|Another story of girls meet boy|

252 24 46
                                    

"Günaydın" demişti kız soru sorarcasına sanki ne zamandır orada olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi. "Günaydın" dedi çocuk sakin bir sesle "İyi misin?" diye de ekledi sonuna. "Gayet güzel bir gün. Kötü olmak için bir sebep yok ki" dedi kız gülümseyerek. "Uykunda sayıklıyordun ve acı çekiyor gibiydin de ondan" demişti çocuk. "Ne gördüğümü unuttum bile" dediğinde büyük bir gülümseme sunmuş olmalıydı ki çocuk ikna olmuştu iyi olduğuna. 

Çocukluğunda yaşadığı basit sayılabilecek bir olay travma yaratmıştı kıza.

---------------------

"Oii Luffy" diye bağırarak koşturan küçük kızı görünce "Yumee" diye bağırmıştı siyah saçlı çocuk. Siyahlı çocuk "Ağaca ilk dokunan kazanır. Beckman hakem sensin" dediğinde kız da kendisi de hazır ola geçmişti. Ben beckman geri sayımı bitirdiğinde ikisi de koşmaya başlamıştı. Başladıklarında berabere giderken sonradan kız farkı açmıştı. Ağaca gelince kolaylıkla dalına oturmuş siyah saçlı çocuğa dil çıkarıyordu. Çocuk yere oturup "Hiç adil değil" dediğinde kız gülmüştü.

Günler ikili için aynı derecede eğlenceli geçiyordu. Yine aynı güne uyandığını düşünen kız her günkü gibi koşturarak luffy'nin yanına gitti. Birlikte dağın oradaki ormanda oyun oynarlarken gelen adamı görünce luffy hiddetlenmiş oyunu bırakmış ve saydırmaya başlamıştı.

Kız ne olduğunu anlamadan luffy'e bakarken adamlardan biri luffy'nin sırtından havaya kaldırmıştı. "Patron geçen günkü velet bu" dediğinde luffy hala bildiği tüm hakaretleri sıralıyordu. "Dersini almamış anlaşılan" diyen adam luffy'nin yüzüne yumruk geçirdiğinde kızdan korku dolu bir çığlık çıkmıştı.

Adamlar köyün meydanına doğru ilerlerken bir yandan da luffy' i sürüklüyorlardı. Luffy "Yume..." Diye bağırdığında yüzüne geçirilen yumruk yüzünden bayılmak üzereyken "yardım et" diyebilmişti zorlukla.

Kız en başta ne yapacağını şaşırsa da kendine geldiğinde tüm hızıyla köye doğru koşmaya başlamıştı. Bardan içeriye girdiğinde "Shanks" diye bağırmıştı boşluğa. Tezgahın arkasındaki kadın "Ne oldu yume-chan" dediğinde kız "shanks nerede" diye sormuştu.

Kadın "Seyahate çıktılar" dediğinde kız durumun çok kötü olduğunu anlamıştı. Zar zor "Haydut gibi duran bir grup adam Luffy'e saldırdı." Demişti.

Kadın elindeki bardağın yere düşme sesiyle kendine gelmiş koşarak bardan çıkmıştı. Kız kadının peşinden giderken başkanın yerine gelmişlerdi. Kadın içeriye girer girmez "Başkan-san luffy haydutlar tarafından yakalanmış" dediğinde adam da hızla yerinden kalkmıştı.

Yaşlılığın izin verdiği ölçüde hızla giden adam meydana geldiğinde haydutlar luffy'e saldırıyordu. Adam dizlerinin üstüne çökse bile haydutlar ikna olmamıştı.

Haydut bir anda durup "korsan sen hala burada mısın" dediğinde kız arkasına baktı. "Shanks" demişti mutlulukla. Shanks adamı umursamadan "Luffy senin yumrukların tabanca gibi değil miydi" demişti. Sesinin sakinliği kızı korkutuyordu. Luffy "Kes sesini" dediğinde haydut alayla "Neden geldin bilmiyorum ama jncinmeden gitmelisin. Temizlik yapmayı bitirirsin" demişti.

Shanks ilerlemeye başladığında haydutlardan bir adam kafasina silah doğrultmuş ve "Sana git dedi" demişti. Shanks "Hayatını riske atarsın" dediğinde adam anlamadığını belli edercesine bir ses çıkarmıştı. "Eline silah alıyorsan hayatını riske atarsın" demişti bu sefer. Adam da "Ne anlatıyorsun sen" demişti.

Shanks "Bu çocuk oyunu değil" dediğinde lucky roux adamın kafasına sıkmıştı. Adamın cesedi yere düştüğünde haydut "Adil değildi" demişti. Shanks "Korsanlarla karşı karşıyasınız. Sıradan insanlarla değil. Ne adilliği." Demişti.

Kuroba || Portgas D. AceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin