Další den byly prázdniny tak jsem ani nemusela plašit že nejdu do školy, převalila jsem se na bok a najednou jsem ho uviděla dělala jsem že spím ale ten "černej flek" mě zase pozoroval, nevýhoda prvního patra může vás šmírovat kdejakej úchyl. Zaklepal na sklo, byla jsem v pokušení, koukout se na něj nebo ne?
Píp píp: mobil
Dělala jsem že se probouzím, koukla jsem se na mobil, nová správa
Vypadáš roztomile když děláš že spíš
Koukla jsem se na něj, zamilovaně se na mě usmál. Pak napsal:
Nechceš otevřít okno a pustit mě dovnitř?
Až se převlíknu. Odepsala jsem a šla zatánout žaluzie,oblékla jsem si modré, sem tam vyšisované ryfle,
A teď jaké tričko? Nemůžu si vzít tričko s nápisem I LOVE YOU. To by bylo blbé tak jsem si vzala černé dlouhé tričko s volnými rukávy
mělo na sobě kočičku, která měla za ouškem růži. Pohotově jsem si rozčesala vlasy a dala do nich čelenku, na mé dveře jsem napsala vzkaz:
Šla jsem ven nejpozději přijdu na oběd Alex, posílám kiss kiss kiss.
Napsla jsem tam kiss protože jsem věděla že bráškové neuměj anglicky.
Roztáhla jsem žaluzie a pak jsem otevřela okno "černý flek" přeskočil parapet až mě skoro povalil, kdyby mě nechitil, tak bych se válela na zemi
jak mě tak držel v náruči tesně nad zemí, koukala jsem se do jeho prozářených medových očí, tentokrát přišel bez pláštěnky :D .
Chyběl jsem ti?
Než jsem stačila odpovědět tak mě políbil.
Pak mě postavil na zem a koukal se do mých očí
Nechceš jít ven? Zeptala jsem se ho.
S tebou kamkoli. Řekl to nejspíš proto abych získala růžovější barvu.
Došla jsem si pro boty, ale on si začal číst vzkaz na dveřích.
Když jsem přišla tak se mě zeptal to kiss kiss kiss je pro mě?
Usmála jsem se a ukázala směrem k oknu, vylezl a já zavřela dveře, vzala si klíčky a mobil a šla jsem k oknu, skákat jsem nechtěla, bála jsem se, ale nakonec jsem našla odvahu.
Já jsem odvážně skočila se zavřenýma očima, něco mě zachytilo, otevřu oči a tam byl on, držel mě v náruči. Než jsem mu stihla poděkovat tak mě políbil, byl to dlouhý vášnivý polibek při kterém jsem se vznášela nad zemí.
Timmy: heleme se dvě hrdličky, snad neutíkáš z domova co Alex? Nebo spíš děvko?
Spadla jsem na zem ze svého mráčku nad zemí.
Černej fek se prudce otočil a začal vrčet, Timmy se na mě divně koukal jakoby mě chtěl zabít, cože? Vrčel? Co se to s ním děje? Zvedla jsem se ze země a řekla Timmymu, promiň nemůžu chodit s někým kdo mi něco tají
Poď jdeme řekla jsem černýmu fleku, ale v tu dobu se dal Timmy do pronikavého smíchu a pak ze sebe vydal
Zikúsi škoda že tě můj otec nezabil, když tě potkal v lese jako malýho, škoda žes mu pak utekl z místnsti zapomění, ale holku mi krást nebudeš!
Já: už se stalo! Nechodím s tebou ale sním
Kouknul se na mě svýma zelenýma očima a pak se rozeběhnul proti mě a přirazil mě ke zdi a řekl: tohoto dne budeš jednou prudce litovat
Pak mi dal facku, ale to už černý flek nevydržel chňapl ho za tričko a odhodil já jsem se už radši nehýbala jenom jsem spadla na zem, jak mi pustil krk, Timmy utekl, černý flek si sednul vedle mě a řekl sametovým ještě trochu zadýchaným hlasem:
Už je pryč.
Já: proč tě oslovil Zikúsi? Vy se znáte?
On: jo také mě unesli a chtěli mi vymazat mozek.
Řekl podebral mě a přitáhl si mě k němu. Pak mě zase políbil. Projdeme se do lesa řekl že mi musí něco ukázat.
Nastoupili jsme do auta a rozjeli se.
Já: takže Zikús?
On: to je moje křestní jméno, přátelé mi říkají Ziky
Já: Ziky?
On: Ano?
Já: proč jsi na něj vrčel?
On: ee cože?
Já: vím že jsem slyšela jak si vrčel, nebo jakoby syčel. Co se děje?
On: nic zlato moje, jen na něj prostě musím syčet
Já: a proč?
On: je to prostě složité!
Já se slzami v očích: nemusíš na mě řvát.
-----Zikiho pohled-------
Proč se mě prá na takový kraviny? Dobře možná tuší že umím číst myšlenky, to mi nevadí ale nehodlám se s ní bavit o klukovy který má otce, který mi vyvraždil celou rodinu, možná jí prozradím pár tajemství, např: to že se stěhují hned vedle nás a já mám ze svého pokoje výhled do jejího, miluju jí ale nevím jak jí to mám říct, taky nechápu proč mě pořád nazývala černým flekem, neřekl jsem jí jméno dobře moje chyba, napadá mě co kdybych jí teď přečetl myšlenky?
Proč se ke mě tak chová, teď je tu trapné ticho a navíc nevím kam jedeme, stihnu to do oběda? Mám ho mít ráda? Proč vrčel na Timmyho, vrčel by i na Míšu s Verčou? Mám mu věřit? Znám ho sotva čtyři dny a ty tři znám od narození jak je možné že mé přesvědčil? Co to? „ŘIĎ!!!!" skoro jsme vyjeli ze silnice, naštval se? Asi mě teď jede někam zabít jsem pro něj nadbytečná potíž.
Nevydržel jsem to musel jsem zastavit na kraji, vystoupil jsem spatřil jsem její vyděšený výraz došel jsem na kraj a začal hluboce dýchat proč je to s holkama tak složitý?
------Alexin pohled--------
Sakra! Nemá chuť mě zabít? Třeba to potřebuje vydýchat, vrací se!!!!!
On: promiň, nemohu se zbavit dojmu že si myslíš že bych ti něco udělal. Řekl když nastartoval...zdá se mi to nebo to řekl zklamaně?
Já: nooo...docela se tě...bojím
On se zase prudce zastavil a podíval se na mě očima, přímo je zabodl do mích: já bych ti nikdy neublížil, tobě ne, ani za můj málocený život bez tebe. Položil svoji ruku na moji
Pak se zeptal: můžeme jet?
Já: jo
On: tam kam tě vezu je velice důležité abys mi věřila a nebála se mě, rozumíš každému slovu, nesmíš mít ze mě strach ani kdybych proti tobě mířil pistolí, protože bych nikdy nevystře...
Já: Ziky?
On: ano?
Já: ty by jsi na mě vážně dokázal zamířit pistolí? Naskočila mi husina.
On: ano ale nedokázal bych vystelit proti tobě...(odmlčel se) nemohu dál bez tebe žít. To mě teda "uspokojilo"
Já: tak dobrá věřím ti, ale do oběda musim být doma
On: neboj, je sedm hodin, dobře že ses probudila v šest. Usmál se. A znovu jsme se rozjeli.Byla bych ráda kdybyste do konentů psali váš názor, už nyní vám děkuji za přečtení a omlouvám se že je to tak amatérské je to moje první "knížka"
ČTEŠ
Tajemný les.
Adventuremladá dívka se zamiluje do nenormálního kluka, který jí provází cestou plnou magie a kouzel, jednoho dne však zjistí, že s ním nemůže chodit, protože by ohrozila celý vesmír. Bude to riskovat? Utečou spolu? A proč knížku pojmenovala Tajemný les?