4- first day of school

325 22 161
                                    

Melanie Martinez- play date

×××

"Tanrım, bu alarmı nereden susturacağım!?"

Kız kulağını sağır eden bir çalar saatle uyanmıştı. Şuan ise çalar saat elinde alarmı kapatmaya çalışıyordu.

Yaklaşık 2 dakikalık bir uğraştan sonra saati susturmayı başarmıştı.

"Kaçıncı yüzyıldayız ya, çalar saat nedir?"

Adena söylene söylene odasındaki lavaboya girip yüzünü yıkadı. Tuvaletten çıkarken kapısı tıklandı.

"Gel!"

"Ah, günaydın tatlım. Uyandın mı diye kontrol etmeye gelmiştim."

"Bu çalar saatle uyanmamak mümkün mü?"

Grace gülümsedi.

"Hadi, üstünü giyin ve aşağı gel. Okul çantan ve kitapların masanda. Formaların da dolabında."

"Sağol Grace."

Grace odadan çıktığında Adena dolabının kapağını açtı. Okulun bu kadar çok forma seçeneği olduğunu bilmiyordu.

Üzerine yeşil bir tane sweatshirt buldu. Altına da krem rengi bir pantolon giydi. Şubat ayının sonlarıydı. Havalar soğuktu. Kız masasının üstündeki ders programına göre kitapları çantasına koydu. Çantaya ek olarak birkaç şey daha koyduktan sonra koluna montunu da sıkıştırıp merdivenlere yöneldi. Saatin 8 olmasına 5 dakika vardı. Aşağı indi, sandalyesinin arkasına montunu ve çantasını asıp ayakta beklemeye başladı.

5 dakika sonra Reginald geldi ve yemeğe başladılar. Adena sabah çok birşey yemezdi, tabağına yarım simit ve biraz da peynir alıp yemeye başladı. Bir yandan da portakal suyundan içiyordu.

Adena biraz daha yedikten sonra üzerinde bir çift göz hissetti. Five'a baktığında Five bir Adena'nın tabağına birde Adena'ya bakıyordu. Five ona baktığında Adena ona göz devirdi, Five ise önüne döndü.

Yaklaşık yarım saat sonra herkes masadan kalkmıştı. Adena da çantası ve montunu alıp kapıya çıktı. Çıktığında herkes arabaların yanında bekliyordu. Adena yanında duran Allison'a sordu:

"Kim hangi arabaya biniyor?"

"Arabaya binme sırası 1,3,5,7,9 şeklinde,  yani tek sayılar 1. arabaya biniyor."

"Fanteziye bak."

"Gel, bizim araba burada."

İkisi birlikte arabaya bindiler. Luther ve Vanya arabadaydı. Az sonra Five da geldi ve okula gitmeye başladılar. Adena ise telefonundan Alice'e yazmaya başladı.

-Derse girdin mi? (08.38)

Adena telefonu çantasına koyacağı sırada mesaj geldi.

-Hayır, dersin başlamasına 20 dakika falan var. Tanrım, Adena hangi cehennemdesin? (08.39)

-Sana anlatacağım, biraz beklemen gerek. Gerçekten özür dilerim.

-Pekala, istediğin zaman anlatırsın. (08.40)

Alice hemen çevrimdışı olduğunda Adena onun trip attığını anlamıştı. O da sohbetten çıktı ve akademinin grubuna baktı. Oradan da çıkıp yeni okulundaki sınıf grubuna girdi. Birkaç mesaj vardı.

+1 450 ***: Sınıfa yeni biri gelmiş. (07.59)

+1 486 ***: Sen söylemesen fark etmiyorduk bay inek. (08.16)

Different Realities || Five HargreevesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin