Multimedya Ecem
Okuldan içeri girdiğimde herkesin bir köşeye dağılmış konuştuğunu gördüm.
Tabi benim gibi yabancı değiller.1 yıldır tanıyorlar birbirlerini.
Sınıfımı bildiğim için birde müdürün odasını aramama gerek yoktu neyseki...
Yeni sınıfımın önüne geldiğimde bu sınıfta nasıl vakit geçireceğimi düşündüm.
Ya bir belaya bulaşacaktım ya da sessiz sakin geçirecektim.
Peki ben hangi yolu tercih ederdim ? İşte onu bilemiyordum.
Nede olsa bütün 3 yıl boyunca sessiz sakin oturmak ya da sonu ölümle biten bir belaya bulaşmak bana göre değildi.Daha bunun gibi binlerce düşünceyi kafamdan atıp sınıfımdan içeri girdim.
"Yeni kız sensin demek...Hadi tanışalım "
Pekala beni en kötü sınıflardan birine koymiş olamazlardı öyle değilmi ?
"Peki.Ben Almina "
"Bende İrem.Tanıştığımıza memnun oldum Almina "
"Tabi tabi bende."
Şimdi nereye otursam nereye otursam...İşte şansım geri döndü! Cam kenarı boş.
Hemen gidip boş olan yere oturdum.
Ah! Burda birisi daha oturuyormuş.neyse sorun etmez herhal -"Selam..."
"Selam "
"Ben Irmak.Yanıma oturduğuna göre cam kenarlarını seviyorsun demek? "
"Yaa tabi.Kim sevmezki cam kenarlarını"
"O da doğru.Ee senin adın ne peki?"
"Almina "
"Uzaktanmı geliyorsun Almina? "
"Yoo sadece okul değiştirdim o kadar"
"Geldiğin okul nasıldıki kendinde buraya geçme ihtiyacı buldun"
"Kötü desem yeterli olurmu acaba? "
"Olmaz ama neyse,madem anlatmak istemiyorsun seni zorlayacak değilim.Puanın kaçtı peki? "
"Düşük desem..."
"Pekala o zaman böyle bir okula nasıl geldin? "
Bu kız niye herşeyi sorguluyordu böyle.Acaba bunları bilince ne elde edecekti.
Nede olsa onunda diğerleri gibi bir çok arkadaşı vardır ve onlarla takılmaya devam eder.
Hem sınıftada hoca birçok soruyla kafamı şişirecek se sorunda her bir hocaya aynı şeyleri tekrar tekrar anlatmam olacak
İşte bu yüzden tanışmalardan nefret ederdim.
Sınıftakiler ders kaynıyor diye seviyordu ama ben hep nefret etmişimdir ve etmeyede devam edecegim...
"Ders notlarım yülsek olduğu için geçebildim"
"Hımm burası dışardan görüldüğü gibi pek düzgün bir okul değildir ,yani uyarmış olıyımda ben "
"Eskisinden daha iyi olacağı kesin "
"O kadar emin olma,burda nasıl olacağı belli olmaz "
Bu kız benim sinirimi bozmaya başlamıştı.
Ben kesin diyorum o hala ne diyo.
Tabi görmemiş benim geldiğim okulu boş boş konuşuyo anca"Olsun ben ginede böyle göremeye devam edicem "
"İnatçı bir kızmışsın Almina...Bak bu huyun burda kötü oldu.Bizimkiler inatçıları sevmazler.O yüzden benden sana bir tavsiye; vazgeç bu huyundan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞANTI
Teen FictionYaşantınız birden değişse nasıl hissederdiniz ? Etrafınızda size yardım edecek kimse kalmasa ve sorunlarla başa çıkamazsanız ne yapmanız gerekir ? İşte bunların hepsini Almina yaşadıve ne yapacağını bilemeden hayatı mahvoldu... "Aslında sen hep yaln...