Sabah vakti (Emre'nin gözünden)
Yavaş bir şekilde hayatımda bir daha asla uyuyamayacağım derecede yumuşak ve büyük olan yatakdan kalkarken aklımda midem vardı.
Ne yapabilirim? Açım.
Mal mal etrafa bakıp kendime gelmek için gözümü açmaya çalışıyordum.
Çünkü şu an yaptığım tek şey gözüm kapalı bir şekilde yatakda oturmak...
Gözümü açamayınca tekrardan uzanarak kendimi uyanma zahmetinden kurtardım.
Allah'ım lütfen canımı bu yatakda al ♥️
Fakat gözüme çarpan güneş yüzünden önceki rahatlığım yoktu. Diğer tarafa dönsem bile oda fazla aydınlanmıştı.
Yüzümün üstüne yorganı çektim ve uyumaya devam ettim.
2 saniye sonra nefessiz kalınca bıkmış bir şekilde yatakdan kalktım. Kendi kendime sinirlenirken odadaki büyük aynadan kendime bakıyordum.
Aklımdan geçen tek düşünce ' kim bu yarra*' olunca gülümsedim kendi kendime.
Odada bir süre oyalandıkdan sonra aklıma dün geceki olay gelmişti.
Cidden korkutucuydu. Hürkanın sadece bir kaç saniyede fazlaca değişmesi beni germisti. Aklımda gitmek yoktu. Dışarıda durup sakin bir şekilde oturmak vardı.
Tabi oda olmadı ama neyse...
Aklımda su an hürkanın dün dediği şu kelimeler vardı.
"Seni sevdiğim için özür dilerim"
Cidden ne diyebilirim hiçbir fikrim yok çünkü böyle bir şeyi kesinlikle beklemiyordum.
Tanışalı sekiz-dokuz gün olmuştu. Tamam bu kısa sürede çok yakındık ve her şeyimiz bir gitti fakat "aşk" gibi bir kavram için kısa bir süre değil miydi?
Yani benim için bir erkekle veya bir kızla çıkmam için sebebe ihtiyacım yok. Seviyorsam gerisi önemli değildir.
Hürkanın dünkü itirafından sonra onun içinde cinsiyetin önemli olmadığını farz ediyorum.
Ne yapmalıyım?
Seviyor muyum?
Hayır diyemem.... Kesinlikle hayır diyemem. Fakat evet diyebilecek kadar emin miyim bilmiyorum.Bu konuyu hürkanla konuşmak için ben mi açmalıyım yoksa onu bu beklemeliyim bilmiyorum.
Fakat konuşulması gereken bir şey bu.
Yavaşça odadan çıkarak merdivenlerden aşağı indim.
Dün kanepeden düşünce ben bu adamı geri yerleştirmedim mi?
Yerde ne yapıyor o zaman?
"E- hürkan~"
"H- hığhm?"
"E- Kalk kalk hadi"
"H- hığhm hığhm"
Göz devirip mutfağa doğru ilerlemeye başladım. Masada çoktan hazırlanmış yemekleri görünce şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost? (MENGOLA)
FanfictionÖncelikle hiç yazmayı düşünmüyordum fakat buradaki kitapları okuyunca tamamı ile cringe içeriklerden dolayı en fazla 1-2 cümle ileri gidebildim. (Hayal gücüme göre bir fanstory) Noktalama işaretleri için üzgünüm mal olduğum için kullanamıyorum çok �...