DOSTUM?

297 45 106
                                    

Evet Suriye kaçınları. Hikayeyi 4 kişi okumuş 2 kişi oy vermiş. 1 oy verende benim ztn. 😩💅🏿 Neyse yazmaya dewam etmek istirom olduğu kadar 🤷🏿‍♀️

Yazardan (3. Kişi bakış açısı)

Hürkan kendi yaptığı şeylere bile şaşırırken şu anda önünde döner yiyen genci düşünemiyordu.

Hürkan genelde pek düşünen biriside değildi.
Neden yapayım? Diye düşünmek yerine daha çok, neden yapmayayım? Diye düşünen birisiydi.

Ve bu onun hayatını daha renkli kılıyordu. En azından kendisi bundan memnundu.

Emre'yi anlatmaya ihtiyaç duymuyorum. 1. Bölümden az çok anladınız.

Her detay ortalarda verilir, ve biz daha en baştayız.

-Hürkan'nın bakış açısı-

Herhalde şu an benim hakkımda tuhaf düşünüyordu.

Neden düşünmesin ki? Tanışmamamıza rağmen çok samimi davranmıştım.

Niyetim kötü değildi. Sadece yardım etmek istemiştim o kadar.

Fakat karşımda çok aç olmasına rağmen çekinerek yemek yiyen kızlara alışıkken erkeklere değildim.

Yavaş haraket ediyordu, küçük ısırıklar alıyordu, çaktırmadan onu izliyor muyum diye banada bakıyordu.

Gülümsedim. Çünkü kızların zoraki bir şekilde kendilerini tatlı gösterme çabalarını o farkında olmadan yapıyordu.

Ve bana göre bu.... Tatlıydı?

Rahatsız olmasın diye bende dönerimi yemeye başladım. Büyük ısırıklar alıyordum Emre'nin  aksine.

Ben büyük ayran almışken o küçük ayran istemişti. Ve ayran dokunmamıştı bile.

Sona bırakmayı sevdiğini düşündüm ve yemeğimi yemeye devam ettim.

Dönerim bitmişti, ayranımda öyle.

Emre ise dönerin yarısını bitirmiş ve ayranı yeni içmeye başlamıştı.

Tuhaf bir sessizlik vardı, ne o konuşuyordu, ne ben. Rahatsız olmaya başlayınca direklerimi masaya koydum ve ilginç bir başlangıç yaptım.

"H- eeeee?"

Bana önce şaşkın sonra anlamadığını belli eden gözlere bakınca omuzlarımı silktim.

"H- hangi okula gidiyorsun? Sınıfın kaç?"

"E- ah.. lise dördüm. xxx'e gidiyorum"

"H- waow ciddi misin? Bende oraya nakil aldırdım. Aslında açıkdan okumayı düşünüyordum ama bu kadar az kalmışken dayanayım dedim"

Minik bir gülümseme sundum. Fakat o kaşlarını hafif bir şekilde çatarak aklında oluşan soruyu belli etti. Veeeee......

Sormadı.

Kaşlarımı yukarı kaldırarak konuştum.

"H- aklındaki soruyu duyamıyorum"
( Kıkırdayarak)

"E- bu kadar az kalmışken neden nakil aldın ki"

Dost? (MENGOLA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin