Yeni Bir Başlangıç

123 5 0
                                    

Sabah telefonumun sesini duyduğumda ilk çok şaşırmıştım ama sonra okul olduğunun hatırladım ve hiç heyecan yapmadan yataktan kalktım.

Evet hiç heyecan yapmadım çünkü 9.sınıftaki hayatım hep yalnızlıkla geçmişti ve bununda muhtemelen öyle olacağını umuyordum.

Yataktan kalkıp banyoya gittim ve elimi-yüzümü yıkadım. Sonra odama dönüp üzerime siyah gömleğimi ve eteğimi giydim.Onun üzerinede turuncu ceketimi giydim. Saçlarımı düzleştirip birazda rümel sürdüm ve işte hazırım...

Siyah benim her zaman favori rengimdir, o yüzden dolabımdaki kıyafetlerimin %80'i siyahtır.

Annem her sabah hazırladığı gibi bu sabahta kahvaltı hazırlamıştı bize. Ben kahvaltı yapmayı sevmediğim için mısır gevreği yiyordum.

Yemeğimi bitirdikten sonra sıra gelmişti okula gitmeye...

Çantama suyumu, telefonumu ve cüzdanımı atıp evden çıktım. Okulumuz evimize biraz uzak olduğu için otobüsle gidecektim.

Vee gine benim şanssızlığım tutup otobüsü karşı kaldırımdayken kaçırdım. ..

Neyse telefonumla bir 20dkk oyalanırım artık. Ben böyle durakta vakit geçirirken yanıma birisi oturdu. Çocuk baktı benim konuşacağım yok kendisi başladı konuşmaya.

"Hangi okula gidiyorsun ? "

Böyle lafamı başlanır bee... Hem ben bu çocuğu bir yerden tanı- Bu çocuk bizim yan apartmana tanışanların oğlu ! Vayy be bu kadar çabuk çıkaracağımı hiç düşünmezdim.

"Sanane "

"Daha kibar olabilirdin öyle değilmi ? "

Bunu sırıtarak söylemesi sinirimi bozsada belli etmemeye çalıştım.

" Yaa tabi tabi... "

Diyip kestirip attım hemen konuşmayı. Neyseki daha fazla beklemeden otobüste gelmişti zaten. Hemen otobüse binip kendimi tekli koltuklardan birine attım. Zaten 5dkk sonrada okulun önüne gelmiştik. Bütün 3 yılımı geçireceğim okul burasıydı demek...

3 Yılımı geçireceğim çünkü 9.sınıfta puanım düşük olduğu için kötü bir liseye düşmüştüm ve zorlada olsa okumuştum.

2 Dönemde taktir belgesi aldığım için yani notlarım çok yüksek olduğu için daha iyi bir liseye geçiş yaptırmıştım.

Sonunda düzgünce dersleri dinleyebilecek ve çalışabilecektim. En azından öyle umuyordum...

Nede olsa burası oradan daha iyi bir liseydi ve buraya çalışkan öğrenciler geliyordu değilmi ?

Eski sınıfımdakiler gibi öküz olupta hocalara mesleklerini bıraktırmıyorlardır en azından. Hadi bakalım yeni bir lise, yeni bir macera beni bekliyordu...

NOT: Selammm.Bu benim ilk kitabım ve nasıl olduğu hakkında bir bilgim yok. Yani kurgu var ama nasıl bir kurgu bilemiyorum...Ayrıca bölümler bu kadar kısa değil bu ilk bölüm diye böyle yapıyım dedim.

YAŞANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin