• príbeh štrnásty •

600 45 6
                                    

Jess

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jess

V stiesnenom priestore auta je horúco. Šaty sa mi lepia na telo, vlasy zozadu na krk, ale za posledné hodiny som si na vlhké podnebie zvykla. Do auta sme sa vošli akurát náš sprievodca, ktorý je zároveň šoférom, Niall, ja a naša batožina. Na ceste, ktorá z dreveného móla na pláži, kam nás priviezol čln, prešla plynulo do prašného ujazdeného stavu, občas auto nadskočí a my na zadných sedadlách spolu s ním. Nie je to často, ale stačí to k tomu, aby som sa k Niallovi prisunula zakaždým o kúsok bližšie. Zatiaľ čo sprievodca, ktorý sa nám predstavil ako Jorge, angličtinou so zvláštnym prízvukom vychvaľuje aktuálne počasie, zakloním hlavu a pootočím sa tvárou k svojmu manželovi. Vyzerá, že nášho sprievodcu vníma, čo sa nedá povedať o mne.

Tým, že som mu tak blízko, kradne si celú moju pozornosť. Oknami, ktoré sú na tomto aute otvorené asi nestále, dnu iba občas zavanie dýchateľný vzduch, a tak vdychujem Niallovu vôňu. Košeľu s letným vzorom má nasiaknutú vôňou mora, spŕškou kvapiek, ktoré ho cestou sem zasiahli rovnako ako mňa, voňavkou, ktorú na ňom zbožňujem, a ním samotným. Uškrniem sa. Nemyslela som si, že budem niekedy považovať pach stvorený cestovaním a únavou za niečo príťažlivé. V Niallovom prípade to ale platí stopercentne.

„Je mi strašne teplo," šepnem s perami pri jeho krku. Vidím, ako mu pod pokožkou pulzuje tep a v ďalšej sekunde mu na to miesto pritlačím pery. Niall sebou až trhne a prstami zovrie látku mojich šiat. Jeho šialený tep teraz vnímam na perách a keď zapojím aj jazyk, len sťažka ovládne ston. Stisk na mojom pravom stehne zosilnie.

„Už iba päť minút a sme na mieste," ozve sa Jorge. „Ostrov nie je veľký, aj loďou ho obídete za necelú polhodinu. K dispozícii budete mať nášho človeka, ak sa rozhodnete pre jazdu člnom."

„Rád by som si ju vyskúšal," odkašle si Niall. „Pôjdeš so mnou, Jess?"

Pootvorím ústa. „Tento ostrov je... iba pre nás?"

„Áno, na dva dni, slečna." V spätnom zrkadle zbadám Jorgeov široký úsmev. Neopravím ho, že nie som slečna. Spýtavo sa otočím k Niallovi. On zajednal ostrov v Karibiku iba pre nás dvoch? Panebože... Rovnaký úsmev, s akým na mňa hľadí teraz, mu poihrával na tvári, odkedy sme opustili posledné miesto, kde naplánoval našu atypickú svadobnú cestu. Vzal ma totiž tam, kde sa mu pri jeho potulkách svetom páčilo, cítil sa tam príjemne a kde stretol priateľských ľudí. Tí nás uvítali aj teraz a previedli lokalitou, ktorú mi chcel Niall ukázať. Strávili sme tam pár hodín či celý deň a prípadne aj prespali, a posunuli sa zas ďalej. Každé miesto si ma niečím získalo, nasávala som jeho atmosféru, farebnosť a život. A Nialla. Každý okamih, čo sme spolu boli, prakticky bez prestávky. Karta môjho foťáka je už takmer plná, a to ma ešte čaká niekoľko hodín v tomto tropickom raji.

„Je to niečo ako veľkolepé finále." Niall ma vezme za ruku. Auto opäť nadskočí na prašnej ceste. Pozriem von oknom, pomedzi kmene paliem sa v diaľke črtá tyrkysové more a biela piesočná pláž. Náš malý kúsok raja.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 05, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Stále si môjDonde viven las historias. Descúbrelo ahora