İki ay sonra*
Felix, boğazından gelen şeyle yataktan fırladı ve Kafasını klozete soktu, midesinin içindekileri kustu. Yorgun Felix yere yığıldı. Son zamanlarda, sık sık mide bulantısı ve sersemlik hissediyordu. Felix fazla düşünmedi, normal bir soğuk algınlığı gibi üzerini silkelemedi. Bundan kimseye bahsetmedi, Hyunjin'e bile. Birlikte kalsalar da, Hyunjin Felix'e ne olduğuna pek dikkat etmedi.
(kalın Felix-eğik Jisung)
Felix iştahı olmadığı için kahvaltıyı atladı ve işe gitti. Masasına ulaştığında, masasında kendisini bekleyen büyük bir dosya yığını gördü. Jisung'un dikkatini çekerek yüksek sesle iç çekti.
"Oh Lix!!! İyi misin? Çok solgun görünüyorsun, bu birkaç gündür sana neler oluyor?"
Jisung endişeli bir ifadeyle sordu. "İyiyim, normal bir soğuk algınlığı." Felix kendini tamamen iyi hissetmese de zayıf bir gülümsemeyle otururken yalan söyledi. Jisung başını salladı ve Felix'e kendini iyi hissetmiyorsa ona söylemesi gerektiğini söyledi. Felix başını salladı ve küçük bir teşekkür ederek işini yapmaya başladı. Öğle yemeği vakti geldiğinde, Felix hâlâ devasa dosya yığınını aceleyle geçiyordu.
"Lix, hadi gidip birlikte yiyelim!"
Jisung önerdi. "Hayır teşekkürler Jisung , sen git kendi başına ye, benim işimi bitirmem gerek." Felix yine yalan söyledi. Gerçek şu ki, hala iştahı yok ve hala zonklayan bir baş ağrısı çekiyordu. "Tamam tamam senin için biraz yiyecek alacağım." dedi Jisung. "Çok teşekkür ederim. Hafif bir şey olsun." Felix yanıtladı. Jisung başını salladı ve Felix'e ofiste bırakarak dışarı çıktı.
Herkes ofisten çıkmak üzereyken akşam olmuştu ve Jisung'un Felix için aldığı yulaf lapasına hala dokunulmamıştı. Jisung çantasını toparlayıp gitmeye hazırlandı ama Felix buna niyetli değildi. "Lix, birazdan gideceğim. Kalmak ve tüm bunları bitirmek istediğinden emin misin Hyunjin'e kendini iyi hissetmediğini söyleyip yarına kadar bırakabileceğini biliyorsun." Jisung endişeyle sordu. "Hayır hayır iyiyim, geç oluyor ve sen eve gidip dinleniyorsun anlaştık mı?" "İyi tamam kendine iyi bak tamam mı?" dedi Jisung ve Felix'e veda etti. Felix başını salladı ve Jisung'a el salladı.
İki saat sonra, akşam 9 civarıydı, Felix nihayet işini bitirdi. Hyunjin dışında ofiste kalan tek kişi oydu. Dosyalarla birlikte ayağa kalktı ve Hyunjin'in odasına gitti. Hwang Hyunjin yazan kapıyı çaldı ve "Gir" sesini duyunca içeri girdi. Dosyaları masaya koydu ve Hyunjine'e eğildi. "Hey cüce, iyi misin?" Hyunjin soğuk bir şekilde sordu. Felix küçük bir baş hareketiyle başını salladı ve kapıya yürümek için arkasını döndü ve gitmeye hazırlandı.
Kapıya ulaştığında ve kapı koluna uzanmak üzereyken görüşü bulanıklaştı ve sanki tüm dünya dönüyormuş gibi hissetti. Bir sonraki an, görüşü karardı ve yere yığıldı...
Pink Venom Çıktı!
Yeni Bölüm geldi bebeklerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik /Hyunlix
Fanfic[TAMAMLANDI] Hyunjin Felix ile evlenmek zorunda kalırsa ne olur? Felix yanlışlıkla hamile kaldığında ne olur? Hyunjin ona ve çocuğa bakacak mı yoksa onları bırakacak mı? Aralarında Aşk olacak mı?