Blackbear- idfc
×××
"Tanrım neden ben?"
Kız dün söverek kapattığı alarmın sesiyle uyanmıştı. Alarmı kapatıp yanındaki komidinden telefonunu aldı. Ekranı açıp baktığında bir akrabasından mesaj olduğunu gördü.
Amcam kişisinden bir yeni mesajınız var
Adena mesaja tıkladı ve okumaya başladı.
-Adena, dün okula gitmemişsin. Arkadaşına da Toronto'da değilim demişsin. Neredesin? (23.13)
Amcası orada olmadığını nereden biliyordu ki?
-Evet, Toronto'da değilim. Nerede olduğum kimseyi ilgilendirmiyor. Özellikle de seni. (07.32)
Adena'nın amcasına bu kadar kin beslemesinin nedeni babasının cenazesine bile gelmemesiydi. Adena onun evine kalmaya her gittiğinde resmen hizmetçi gibi kullanılmıştı. Babası öldüğünde ise bir "amca" olarak onu sahiplenmeye çalışmıştı. Adena tabii ki böyle birşey istememişti. Kendi yaşıyordu ve son zamanlarda gayet mutluydu da.
"Alice, cidden bunu yapmış olamazsın."
Kız Alice ile olan konuşmasına girip mesaj yazmaya başladı.
-Alice amcama orada olmadığımı söyleyecek kadar iğrençleştin mi? Adamın bana nasıl davrandığını biliyorsun! (07.33)
Adena telefonu kapatıp sinirle tuvalete girdi. Yüzünü yıkayıp saçlarını taramaya başladı.
Kız tuvaletten çıkıp formalarını giydi. Defterleri ve kitapları çantasına koydu. Ders programına şöyle bir baktığında bugün sınıfıyla sadece 3 ortak dersi olduğunu gördü. 5 saat Aaron ile uğraşacaktı.
Çantasını ve montunu alıp aşağıya indi. Sandalyesinin arkasına koyup revire doğru ilerledi.
İçeri girdiğinde Allison uyanmıştı.
"Günaydın, daha iyi misin?"
"İyiyim, bir anda ne olduğunu anlamadım. Uyandığımda burada yatıyordum."
"Merdivenden yuvarlanmışsın. Nasıl başardın merak ettim doğrusu."
"Ya gece çok susamıştım. Sürahimde su kalmamış. Bende mutfakta içerim diyerek aşağı indim. Düşmüşüm."
"Neyse, şuan iyisin fakat ayağında burkulma varmış. Okula gelebilecek misin?"
"Hayır. Annem sabah gelip iyice dinlenmem gerektiğini söyledi. Acil bir görev gelirse iyi olmam gerek."
"Görev?"
"Evet, şehirde bir sorun olduğunda müdahale ediyoruz."
"Polisin işi ne o zaman?"
"Polislere kolaylık sağlıyoruz."
"Anladım, salona geçmek ister misin?"
"Olur, yarım saat sonra yemek yiyeceğiz zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Realities || Five Hargreeves
Fanfiction"Birilerinin gözünü aşk kör etmiş, ha?" "Onun saçının teline zarar gelirse sizi yaşatmam."