Lana Del Rey- Summertime Saddnes
(Sarkiyi dinleyince kutsaniyosunuz arkadaslar.)
×××
"Five! Başardım!"
"Evet, görüyorum."
Adena portalı açmıştı, içinden kedi çıkmıştı. Portal kapanmadan Adena kediyi portaldan geçirdi.
"Tanrım başardım!"
"Evet, ben olmasam başaramazdın."
"Pardon?"
"Seni sinirlendirdim ve sende güçlerini kullandın."
"İyi. Sağol."
"Sağol demen için kafana silah dayamıyorlar Adena."
"En azından diyorum."
Five derin bir iç çekti.
"Tamam, tekrar dene bakalım."
Kız ellerinden yardım alarak tekrar aynı portalı oluşturmaya çalıştı. Birkaç dakika uğraş sonucunda kedi tekrar yanlarındaydı.
"Bu mükemmel birşey..."
Adena eğilip kediyi kucağına aldı.
"Çok tatlısın, keşke benim olsan."
"Cidden kediyle bu şekilde mi konuşuyorsun? Kafayı sıyırmışsın..."
"Teşekkür ederim, herneyse küçük şey. Sana bir isim bulmalıyız çünkü artık benimle kalacaksın."
"Adena, babam buna izin vermez. Evde hayvan bulundurmamızı istemiyor.
"Tamam, haberi olmaz o zaman."
"Üşüteceksin, içeri gel."
"Birşey olmaz bana."
"İyi, don dışarıda."
Five Adena'yı dışarda bırakarak içeri girdi ve odasına çıktı. Penceresini açtı ve hala dışarıda olan Adena'yı izlemeye başladı.
"Gerçekten kafayı sıyırmış. Cidden kediyle mi konuşuyor?"
Adena onu duymamıştı. Kediyle konuşmaya devam etti.
"Adını ne koysam? Venus güzel mi?"
Kedi garip bir şekilde mırladı.
"Seveceğini biliyordum. Neyse, gel içeri geçelim artık. Sonra da odama senin rahat etmen için birşeyler yaparız, olur mu?"
Kız tekrar bir portal oluşturmaya çalıştı. Birkaç kez denedikten sonra portalı açtı. Kediyi içine koydu ve portal kapandı.
Adena mutfağa doğru yöneldi. Kendine soğuk kahve yapacaktı. Havalar soğuktu, Adena da soğuğu her zaman sevmişti.
Dolaptan sütü ve kahveyi aldı. Kahveyi sade içmeyi sevmezdi. Hatta içinde süt olsa bile şeker koyardı, kahve sade çok acı geliyordu ona.
Kız kahveyi ve şekeri bardağa koymuştu. Arkasında pop sesini duyunca oraya döndü. Ona sinirli bir şekilde bakan Five'ı görmeyi beklemiyordu.
"Kahvemin sende ne işi var acaba?!"
"Senin kahven mi? Üstünde adın yazmıyordu."
"Cidden delirteceksin beni. Kahvemden çok kullanma."
"Meraklı değilim senin kahvene. Alırım kendime bir tane."
"Zahmet olacak."
Five tezgahta duran kahveyi aldı ve kendine yapmaya başladı. Adena da kahveye sütünü ve buzlarını ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Realities || Five Hargreeves
Fanfiction"Birilerinin gözünü aşk kör etmiş, ha?" "Onun saçının teline zarar gelirse sizi yaşatmam."