Olivia Rodrigo-happier
×××
Aradan geçen 3 haftanın ardından kız güçlerini çok daha iyi kullanmaya başlamıştı. Hatta 1 kere kendi evrenine gitmişti fakat çok durmamıştı, odasından gerekli olan eşyaları alıp geri gelmişti. Şimdi ise Alice ve amcasına açıklama yapmak için gidecekti.
"İyi şanslar."
"Sağol, galiba buna ihtiyacım olacak."
Adena Alice ile hiç konuşmamıştı. Açıkçası çokta umrunda değildi.
Kız portal açtı ve içinden geçti. Kendi odasındaydı.
2 gün önce Alice ile buluşmak için yazmıştı. Bugün ise bir kafede buluşacaklardı.
Adena dolabından birkaç şey alıp evden çıktı. Yürüyerek kafeye gidecekti. Şuan içi rahattı çünkü o adamı burada göremezdi. Adam evren değiştirecek değildi.
Kafeye geldiğinde Alice'i otururken gördü ve yanına gitti. Birkaç dakika boyunca ikisi de konuşmadı.
"Okuldan kaydını aldırmışsın."
"Evet, mecburdum."
"Neler olduğunu anlatacak mısın?"
"Başka bir ülkeye gidiyorum."
"Ne?" Alice şaşırmıştı çünkü Adena'nın buradan başka bir ülkede yaşayamayacağını biliyordu. Adena bunu kendisi söylemişti.
"Evet, taşınacağım."
"Neden peki? Bana başka bir yerde yaşayamayacağını söylemiştin."
Adena bunu düşünmemişti. Hemen bir yalan uydurdu.
"Kafamı toplamam gerek. Özür dilerim."
İkili arasında bir sessizlik oldu.
"Birşey demeyecek misin?"
"Hayır, ne yaparsan yap."
Alice masadan kalktı ve gitti. Adena böyle bir tepki beklemiyordu. Çok ani olmuştu.
Kız birkaç dakika daha orada oturdu. Şimdi de amcasıyla konuşması lazımdı. Adamın yüzünü bile görmek istemiyordu. Arayacaktı.
Telefonu alıp amcasının numarasını çevirdi. Telefon birkaç kez çaldı ve telefon açıldı.
"Efendim?"
"Ben yurt dışına taşınıyorum. Okuldan kaydımı aldırdım."
"Ne! Saçmalamayı kes."
"Çok geç. İki gün sonra gideceğim. Haber vereyim dedim."
Kız amcasının yüzüne kapattı ve kafeden çıktı.
Biraz hava almak istiyordu. Sahile doğru yürümeye başladı. Burayı özlemişti, fakat burda çokta iyi anıları yoktu.
Flashback
"Hadi Edwin, biraz yürüyelim."
"Adena her gün beni buraya getiriyorsun. Okul çıkışları bile!"
"Ama okuldan sonra iyi olmuyor mu? Kafamızı boşaltıyoruz işte."
"Orası ayrı."
İki arkadaş beraber sahilde yürümeye başladılar. Biraz yürüdüler ve oturacak bir yer buldular. Sohbet güzeldi, birbirlerine gelecekte yapacakları şeyleri anlatıyorlardı. O sırada Edwin'in telefonu çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Realities || Five Hargreeves
Fanfic"Birilerinin gözünü aşk kör etmiş, ha?" "Onun saçının teline zarar gelirse sizi yaşatmam."