3- rules

349 21 34
                                    

Olivia Rodrigo- traitor

×××

Adena kapının tıklanmasıyla gözlerini açtı.

"Gel!"

Kız gözlerini ovuşturarak doğruldu. Allison ve Ruby gelmişti.

"Bir sorun mu var?"

"Hayır, sadece akademinin kurallarını anlatmak için geldik, birde yemeğe çağırmak için."

"Gelsenize."

Kızlar içeri girdiler ve yatağa oturdular.

"Akademinin kuralları mı var?"

"Evet, ve bazıları aşırı saçma. Fakat uymazsan ceza alırsın."

"Öncelikle, sabah 08.00'de kahvaltı, 18.00'de ise akşam yemeği yenir."

"Ayrıca yemekte konuşmak da yasaktır." Diye ekledi Allison.

"Sabah 8 mi? Hafta sonları da mı?"

"Hayır, hafta sonları saat 10.00'da kahvaltı, 18.00'de ise akşam yemeği var. Birde hafta sonları ek olarak saat 14.00'de öğlen yemeği var."

"Pekala, başka kural var mı?"

"Evet. Gece eve en geç saat 9'da gelmelisin. Birde okul çıkışı direkt olarak eve gelmelisin. Eğer işin varsa akademiden gitmelisin."

"Bu cidden saçmaymış."

"Evet, zaman kaybından başka birşey değil."

"Başka o kadar önemli kural yok. Cezası büyük olanlar bunlar. Onları babam sana sonra anlatır zaten. Hadi gel, 10 dakika sonra akşam yemeği yiyeceğiz."

"Peki, siz gidin geliyorum hemen."

Kızlar odadan çıktı ve Adena yataktan kalktı. Odasında bir kapı vardı. Orayı açtı. Tuvaletti. Kız oraya girip yüzünü yıkadı. Yüzünü kurulayıp saçlarını topladı. Odasından çıktığında çaprazındaki odanın da kapısı açıldı. Adena o tarafa baktı ve Five'ı gördü.

Kız tekrar önüne dönüp merdivenlerden inmeye başladı. Sonunda yemek salonunu bulduğunda herkes sandalyesinin arkasında duruyordu. Five da yerine geçtiğinde boş bir yerin kaldığını gördü. Kız oraya geçti ve herkesin yaptığı gibi ayakta beklemeye başladı. Yaklaşık 1 dakika sonra Bay Hargreeves gelmişti.

"Oturun."

Herkes sandalyesini çekip oturduktan sonra yemeğe başladılar. Adena acıkmıştı. Sabahtan beri doğru düzgün hiçbir şey yemişti. Önündeki yemeklerden azar azar tabağına koydu ve yemeye başladı.

Birkaç dakika sonra Bay Hargreeves konuşmaya başladı.

"9 numara, yemekten sonra odama gelmeyi unutma." Dedi ve masadan kalktı.

Kız "Adım Adena..." diye mırıldansa da yanında oturan Violet'ten başka kimse onu duymamıştı. Violet Adena'nın kulağına eğildi.

"Merak etme hiçbirimize adımızla seslenmez, sadece sana özel birşey değil yani." Dedi. Adena ona gülümsemekle yetindi.

10 dakika sonra herkes yavaş yavaş masadan kalkmaya başlamıştı. Adena da ağzını peçeteye silip yerinden kalktı ve odasına çıktı. Lavaboya girip ellerini yıkadı ve Bay Reginald'ın ofisine gitmek için bir kat aşağıya indi. Ofisin önüne geldiğinde kapıyı tıklattı. İçeriden onay alınca içeri girip kapıyı kapattı ve oradaki koltuklardan birine oturdu. Reginald konuşmaya başladı.

"Güçlerin hakkında konuşmuştuk. Evrenler arası yolculuk. Yani boyut değiştirme. Bu gücü öğrenmen için hergün çalışmalısın. Sana şimdilik Allison eğitim verecek. Bir sorun çıkmadığı sürece güçlerine onunla çalışacaksın."

Different Realities || Five HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin