"Hiç Birşey Olmamış Gibi Davran"

6.2K 441 190
                                    

Felix ile evlendikten sonra Hyunjin'in hayatı normal bir şekilde devam etti. İşe gidiyor, Minho ile buluşuyor, beraber sinemaya gidiyorlardı ve bazen Hyunjin'in ofisinde birlikte oluyorlardı. Her gece olduğu gibi, Hyunjin gece yarısı eve geldi ama sarhoştu.

 Ortalığı karıştırmaya ve tutarsız sözler söylemeye başladı. Felix yataktan fırladı ve neler olduğunu görmek için aşağı indi ve Hyunjin'i gördüğü an şaşırdı, Hyunjin onu kanepeye itti ve kıyafetlerini çıkarmaya başladı. Felix şoktaydı ama Hyunjin'in sarhoş olduğunu anlıyordu. 

Hyunjin'i itmeye çalıştı ama dev çok güçlüydü ve Felix'i kanepeye yasladı. Hyunjin zorla Felix'e sahip oldu ve ona vurmaya başladı. Felix ona bağırıp ağlamaya başladığında durma zahmetine bile girmedi. O sırada duyulan tek şey, Hyunjin'in durması için Felix'in çığlıklarıydı... Felix çok yorgundu ve ağlayarak uyudu, kanepede uyuyakaldılar.

***

Ertesi sabah Hyunjin baş ağrısıyla uyandı ve Felix'i çıplak gördü. Hyunjin ne olduğunu anlamadan çıldırdı. Ama çok geçmeden tüm anılar canlanmaya başladı, hemen gömleğini giydi ve Felix'le nasıl yüzleşeceğini bilemeden evden çıktı. Felix uyandığında, önceki geceden sahneler zihninde canlandı. Hyunjin'in hiçbir şey olmamış gibi davranacağını biliyordu ve en çok da bu acıtmıştı. İşe hazırlanmak için kanepeden kalktı. Ve topallayarak yatak odasına gitti. 

(kalın Felix-eğik Jisung) 

Felix işyerine ulaştığında, Jisung'un ona endişeyle baktığını gördü. 

"Ne oldu? Neden topallıyorsun?" 

"H-hiçbir şey! İyiyim yemin ederim. Sadece bileğimi burktum. Önemli bir şey değil"

 Felix güven verici bir gülümsemeyle cevap verdi. Jisung içini çekti. 

"Seni inatçı cüce. Bir doktora görünsen iyi olur."

"Emdersiniz efendim!"

 Felix şaka yollu selam verdi ve Jisung'la birlikte koltuğuna gitti. 

(kalın Felix-eğik Hyunjin) 

Saat, akşam 6'ya geliyordu. Felix işten sonra eve gitti ve yemek hazırladı. Bir süre sonra Hyunjin de geri dönmüştü. Atmosfer son derece garip ve çok gergindi ki Felix nefes almakta zorlanıyordu. 

"Dün gece hakkında, hiçbir şey olmamış gibi davran. Bu konuda tek bir şey söylemeye ve Minho ile benim ilişkimizi bozmaya cüret etme."

Felix başını salladı ve hemen odasına gitti. Kapıyı kapattığı an gözyaşları yanaklarından aşağı yuvarlandı. Her zaman Minho. Felix, benim nasıl hissettiğimi asla düşünmez, diye düşündü. Ve yine başka bir gece, kendini uykuya teslim etti...

Yeni Bölüm Geldiğğ

Oy Ve yorum pls

Zoraki Evlilik /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin