçerek Amira'yı okula kaçırmış. Lucas Amira'yı alıp kaçtıktan kısa süre sonra karanlık güçlere karşı savunma ekibi olay yerine giderek kraliçenin askerlerine yardım etmişler. Alex duyduklarına inanamamıştı . Lucas'ın Amira'ya olan ilgisini , aralarındaki düğümü çözmek istedi. İlişkilerini merak etti. Lucas ve Alex'in ilişkiler ise ; 2 yıl önce büyü dersinde , Lucas'a çarpacak olan bir büyüyü Alex savurunca ikili tanıştılar. Aynı odada kalmaya karar verdiler , zamanla birbirlerini daha çok tanıma fırsatı buldular.

𝐏𝐫𝐞𝐧𝐬𝐞𝐬 𝐀𝐦𝐢𝐫𝐚🌹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin