Bu üsteki müzik bugün keşfettim güzeldi ekleyeyim dedim 💅🏿💅🏿
Gerginlik....
Ortamda sadece büyük bir gerginlik vardı...
Tamam azıcıkda azgınlık ama geneli gerginlikdi.H- Emre..
E- E.. efendim?H- Çok güzelsin.
Ne? Ne alaka? Bir dakika noluyor? Nerdeyim ben? Kimim ben? Bu sene kim kazanacak?
Hürkan hızlıca burnuma küçük bir öpücük kondurup üstümden kalkınca elimdeki kumanda ile tavanı izlemeye başladık.
Hürkan hızlı bir şekilde lavaboya girince yüzümün haddinden fazla kızardığına yemin edebilirim.
Tamam cidden erkendi böyle bir şey için ama kalbimin yerinden çıkacak gibi hissetmem çok hoşuma gitmişti.
Bu şekilde kendi kendime düşünürken hürkanın telefonu çalmıştı. Sanırım üstüme çıktığı vakit cebinden düşmüştü.
Arayan kişinin isminin "türk Eminem" olduğunu görünce tuhaf bir bakış attım...
Bu nasıl isimdi amq?
Cevap vermedim. Telefonu kendimle beraber aşağı indirirken direkmen buz dolabına girişerek çikolata aradım.
Bulduğum ilk abur cuburu yiyip çöpe atarken 3 tane Tuborg görmem ile duraksadım. Ne zaman içmişti bunları?
Fazla düşünmedim bayağı olmuş olabilirdi sonuçta.
Ama hayır. Uzun zamandır gelmiyordu değil mi?
O zaman dün içmişti...
Emre tekrardan düşündü. Cidden uzun zamandır gelmediğini söyledi o zaman neden ev bu kadar temizdi? Dolaptakiler tazeydi? Sağda solda kalan yiyecekler neden böceklenmemişti?
Neden eve gelmediği konusunda yalan söylesin ki? Acaba ortak bir ev miydi?
Eğer öyleyse Emre'nin burada olması pek doğru sayılmazdı. Sonuçta ortak bir ev diğer kişininde haberi olmalıydı. Hürkanın telefonu tekrardan çalmaya başladı. Yine "türk Eminem" kişisini düşünürken 'Güzelim' yazısını görünce duraksadım.
Güzelim mi?
Ne alaka ve nasıl?
Telefona boş boş bakarken yanıma gelen hürkan ile dikkatim ve düşüncelerim dağıldı.
Az önce güzelim orospusunun kim olduğunu düşünürken şimdi duştan sadece belindeki havlu ile çıkmış ıslak yapılı vücudu ile gözlerimin içine bakan bu şahısı düşünüyordum.
H- Kim arıyor?
Anan arıyor piç..
E- ilk türk Eminem diye birisi aradıda şimdi... Güzelim diye birisi arıyor.
Hürkan kaşlarını çatarak Emre'ye baktı.
H- ney ney ney? Güzelim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost? (MENGOLA)
FanfictionÖncelikle hiç yazmayı düşünmüyordum fakat buradaki kitapları okuyunca tamamı ile cringe içeriklerden dolayı en fazla 1-2 cümle ileri gidebildim. (Hayal gücüme göre bir fanstory) Noktalama işaretleri için üzgünüm mal olduğum için kullanamıyorum çok �...