Jeongguk Jimin'e attığı son mesajın ardından görüldü yiyince ister istemez dudaklarını büzerek telefonu kapatıp yatağa bırakmıştı.
Sonrasında ise, odasının köşesinde bulunan boy aynasının karşısına geçerek ruh eşi sembolünün üzerine dokunmuştu.
Acaba sembolünün üzerine dokunduğunda, ruh eşi de bunu hissediyor muydu? Ya da Taehyung, kendisiyle ruh eşi olduğunu anlamış mıydı? Ki, ayrı ürkütücü bir kısım vardı; Taehyung, Jeongguk'u evine götürürken evinin adresini sormamıştı.
Elbette Jeongguk bunu fark etmişti. Fakat çaktırmamıştı.
Çünkü vampirler zihin okuyan varlıklardı, kimi zaman karşısındaki insanın zihninin bir kısmını silerek hafıza kaybı yaşatır, kimi zaman ise karşısındaki insanın, sadece gözlerinin içine bakarak, onun hakkında tüm bilgileri öğrenebilirlerdi.
Vampirler tehlikeliydi.
Ama bu gerçek, Jeongguk ve Taehyung'un ruh eşi olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.
Ki, her ne kadar Vampir türü tehlikeli sayılsalarda, Taehyung öyle birine benzemiyordu. Elbette özel güçleri vardı, varken bunları neden kullanmasın ki. Sonuçta Jeongguk'ta bir özel gücünün olduğunu bilse, kullanmaktan çekinmeyeceğinin farkındaydı.
Bu yüzden yadırgamıyordu zaten.
Düşünceleri arasından telefonuna gelen bildirim sesiyle derin bir nefes alarak Jimin Hyungunun mesaj attığını düşünmüştü. Bu yüzden telefonu hızlıca eline alarak mesajlar bölümüne girmişti.
Bilinmeyen Numara?
Kim Taehyung olmalıydı.
Bilinmeyen Numara
İyi geceler Jeongguk.
Numaramı kaydetmen için mesaj atmıştım.
Umarım rahatsız etmiyorumdur?Bilinmeyen Numara, "Dead Man Walking 👻" olarak değiştirildi!
Dead Man Walking 👻
Uyandırdım mı?
Özür dilerim.River Vixen 🌸
Şey, aslında hayır uyandırmadın.
Özür dileme bu yüzden.
Ayrıca numaranı kaydettim.
Teşekkür ederim !Dead Man Walking 👻
Teşekkür etmene gerek yok güzelim.
Ayrıca saat oldukça geç, uyku saatin gelmedi mi?River Vixen 🌸
Aslında..
O kadar uykum yok.😔
Az önce bir şeyler keşfettim de.
Uykum kaçtı birazcık 👌Dead Man Walking 👻
Hm,
Keşfettiğin şey, büyük bir ihtimalle bu olabilir mi?
(Görüldü 22.10)
River Vixen 🌸
Yazıyor..
Çevrim içiDead Man Walking 👻
Jeongguk, farkettin değil mi sembolü hm?River Vixen 🌸
Evet, farkettim.Dead Man Walking 👻
O zaman ruh eşi olduğumuzuda biliyorsundur?River Vixen 🌸
HmhmDead Man Walking 👻
Jeongguk, çekinme.
Hep kısa cevaplar veriyorsun.River Vixen 🌸
Şey
Yani
Of
Ben bilmiyorum ne yapacağımı.
Her gün ruh eşimle karşılaşmıyorum sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kite ↣ Taekook
FanfictionOmega Jeongguk'un uçurtması, Vampir Kim Taehyung'un balkonuna düşer. Slow uptade!