son feci bisiklet- uyku
"Adena, sen ne zaman uyandın?"
Kız tepsiyi mutfağa bırakıp salona geçmişti. Tüm kızlar oradaydı.
"Az önce."
"Nasıl hissediyorsun?"
"İyiyim. Biraz başım ağrıyor o kadar."
"Az sonra yemek yeriz. Aç mısın?"
"Hayır, biraz önce yedim. Grace yanıma getirmişti."
"Adena, uyanmışsın. İyi misin?" diyerek içeri girdi Diego.
"İyiyim Diego. Keşke hepiniz burada olsaydınız da teker teker söylemek zorunda kalmasaydım."
"Neyi söylemek zorunda kalmasaydın?" Bu sefer gelen Ben'di.
"İyi olduğunu." diyerek cevap verdi Ruby.
"Adena, uyanmışsın!" Klaus kapıda Adena'yı görmesiyle kızın yanına koştu ve sıkıca sarıldı.
"Klaus, kemiklerimi kıracaksın." Kızın sesi boğuk çıkmıştı.
"Klaus, rahat bırak kızı. Daha yeni uyandı." Five içeri girip kapıya yaslanmıştı.
Çocuk kızı bırakıp suçlu gibi ellerini havaya kaldırmıştı. "Bıraktım."
Adena Five'ın yanına gitti. "Teşekkür ederim, boğulacaktım neredeyse."
"Ne, duyamadım bir şey mi dedin?" Çocuk resmen kızla dalga geçiyordu.
"Demedim bir şey."
Çocuk sırıtarak dalga geçmeye devam etti. "Teşekkür ettin galiba."
"Yürü git Five."
Kız hızla Five'ın yanından ayrıldı ve odasına gitti.
×××
Sabah olmuştu. Adena akşam yemeğinden sonra Bay Reginald'ın yanına gitmişti. Ne zaman sınav olacağını sormuştu. Kesin değildi fakat yüksek ihtimalle haftaya olacaktı. Ayrıca Bay Reginald iyi hissederse okula gidebileceğini söylemişti. Kötü hissetmiyordu. Bu yüzden okula gidecekti. Üzerine formasını değil, rahat bir şeyler giydi. Bugün beden dersleri vardı.
Kız her şeyi halledip montunu ve çantasını alarak aşağıya indi. Tam zamanında gelmişti.
Herkes kahvaltısını bitirince arabaya bindiler. Adena Five'a onu matematik sınavına çalıştırmasını isteyecekti. Kabul etmeyeceğini biliyordu, bu yüzden söyleyip söylememek arasında kalmıştı.
Okula gelmişlerdi. Adena hala söyleyip söylememek arasındaydı. Sınıfa çıkıp çantasını bıraktı. Koridorun başındaki dolapların olduğu yere gidiyordu. Ders için gerekli kitapları alacaktı. Dolabının kapağını açtı. O sırada yanına Five geldi ve o da dolabını açtı. Kız kitabını alıp Five'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Realities || Five Hargreeves
Hayran Kurgu"Birilerinin gözünü aşk kör etmiş, ha?" "Onun saçının teline zarar gelirse sizi yaşatmam."