10 dakika daha bekledikten sonra ailem son derece endişeli bir şekilde hastaneye geldi."FELİXE NE OLDU, O İYİ Mİ?!!" annem bağırdı.
"felixin arkadaşı beni aradığında ve Felixin karnının ağrıdığını ve bayıldığını falan söylediğinde hala işte olduğumdan emin değildim. Eve koştuğumda, felix zaten bilinçsizce pantolonunda kanla yerde yatıyordu. . Ondan sonra onu hastaneye getirdim!" Gözyaşlarına boğulmamaya çalışarak açıkladım.(gözyaşında boğul piç)
"Çocuklar sakin olun, felix iyi olacak!" dedi babam bizi sakinleştirmeye çalışarak.
Başımı salladım ve doktorun çıkmasını beklemeye devam ettim. 1 saat sonra acil servisin kapısı açıldı ve doktor dışarı çıktı. Hemen sandalyeden kalktık.
"Bay lee felixin kocası kim?" doktor sordu.
Elimi kaldırıp doktorun yanına gittim. "Benim. O nasıl?"
"Bay lee şimdi iyi. Neyse ki, buraya zamanında getirildi. Aksi takdirde, düşük yapmış olabilirdi. Şu anda hala çok zayıf, bunun dışında biraz dinlense iyi olacak."
Bunu duyunca rahat bir nefes aldım. felixin iyi olduğuna çok sevindim, yoksa kendimi affedemeyecektim.
"Bir dakika, bebek nasıl?"
"ah iyiler."
"iyiler?"
"Evet, iyiler. Bay lee ikiz bebek taşıyor. iki erkek!!"
"Oh-h gerçekten mi? Çok teşekkürler!! Ama bu nasıl oldu?"
"Karnı üzerindeki güçlü etkiden kaynaklanıyor. Ayrıca ağır şeyler taşımasına izin vermeyin çünkü bu onun için kötü. Ayrıca çok stresli, buna da dikkat edin. Lütfen onu yormayın. hamile olduğu için ve çok fazla dinlenmeye ihtiyacı olduğu var dışarı çıkıyor. Gerektiği kadar dinlenemiyor gibi görünüyor. Bu da bayılma sebeplerinden biri. Bunun dışında başka bir şey yok.Siz tüm bunları not alın ve ona iyi bakın. görmek isterseniz, 12. oda."
"teşekkürler doktor."
doktor başını salladı ve uzaklaşmadan önce bana gülümsedi. odaya doğru yol aldık ve felixi yatakta yatarken ve hala uyanık değilken gördük.
"Anne, baba, öncelikle hepiniz geri dönmelisiniz. Zaten geç oluyor. felix uyandığında ikinizi de arayacağım." Önerdim.
"Tamam o zaman, felix uyandığında bize haber verdiğinden emin ol! Ona iyi bak tamam mı?" dedi annem.
Başımı salladım ve odadan çıktılar. felixin yatağının yanındaki koltuğa oturdum ve ona baktım. Yutkundum ve elini tuttum.
"Neden bana stresli olduğunu söylemedin? Yorgun olduğunu neden söylemedin? Neden kendi başına ağır şeyler taşıdın ve benden yardım istemedin? Seni aptal!" Onu azarladım ama cevap alamadım.
Bütün ev işlerini yapmaktan elleri sertleşmişti ve yanakları bembeyazdı. Çok zayıf ve sıska görünüyordu. Çok yorulmuş olmalıydı. felixin elinde bir gözyaşı damlası görene kadar ağladığımın farkında bile değildim. Gözyaşlarımı sildim ve felixin uyanmasını bekledim. Çok geçmeden uykuya daldım.
Ertesi sabah saat 10.30 civarında uyandığımda felix hala uyuyordu. Doktorun birkaç gün kalması gerekebileceğini söylediği için eve dönüp bazı kıyafetlerini ve onun için ihtiyaç duyabileceği şeyleri toplamaya karar verdim.
Eve vardığımda felixin odasına kıyafetlerini toplamaya gittim. Sonra masasında sonogramı gördüm. Tarih iki gün önce alındığını söyledi.
"İkiz olduğunu o zaman mı öğrendi?" Kendime sordum.
Sonogram resmine baktım. Tek gördüğüm bir vücut ve iki kafaydı. İlk başta kafam karıştı ama sonra ne olduğunu anladım. Kendi kendime kıkırdadım, "Görünüşe göre biri utangaç ve diğerinin arkasına saklanıyor!! çok tatlı :)"
Sonogram resmini masaya geri koydum ve alt kattayken. Evden çıkmak üzereydim ki mutfak tezgahında plastik poşetler gördüm. Bakmaya gittim ve bir sürü yiyecek olduğunu gördüm. Onları birer birer çıkardım.
"Bütün bunları felix almış olmalı. Tüm bunları kendi başına mı taşıdı? Gerçekten ağır ama. Oh bir dakika... Bu yüzden mi...? Aman Tanrım o bir aptal!! Neden benden yardım istemedi?"
Bütün bunları düşününce içime başka bir suçluluk sızısının vurduğunu hissettim. Benden ona yardım etmemi istese bile tek başına gitmesini isterdim çünkü ben her zaman minho ile birlikteydim. Sütün tadına baktım ve bütün gece dışarıda olduğu için zaten ekşiydi, ben de attım. Diğer her şeyi dolaba koydum ve hastaneye geri döndüm.
Hastaneye vardığımda öğle yemeğimi yemek için hastanenin bodrum katındaki kafeye gittim. Ondan sonra, felixin hastane odasına geri döndüm ve uyanmasını bekledim. Koltuğa oturup telefonumla oynadım. Bir süre sonra tuvalete gidecek gibi hissettim ve neyse ki felixin odasında özel bir tuvalet vardı, ben de onu kullandım.
Dışarı çıktığımda felixin çoktan uyanmış olduğunu ve oturmak için mücadele ettiğini gördüm. "Hey sakin ol, sana yardım etmeme izin ver." Dedim ve felixe koştum.
arkadaşlar kusura bakmayın bu bölümü biraz geç attım :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik /Hyunlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Hyunjin Felix ile evlenmek zorunda kalırsa ne olur? Felix yanlışlıkla hamile kaldığında ne olur? Hyunjin ona ve çocuğa bakacak mı yoksa onları bırakacak mı? Aralarında Aşk olacak mı?