Motorla son sürat bir şekilde giderken bir yandan gideceğimizi yeri düşünüyordum. Gece gece nereye gidebilirdik ki?
(Evet gece yaptım çünkü hayal gücüm sabah vakti ne yapılacağına yetmedi tşk)
Hürkan boş yolda son gaz bir şekilde devam ederken ikimizde sessizleşmiştik. Beline sarılırken kafamı hürka'nın omuzuna doğru gömdüm.
Gözlerimi kapadım ve uzun zamandır yaşamadığım huzurun tadını çıkarırken motorun yavaşlamaya başladığını hissettim.
"H- emre geldik"
Ses çıkarmadım şu pozisyondan ayrılmak istemiyordum.
(Hürkan aklından; uyudu mu acaba?)
Hürkan motoru durdurmuş bir süre haraket etmeden durmuştu.
Bir şey mi düşünüyordu? Yoksa oda bu pozisyondan ayrılmak istemiyor muydu?
"H- emre kalkman gerek geldik"
Hürka'nın nedensiz yere aşırı samimi ve şefkatli çıkan sesi ile gözümü açtım.
Kaşlarımı çatarak
"E- ben halimden memnundum" dedim
Gülmeye başladı bende güldüm.
"H- yani bende şu an memnunum fakat inmem için kemeri çözmen lazım"
Ne kemeri be? Motorun kemeri mi olur?
"E- ne dion ne kemeri"
Hürkan önüne dönerek gülmeye başladı.
"H- diyorum ki belime kemer oldu kolların çeksende insek diyorum"
"E- hay anskm"
Elimi hızlı bir şekilde çekerken hürkan indi ardından bende inerken etrafa baktım.
"E- bura nere la"
"H- hiç gelmedin mi?"
"E- ilk defa görüyorum"
"H- ilkin olmak güzel geldi"
Kafamı ona çevirdiğim anda sırıtarak bana baktığını fark ettim. Göz kırpıp önüne döndüğünde elimi tutarak cümlesine devam etti.
"H- benimle gel"
Önden yürüyerek beni çekmeye başladığında kızarmadım diyemezdim. Şu an herşey bana o kadar romantik hassas ve tatlı geliyordu ki.
Neden bilmiyordum. Fakat aklımda ciddi anlamda hiçbir olumsuz bir şey yoktu.
Hürkan konuşmadan yürümeye devam ederken gözlerimi birbirlerine kenetli olan ellerimizden çektim ve etrafa bakındım.
Şehir'de değildik, köylük bir alanda değildi. Neredeydik ki?
"E- neredeyiz"
"H- küçük sırrıma doğru gidiyoruz"
Sır?
Ormanda?
"E- hayırdır tenha tenha yollardan götürüyon sikecen mi?"
"H- hee sikecem var mı?"
"E- yok 🥵"
"H- ya ananı"
Hürkan kahkaha atmaya başlayınca bende duramadım. Işık görmeye başlayınca gülüşüm hafifden soldu.
Meraklı gözlerle önümüze çıkan eve doğru bakarken hürka'nın elini sıktığımı fark etmedim.
Hürkan hızlı adımlarla kapıya doğru ilerleyince konuştum.
"E- sikecen mi derken şaka yapmıştım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost? (MENGOLA)
FanfictionÖncelikle hiç yazmayı düşünmüyordum fakat buradaki kitapları okuyunca tamamı ile cringe içeriklerden dolayı en fazla 1-2 cümle ileri gidebildim. (Hayal gücüme göre bir fanstory) Noktalama işaretleri için üzgünüm mal olduğum için kullanamıyorum çok �...