7. Bölüm: Festival

613 38 33
                                    


Yazardan...

Veliaht prenslerin bulunmasının üstünden 1,5 hafta geçmişti.

Artık tamamen ilk bahar gelmiş, doğa uyanmaya başlamıştı. Jeon krallığında tatlı bir telaş vardı. Bu telaşın sebebi ise, ilk baharın gelişi ve doğanın yeniden uyanışı'nın jeon krallığında festivaller ile kutlanılmasıydı. Festivale ülkenin dört bir yerinden katılım oluyordu.

Festivalde şarkılar söyleniyor, danslar ediliyor, özel sahne performansları yapılıyordu.

Jungkook'un en sevdiği festivaldi bu festival. Soylu olduğu ve yakında tahta geçeceği için hâl ve hareketlerine dikkat etmesi gerekiyordu. Oysa bu festivalde herşey bir yana bırakılıyor doğanın yedinden uyanışı kutlanılıyordu. Büyük meydana bir sahne kuruyorlar dı. Burada çeşit çeşit gösteri olurdu. Tekrardan sokaklarda cıvıl cıvıl çocuk seslerini duyacağı, ilk baharın sıcak havasını teninde hissedeceği ve doğanın mis kokusunu içine çekebileceği için mutluydu jungkook. Ancak mutluluğun yanında heyecan da vardı.

Festivale Park krallığı da katılacaktı.

Jimin, jungkook'u bulduğu için halk tarafından çok seviliyordu. Hatta halktan bir kaç kişi saraya gelmiş, park krallığını festivale davet etmek istediklerini belirtmişlerdi.

Şimdi diyeceksiniz ki halk mı davet ediyor ?

Bu festivalde söz hakkı halktaydı. Kral ve kraliçe festival başladığında taçlarını çıkartır, sanki halktan biriymiş gibi çılgınca dans ederdi. Normalde olsa bu imkansızdı. Soylu oldukları için kabul görülmezdi ancak bu krallığın yazılı olmayan bir kuralı haline gelmişti artık. Festival bitene kadar taçlar askerler tarafından özel bir odada muhafaza edilirdi.

Jungkook sabah uyanmış, kısa bir duş aldıktan sonra kahvaltı için aşağıya inmişti. İçi içine sığmıyordu. Jimin ilk kez böyle bir festivale katılıyordu bu yüzden onu eğlendirmek için elinden geleni yapmayı kendine görev edinmişti...

Jungkook'dan..

Yemek salonuna girdiğimde hyunglarımın daha gelmemiş olduğunu görmüştüm. Muhtemelen işleri vardı.

Başımla selam verdikten sonra yerime oturmuş ve beklemeye başlamıştım.

"Festival için heyecanlı mısın oğlum ?"

Annemin neşeli çıkan sesinden onunda benim gibi heyecanlı olduğunu anlamıştım.

"Evet anneciğim."

Annem bana samimi bir gülümseme sunmuştu. Açılan kapı ile eş zamanlı olarak kafamı kapıya çevirdim. Hyunglarım yüzlerinden okunan neşe ile içeriye girmiş, geç kaldıkları için özür diledikten sonra yerlerine geçmişlerdi.

Keyifli bir kahvaltıdan sonra aklımda olan soruyu sormak için boğazımı temizledim.

"Baba ?"

"Efendim oğlum ?"

"Biliyorsun... Festivale Park krallığı da gelecek ?"

"Evet ?"

"Park krallığını karşılamak yerine almaya gitsek ? Daha doğrusu gitsem ?"

Sorduğum soru ile babam anlamlandırmadığım bir gülümseme sunmuştu bana.

"Jungkook. Sen bir yetişkinsin ve kendi kararlarını alabilirsin. Özellikle de son olaydan sonra seni kısıtlamak istemiyorum. Bu yüzden park krallığına gidip, prens jimin'i görebilirsin."

 Mühürlü Aşk, Jikook (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin