Sen Taş, Sen Kağıt, Ben Sizsiniz! 3. Bölüm

14 1 0
                                    

Çayının, bitmiş çekirdek kırıntılarının ve sigaranın başında duran masanın üstüne uzat şimdi iki ayağını. Işıkları seyret. Misafirsin ama bu masadaki her masal her harfiyle sana ait.
Ilımış çayından bir yudum al ve kafanın içinde yaşayan diri duygularla, ilerleyen zaman saatinde seyre devam et. Yüzündeki küçük ince tebessümle gözlerini kırpmadan her anı kayda almak düşüncesinde olsan da etrafında yer alan ayrıntıları kaçırarak bir yandan baş parmağını üst dudaklarınla buluştur ve gözlerini beynine dikip aklından geçenleri düşün. Ardından derin bir nefese gizlenmiş çayından bir yudum daha al. Zaten bir çok işi aynı anda yapabiliyorsun öyle değil mi? Aylardır içinde bekleyen tüm eylemler karşında duruyor.
Sanki uzun yıllar önce gelmiştin buralara.

Heybetinden rüzgara küsmüş bir ağaca baktığında; kaşlarınla, "Kim bilir? Buralara gelmek isteyen kaç insan daha var " dediğini duyar gibiydim. Yarını düşündüğünü görüyorum, sabahı. Hem güneşle aldatman gereken birkaç resim var. Biliyorum, yaşadıkların aklından çıkmıyor. Kablosu birbirine değmeyen ışık düzlemindeki hatanın nerede olduğunu merak ediyorsun, bilmek istiyorsun. Bulmak. Bu büyük bir hikaye. Buradan çıkacak küçük bir foton yansıması dahi Dünya'nın yarısını aydınlatabilir. Hisset ve inan.
..

Hayatta amaçları olan, diğer insanlarla olan etki alanına çabuk tepkiler verebilen; anların, anıların kıymetli olduğunu düşünen ve ayrıca sürekli düşünce halinde olduğundan fikirlerine hızlıca rotasyon verebilen atik bir yapıya sahipsin. Şu ana kadar ki yaşantın boyunca elde ettiğin donanımların çoğu sana sanki doğuştan bahşedilmiş. Olaylara bakışın, davranışların, sürekli gelişen ve değişim gösteren karakterin zaten bu durumu özetler nitelikte.

Bir fikir bir kere beyninde çalkalandıysa, olacaktı da. Yaparım veya yapacağım dediğin şeyleri yapmadan, o ağaçtaki meyveyi koparmadan duramazdın ki. Araştırıp, ölçüp, biçip hep nasıl derdin kendine. Ben bunu nasıl yapabilirim?
..
-Bölüm Sonu

Sen Taş, Sen Kağıt, Ben Sizsiniz!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin