ZE - 2 -

16.6K 559 33
                                    

Selam! Yeni bir bölümle karşınızdayım! Multimedia Damla 💁🏼 Umarım beğenirsiniz! 💦 isterseniz Katy Perry - Self Inflicted 'le dinleyin! Çünkü lanet olası bir güzelliği var. Hadi gidelim wattpad! 😒

--

Ceren'e sarılıp ağlıyordum. Yaşadıklarımız ağır geliyordu. Ben ağlıyorum diye o da ağlıyordu. Öyle uyuyakalmışız.

Annemin üst kattan bağırış sesleri geliyordu. Ceren'e sus işareti yapıp yatak odama çıktım. halıyı yerine koydum.

"Noldu anne?" Dışarı çıktım.

"Sen nereden çıktın?"

"Ben buradaydım. Odamdaydım." Hayalet görmüş gibi bakıyordu. Gülmemek için direniyordum. O yüzü...

"Nasıl ya? Ama biz--"

"Annecim, ben geldiğimde saat 2'ydi. Uyumuşsunuz." dedim gülmemeye çalışarak. Sinirle gitti.

ALLAH KAHRETSİN! BERNA TEYZEYLE ALIŞVERİŞ!

Gardırobuma koştum. Bir şort ve bir tane tişört giydim. Saçımı topuz olarak topladım. Ceren'i aradım.

"Çıktın mı?"

"Hayır. Çıkmadım evde olanlara bakıcam."

Güldüm. " Salak. " dedim kapadım. Dışarıda koşmaya başladım. Kapıyı tıklattım. Ama öyle bir abanmışımki kadın açınca yere düştüm. Hizmetçinin güldüğüne eminim. Ama bir erkek gülüşü vardı.

"Ş-şey efendim ben özür dilerim. Berna Hanım geleceğinizi söylemişti." yerden kalktım. Üstümü silkeledim.

"Evet,ben gelecektim. Berna Teyze nerede?" İçten bir şekilde gülümsedim.

"Hemen çağırıyoru--

"Çağırmana gerek yok, ben giderim yorma kendini." gülümsedi.

"Üst katta lavabodadır. Siz burada bekleyin. Ben size kahve yapayım. Şekerli mi Sade mi?" O çocuk bize gülüyordu zevkle izliyordu.

"Şekerli. Teşekkür ederim." dedim ve plak koleksiyonlarına baktım. Arkamı döndüm. O çocukla burun buruna geldim. Hemen ittirdim.

"Naptığını zannediyorsun sen?!" bağırdım.

"İsmim Demir. Sen değil." sırıtarak söyledi. Göz devirdim.

"Sapık!" o sırada Berna Teyze aşağı indi.

"Demir! Naptın yine!" bağırdı.

"Şey Berna Teyze ben sadist sandım. Yani bir anda arkamda belirdi." Utana sıkıla söylemiştim.

Güldü.

"O öyledir hep. Bende 10 dakikaya hazır olurum. Sen istediğini yap." dedi ve yukarı çıktı. Kendimi misafir çocuğu gibi hissetmiştim.

"Valla annem sana bayılmış." dedi ukala tavırlarıyla.

"Sanane? Severse sever." dedim sinirle. "Sadist kedi kesen sadist." mırıldandım.

"Benimle düzgün konuş."

"Hayır konuşmayacağım. S-A-N-A-N-E?" kelimesi kelimesine harfi harfine baskı yaparak.

"Öyle mi?"

"Öyle." beni sırtına ters bir şekilde aldı. Bağırıyordum çağırıyordum. Hizmetçi -ismini öğrenmem lazım- geldi. Kıkırdadı.

"Lütfen yardım et!" yalvarır şekilde baktım. Demir kahkaha atıyordu.

"Sakın Manolya. Sakın yardım etme bu yılana." dedi sırıtarak. Sırıttığını görmesemde konuşurken belliydi.

"Yılan mı?!" bağırdım.

"Heralde Prenses dememi beklemezdin?" Berna teyze aşağı indi. Hemen beni indirdi.

"Anlaşılan eğlendiniz? Neyse Damlacığım, biz çıkalım." dedi ve kapıyı açtı. Demir'e dil çıkardım. Sırıttı.

--

"Çok güzel oldun!" bana hayranlıkla baktı. Aynada kendime baktım. Straplez göğüs kısmı işlemeli alt kısmı tüllü. Kendi etrafımda dönüp gülmeye başladım.

"Alalım!" diye el çırptım. Berna Teyze gülmeye başladı. Zıplaya hoplaya kabine gittim. Kıyafetlerimi giydim. Çiçek,Duak,gelinlik,ayakkabı hepsini almıştık. Eve gittik Manolya Teyze gülerek yardıma geldi.

"Manolya Teyze! Bak sana gelinliğimi gösteriyim!" Hemen tekrar giydim salona indim.

"Damla... Muhteşemsin!" Manolya Teyzeye sarıldım. O sırada Demir içeri girdi. Bana baktı. Gülümser gibi olup dışarı çıktı. Kırılmıştım. Canım yanmıştı.

"Ben geri giyiniyim." Koridorda Demir'e çarptım.

"Nereye?"

"Sanane be?" dedi ve kapıyı çarpıp çıktı. Üstümü değişip kendimi yatağa attım.

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin