ZE - 5 -

14.1K 543 32
                                    

Selam! Medyada Kaan var! ✖️ Çooooh yahuşuhlu benüm Kaanaşkkm skdndkn 💁🏼 nys, Model - Bir Melek Vardı ile başlatıyom djjddı 💕 bu aradaaa, 65 olmuşuz! Sizi çok seviyorum! 🙈 vote vermeniz 1 saniye sürmüyor. Lütfen Vote Vote 🙈😍

----

Uyandığımda hastane odasında başucumda Ceren vardı. Gözlerim ışıldadı.

"Cereğn!" bağırdım. Ama hafif sesim kısıktı. Astım... İlacım. Demir. Allah Kahretsin.

"Noldu? İyi misin ? Neden ilacını--

"Kapa çeneni Ceren." dedim sinirle. Onu kırmıştım. Gözleri dolmuştu.

"P-peki." dedi ve başını eğdi.

"Özür dilerim Ceren."

"Tamam , sorun yok. İyi misin sen ?" diye sordu.

"Yani, sanırım." nefesimi verdim içeri koşar adımlarla Demir girdi.

"İyi misin?!" kulaklarımı kapadım.

"Evet, iyiyim. Şimdi, çık dışarı Demir." dedim onu umursamaz şekilde. Ceren bizi izliyordu.

"Bak, Damla özür dilerim. Ben rol yaptığını düş--

"Siktir git! Demir sikt--

"Merhaba, Damla Hanım. Astımınız varmış, nefessiz kalıp bayılmışsınız. Beyefendide çok ısrar etti. Kaç kere sakinleştirici yaptık hatırlayamıyorum." tebessüm etti. Yüzümde minik bir gülümseme oluşacaktı. Ama vazgeçtim.

"Evet, astımım var. Ve 1 Nisan değil. Demir beni umursamaz. Ona göre 'rol' yapıyormuşum." doktor güldü.

"Evlat, kızın gönlünü al. Taburcu işlemlerini bitirmiştiniz zaten. Damla Hanım hazırlansın." Dedi ve odadan çıktı Cerende çıktı.

"Damla, özür dilerim. Ben alışık değilim. Bak, sana bir şey söylemek istiyorum. Ben sen--" telefonu çalmaya başladı. Açtı.

"Alo Kaan? Bar mı?" ona kötü kötü baktım. "Bugün olmaz. Bize yemeğe gelsene. Hem seni şeyle tanıştırırım..." ne diyeceğini merak etmiştim. Karım mı,arkadaşım mı,zorla evlendiğim kadın mı diyecekti? "Seni karımla tanıştırırım." dedi bana bakarak.

Karımla,
Karımla,

Gülümsedim. Biraz daha konuşup telefonu kapadı.

"Damla?" gülümsüyordum.

"Beni karın olarak mı görüyorsun?" yüzü kaldı.

"Ş-şey," Yutkundu. "Sadece rezil olmanı istemedim. Umrumda değil. Hala zorla evlendiğim bir kadından başkası değilsin. Ve kendimi bayıldığın için suçlu hissettim. Başka şeyler düşünme." gözlerim dolmuştu. Canımı yakmıştı.

"Tamam, peki. Siktir git." dedim. Bana alaylı bir bakış atıp çıktı.

Niye bu kadar kalbimi kırıyordu ki?

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin