hyunjinin ağzından
(önceki gün)
Hastaneden ayrıldıktan sonra, ona felixi sormak için jisungu aradım.
"Merhaba jisung, ben hyunjin. felix sana ona ne olduğunu anlattı mı?"
"Evet, bana her şeyi anlattı..."
"Lütfen bana ne olduğunu anlatır mısın? Bana anlatmak istemedi! Lütfen sana yalvarıyorum!"
"Tamam tamam uzun hikaye. Evinizin yakınındaki kafede buluşalım ve konuşalım. Benim de sana anlatacak başka şeylerim var."
"Tamam." dedim ve telefonu kapattım. Kafeye gittim ve jisungun gelmesini bekledim.
15 dakika sonra jisung geldi ve içecek sipariş ettik.
"Görünüşe göre, o gün, felix sabah kahvaltı hazırlıyordu, pirinç ve yağın bitmek üzere olduğunu öğrenmişti. İşten sonra tüm yiyecekleri almak için süper markete gitti. Onları zaten görmüşsündür evde Değil mi?"
Başımı salladım. Sonra devam etti.
"Bütün malzemeleri aldıktan sonra otobüsü beklemek için durağa gitti. Otobüs geldiğinde çok kalabalıktı ve koltuk yoktu ama eve geç gitmeye ve hastaneye geri dönmeye korkmuştu. akşam yemeği yoktu, onu azarlayacaktın. Bu yüzden otobüse bindi ve otobüsün önündeydi. Plastik poşetleri yere koydu ve direğe tutundu."
"Otobüsteki insanların ona tiksintiyle baktığını, parmaklarını ona doğrulttuğunu ve aralarında fısıldaştığını gördü. Başını öne eğmişti çünkü çok utanmıştı. Aniden otobüs durdu ve neredeyse düşüyordu ama neyse ki düşmedi. Bunun yerine karnını direğe çarptı ve karnında keskin bir ağrı hissetti. Onu görmezden gelmeye çalıştı ve bir süre sonra ağrı geçti. 10 dakika sonra otobüs evinin yanındaki durağa ulaştı. "
"Yerdeki plastik poşetleri almak için eğildi ve gördüğü onca bakışla daha fazla otobüste kalmak istemeyerek hemen otobüsten indi. Zorlukla plastik poşetleri taşıyarak eve giderken otobüste hissettiği acı aniden geri geldi. Yürümeyi bıraktı ve yol boyunca yan parmaklıklara tutundu. Ağrısını dindirmek umuduyla karnının ağrıyan kısmına bastırdı. Ağrısı biraz azaldı ve buna sevindi ve hemen eve döndü."
"Eve ulaştığında plastik poşetleri mutfak tezgahına koydu ve tam yemek yapmaya başlayacakken ağrı geri geldi ama bu sefer o kadar acıydı ki dayanılmazdı, yere düştü. Uyluklarından aşağı ılık bir sıvının süzüldüğünü hissetti ve aşağı baktığında pantolonu çoktan kana bulanmıştı. şok olmuştu ve ikizlere bir şey olacak diye korkmuştu. Acıya katlanarak telefonuna uzanmak için yavaşça kanepeye emekledi. Yurtdışında olduğum için senin telefon numaranı çevirdi ama sen meşgul olduğunu ve seni aramamasını söyledin ve telefonu kapattın. Bu yüzden beni aramaktan başka çaresi yoktu."
"Açtıktan sonra, acı çektiğini ve kan olduğunu söyledi. Sonra bayıldı ve ondan sonra seni aradım ve hepsi bu." jisung bana tüm hikayeyi anlattı.
Dinledikten sonra kendimi suçlu hissettim çünkü bunların hepsi benim yüzümden oldu. Telefonu kapatmadan önce söylemek istediklerini dinleseydim. Sıkıcı olmasına rağmen otobüse bindi ve benden azarlanmak istemediği için kendini ve ikizleri yaraladı. Eve vardığımda yemek henüz hazır değilse onu hep azarlardım.
Ayrıca pişirdiği yemek hoşuma gitmezse onu azarlardım sonra onları yere fırlatırdım ve o da benden sonra temizlemek zorunda kalırdı. Ondan sonra yemek için dışarı çıkardım, evde pişirdiği yemekleri yere attığım için ona yiyecek bir şey bırakmazdım. (it herif)
Ayrıca her gün otobüse binmek ve insanlarla sıkışmak zorunda kalıyordu, ikizlere hamile olmasına rağmen otobüste itilip kakılıyor. Ayrıca tüm ev işlerini yapmak zorundaydı ve yorulduğunda kimse ona yardım etmezdi.
"hyunjin, onun yetim olduğunu biliyorsun değil mi? Ailesi o çok küçükken bir araba kazasında öldü ve kendini yetiştirmesi gerekiyor. Dışarıdan çok güçlü görünebilir ama içeride, aslında çok zayıf ve birinin onu korumasını ve sevmesini istiyor. Bunu hayatı boyunca kimse onun için yapmadı. Ben onun tek arkadaşıyım ( kurban olduğum jisungum banada senin gibi arkadaş gelirmi ya) ve 7/24 yanında kalamam."
"Kocası olarak, gerçekten ilgilenmeni diliyorum. Onu sevmediğini biliyorum ama en azından şimdi onunla ilgilen. Hamile ve kendini yormamalı. Her şeyi kendine saklıyor, kendini iyi hissetmese veya yorgun hissetse bile kimseye söylemiyor. Rahatsız olduğunu hissedebiliyorsan, gidip ona ne olduğunu sor ve ona yardım etmeye çalış. Çok fazla strese girmemesi gerekir." jisung bana haber verdi.
Başımı salladım ve birinin bana koca olarak görevimi yapmamı hatırlatması gerektiği için kendimi başarısız hissettim.
"Bundan sonra onunla ben ilgileneceğim. Merak etme." (bi zahmet huncin)
"Tamam. Bunu sana söylemeli miyim bilmiyorum ama bilmen gerektiğini düşünüyorum. minho ile aranı bozmaya çalışmıyorum ama yaklaşık bir ay önce, minho ile tanıştığımızda felix ile öğle yemeğinden dönüyordum. minho geldi. ve felix ile yüzleşti.'Hey sürtük, kendi şeridinde kalsan ve hyunjini benden çalmaya çalışmasan iyi olur. Karnında taşıdığın o çirkin uzaylıyla kendini acındırmaya çalışma. Seni uyarıyorum, hyunjin bana ait, gelip çalma. Şimdi Siktir git' Bunu söyledikten sonra, minho, felixin yanağına tokat attı ve hızla uzaklaştı. felix çok şaşırdı ve gerçekten çok ağlamaya başladı. Onu sakinleştirmem çok uzun sürdü, yaklaşık bir saat falan. Ama o sakinleştikten sonra , hiçbir şey olmamış gibi davrandı ve sadece hormonlardan olduğunu söyledi.
"Ne?! minho bunu gerçekten yaptı mı? Bir ay önce... felix ayak bileğini burktuğunda mı? felix odasında tek başına ağlıyordu. Çıkmasını istedim ve sağ yanağında bir el izi gördüm ve yara bere içindeydi. Ona ne olduğunu sorduğumda bir şey olmadığını söyledi ve akşam yemeği için masayı kurmaya gitti. gözleri ağlamaktan kızarmış ve şişmişti ama daha fazlasını sormadım."
"Ohh sanırım o gündü. minhonun söylediklerinden gerçekten etkilenmiş olmalı..."
"Yemin ederim minho ile yüzleşeceğim. Her neyse, bana felixden bahsettiğin için teşekkür ederim. Senin gibi bir arkadaşı olduğu için çok şanslı. Şimdi gitmeliyim. Teşekkürler." Dedim ve ayağa kalktım, kafeden çıktım.
Ertesi sabah uyandığımda biri beni arayıp bir şey olduğunu ve acil bir durum olduğunu söyleyince hemen işe gittim. İşleri halletmek için yaklaşık 2 saatlik bir toplantı yaptık. Toplantı odasından çıktığımda saate baktım ve saat neredeyse 12 olmuştu. Sonra birden bir şey hatırladım. felixi hastaneden almam gerekiyordu ve şimdiden 1 saat gecikmiştim.
Arabama koştum ve olabildiğince hızlı bir şekilde hastaneye sürdüm. Yanına vardığımda hemşire feixin beni 1 saat beklediğini ama ben gelmediğim için 15 dakika önce çıktığını söyledi. Onlara teşekkür edip arabama geri döndüm.
felixi bulmak için arabayla eve gidiyordum ki yol kenarında yavaşça yürüyen felixe benzeyen birini gördüm. Arabayı durdurup arabadan indim. Kişiyi takip ediyordum ki aniden bayılacak gibi oldu ama yan parmaklıklara tutundu.
"felix!!" Bağırdım ve o kişiye koştum ve onu sabitlemek için omuzlarından tuttum. Bu gerçekten felixdi. Hala oldukça solgun görünüyordu ve bolca terliyordu.
"İyi misin? Başın dönüyor mu?" Diye sordum.
"Ben.. ben iyiyim. Sadece bugün hava çok sıcak ve ikizler beni tekmelemeye devam ediyor."
Ellerimi omzundan çekti ve tekrar yürümeye başladı. Yürümeye başladığı anda dengesini kaybetti ama yere yığılmadan önce onu yakalamayı başardım.
"Seni eve götüreceğim." Dedim ve arabama kadar ona yardım ettim.
evet çoğu kişi jisung olmasını istemiş ama yapsaydım hyunjin akıllanmazdı akıllansın it
yb geldiğğğ
oy ve yorum pls.
kitabıımız 1k olduu! çok teşekkürler çiçeklerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik /Hyunlix
Fanfic[TAMAMLANDI] Hyunjin Felix ile evlenmek zorunda kalırsa ne olur? Felix yanlışlıkla hamile kaldığında ne olur? Hyunjin ona ve çocuğa bakacak mı yoksa onları bırakacak mı? Aralarında Aşk olacak mı?