Jestli ho frustrace neopustila, už nikdy ji přede mnou neprojevil. Chodil domů s nadějí, kterou pulzoval celý byt.
Stála jsem u stolu, pobavený úsměv na tváři, ruce v bok a zírala jsem na jeho právě přinesený nákup. Na stole ležel sprchový gel, šampon na vlasy, krém na obličej, několik barevných upnutých triček (velikost trefil), teplá mikina, zimní boty (o číslo větší), ještě teplejší bunda, dvoje džíny a k mému naprostému úžasu taky řasenka, lesk na rty, tužka na oči a pudr.
,,Tohle by mi nikdo neuvěřil," přemáhala jsem smích.
Uraženě zvedl zrak od teplé polévky, lžíce se mu zastavila v půlce cesty.
,,Co je tohle? Něco mi naznačuješ?" zdvihla jsem šminky a naoko se na něj zamračila.
,,No, já jen... myslel jsem, že... prostě..." nevěděl, co říct. Musela jsem se kousnout do rtu, abych se nerozesmála.
,,Ježiši, ženský se prostě rády malujou, ne?" odhodil frustrovaně lžíci na stůl. To už jsem nevydržela a tiše se zasmála. Podmračeně se na mě podíval a s pohledem stále upřeným na mě odsunul židli a rázně vstal. Vyjekla jsem a dala se na útěk do obýváku.
,,Vrať se, ty potvoro. Takhle si ze mě dělat srandu!" rozléhal se bytem jeho rozesmátý hlas. Schovala jsem se za křeslo do rohu místnosti, přitiskla si dlaň na ústa a přemáhala chichot. Dupot nohou prozradil, že už je se mnou v místnosti.
,,Ukaž se, bludičko," nabádal mě polohlasem. Podvědomě jsem se ještě skrčila.
,,Jestli se neukážeš, bude to pak ještě horší," vyhrožoval. Dala jsem si pozor, abych nevydala ani hlásku nebo se o něco hlasitěji nenadechla.
Až když jsem cítila jeho pohyby přímo za mnou, vyskočila jsem na nohy a chtěla nějakým způsobem proběhnout kolem něj. Velmi rychle ale natáhl ruce a omotal mi je kolem pasu.
,,Ne!" nechtěla jsem se smířit s porážkou a snažila se mu vytrhnout. Držel mě ale pevně. Pořád jsem se ještě smála, když mi s vážným výrazem odhrnul vlasy z tváře. Můj smích postupně utichl. Oči jsem upírala na obličej, který jsem tolik milovala. Zvedla jsem k němu ruku a něžně mu přejela prsty po lícní kosti. Zavřel oči a přitiskl si mě k sobě. Mohli jsme tak stát i několik minut, ale mně to připadalo jako krátká chvíle. Jemně se ode mě odtáhl, a když jsem zvedla hlavu, přitiskl ke mně rty a vzal moji tvář do dlaní. V tom polibku bylo všechno. Strach i naděje, láska i bolest, chtíč i něha. Hladově jsem mu polibek oplácela, hlava se mi motala pod návalem všech těch emocí, co ve mně vířily, podlamovala se mi kolena a mé tělo doslova vřelo. Posunul mě směrem ke zdi, o kterou mě surově opřel. V ten moment jsem ztratila dech. Zvedl mi ruce nad hlavu a pevně je sevřel. Přitiskl své silné tělo na mé, jako bych mu chtěla utéct. Neustále prohluboval polibek, druhou rukou mě držel za zátylek, jeho dech mě spaloval, když klesl svými rty níž na můj krk, kde mi přejížděl jazykem a já tiše zasténala. Pustil mi ruce a já je přesunula na jeho záda, kde jsem pevně svírala jeho košili, během toho co vytahoval moje tričko a držel mě v pase. Neohrabaně jsem zápasila s knoflíčky, abych se mohla kochat pohledem na jeho nahou kůži a silné tělo, abych se k němu mohla tisknout a cítit ho na sobě. Než jsem rozepnula poslední knoflík, stála jsem před ním polonahá. Jakmile látka košile sklouzla z jeho těla, znovu se ke mně přitiskl a stiskl zuby citlivou kůži na krku. Zaklonila jsem hlavu, tělem mi protékal oheň, z pootevřených rtů mi uniklo zasténání. Všiml si toho a přejel rty přes můj dolní ret a jemně ho zkousl. Moje dlaně bezděčně nalezly lem jeho kalhot a přitáhly ho blíž. Přes tenkou látku legín jsem cítila všechno, co jsem potřebovala.
,,A dost," řekl zhrublým hlasem, odtlačil mě ode zdi a vedl směrem k ložnici. Cestou mě nezapomněl dohánět k šílenství silou a naléhavostí svých polibků.
Strčil mě na postel a já bezmocně ležela pod ním. Jedním prudkým pohybem mě zbavil veškerého oblečení. Prudce jsem se nadechla. On ale nic neudělal. Klečel nade mnou a zkoumal mě očima, nevynechal jediné místo. Chtěla jsem se zvednout, ale zarazil mě.
,,Ne, nehýbej se," zašeptal. Ještě jednou se na mě, jak před ním nahá ležím, podíval a pak mě pohladil po vlasech, pokračoval přes obličej, krk až k ňadrům. Tady se zastavil a roztřeseně se nadechl.
,,Jsi tak nádherná," řekl tiše, jeho slova se odrazila od mé kůže a on přiložil rty k mému rozpálenému tělu. Zalapala jsem po dechu. Jazykem tancoval na citlivých místech na mých prsou, já se prohnula v zádech a sevřela prsty deku. Když přestal, nedokázala jsem nic vnímat, jen jsem uslyšela zip jeho kalhot. V dalším momentu mě uvěznil pod sebou, pevně mě sevřel pažemi a vstoupil do mě. Zaklonila jsem hlavu a vydechla. Políbil mě na bradu.
,,Nikdy tě nechci ztratit, Shelly," řekl vážně.
,,Neztratíš," odpověděla jsem já pod návalem vzrušení a poddala se jeho fyzickému vyznání.
Vypadá to na další díl :) Původně jsem ho chtěla publikovat až příští týden, ale minulý týden jsem vás o to ochudila, tak... here it comes.
ČTEŠ
Voněl po cigaretách
RandomMěla jsem ideu svého vysněného muže. Když jsem ho potkala, okolnosti mi ho krutě vzaly. Musela jsem čekat několik let. Dnes je mi 18. A rozhodla jsem se pokračovat tam, kde jsem tehdy přestala. Rozhodla jsem se vzít svůj život do vlastních rukou. Je...