Felix
Ertesi sabah uyandığımda Jisung aradı ve hastaneye kaldırıldığımı öğrenince yurt dışından dönmek için uçak bileti aldığını söyledi. Zaten Kore'ye ulaştığını ve bugün beni ziyarete hastaneye geleceğini söyledi.
Jisung'u göreceğime çok heyecanlıydım. Onu bekledim ve aniden kapı açıldı, jisung bana doğru koştu.
"Felix! İyi misin? Senin için çok endişelendim! Bebekler nasıl? Seni buraya getiren hyunjin miydi? Nerede o?" O sordu.
"sakin ol jisung. Nasıl bu kadar çok soruya cevap vereceğim! İyiyiz. Otur." Cevap verdim ve oturması için sandalyeyi işaret ettim.
"Üzgünüm, emin misin? Çok solgun ve yorgun görünüyorsun." jisung endişeyle sordu.
"Merak etme, şansıma hyunjin beni buraya zamanında getirdi."
" peki nerede o?"
"O, şey.. o işe geri döndü."
"Neden kalıp seninle ilgilenmedi?"
"Hayır hayır dün yaptı. Ona geri dönmesini söyledim. Kendi başımın çaresine bakabilirim. Her neyse, biliyorsun minho çok kızacak..."
"Üzgünüm, 7/24 seninle ilgilenemediğim için."
"Sorun değil." gülümseyerek cevap verdim.
"Her neyse, nasıl bu hale geldin?" jisung merakla sordu.
Ona tüm hikayeyi ayrıntılı olarak anlattım. Dinledikten sonra çok şaşırdı.
"Ne var? Neredeyse düşük yapacaktın!! Hayır hayır hayır böyle olmaya devam edemezsin! Geri gelmemi beklemeliydin, sana yardım edebilirdim."
"Hayır, sorun değil. Sadece bir kaza. Şimdi iyiyim :) "
Tam o sırada hyunjinin ailesi odaya daldı. "felix, iyi misin? Senin için çok endişelendik!!" bayan hwang sordu.
"İyiyim, ikinizi de endişelendirdiğim için özür dilerim." Dedim oturmaya çalışırken. hyunjinin annesi yavaşça oturmama yardım etti ve yastığı arkama koydu. Düzgünce oturduktan sonra, hyunjinin de burada olduğunu ve kapının yanındaki duvara yaslanmış bana baktığını fark ettim. Hemen başka yere baktım.
"Eee, sanırım artık gitmeliyim. Kendine iyi bak. Görüşürüz!" dedi jisung ve odadan çıkmadan önce hyunjin ve ailesini selamladı.
"Ahh kim o?" hyunjin'in babası sordu.
"O benim en iyi arkadaşım, o da hyunjinin şirketinde çalışıyor." Yanıtladım.
"ah.." başını salladı.
"felix, zor mu? Hamile olmak falan?" hyunjinin annesi sordu.
"Evet öyle sanki hep yazmış gibi hissediyorum. Hava çok sıcak."
"Doğru biliyorum! hyunjine hamileyken ben de böyle hissetmiştim! Ayakların şişiyor mu?"
"Evet ve yürümek çok acı verici 15 dakikadan fazla yürüyemiyorum bile yoksa ayaklarım ağrımaya başlıyor."
"Ah zavallı oğlum... hyunjin ayaklarına masaj yapmana yardım ediyor mu?"
"E-evet öyle Bana karşı çok iyi, merak etmeyin."
"Sana yiyecek bir şeyler alıyor mu? Genelde canın ne çekiyor?"
"evet alıyor. sanırım canım Brownie çekiyo- Ah!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik /Hyunlix
Fanfiction[TAMAMLANDI] Hyunjin Felix ile evlenmek zorunda kalırsa ne olur? Felix yanlışlıkla hamile kaldığında ne olur? Hyunjin ona ve çocuğa bakacak mı yoksa onları bırakacak mı? Aralarında Aşk olacak mı?