'Aşk Nereden Nereye' - Gripin
✿
Bensiz gittiğin oralarda mutlu musun?
✿
Odanın içine girip ardımdan kapıyı kapatmamla derin bir nefes aldım. Çantamı ve kabanımı koltuğa bırakırken etrafıma bakındım. "Annem!" diye seslenmemle sesi kulağıma doldu.
"Hoş geldin, bir tanem. Kendime kahve yapıyordum. Sana da yapıyorum."
"Hoş buldum, meleğim. Olur, birlikte karşılıklı içeriz. Nasılsın? İşler nasıl annem? Kendini çok yoruyor musun?" diye sordum kaygılı bir sesle.
Annem odanın içindeki küçük mutfakta kahve yaparken ben de oturma köşesine yerleşiyordum. Sesi gayet keyifli geliyordu. Babam gibi bir adamla evlenmenin mutluluğu her saniye yüzünden okunuyordu.
Onların aşkı bambaşkaydı. Zümra ve Barlas'ın aşkı... Neler yaşamışlardı, nelerden geçmişlerdi...
"Baban gibi başlama bebeğim. Gayet iyiyim. Kafamı dağıtıyorum burada."
"Ha, yani babamın yakınında olmak istemenle alakası yok hâlâ çalışmanın? İyi, öyle olsun," diye kıkırdadığımda kafasını kapıdan uzatıp iki yana sallayarak bana baktı. Kızgın bakmaya çalışsa da, gözlerindeki gülme isteği fark ediliyordu.
"Anlat bakalım, kitap işini ne yaptın?" derken elindeki fincanlarla bana doğru geliyordu.
"Güzel gidiyor annem. İki buçuk saat sonra Umut Hanım ile toplantım var. Yayınevine gideceğim bu sefer."
Merakla kaşlarını kaldırdı. "Daha önce dışarıda mı buluşmuştunuz ki?"
"Evet. Biliyorsun arkadaş ortamında tanıştık. Ve böyle bir şey geliştiği hâlde dışarıda buluştuk hep. Fakat bugün çok yoğunmuş."
"Anladım bir tanem. Kendini çok yorma. Vaktin var nasıl olsa," dedi büyük bir gülümsemeyle.
"Öyle ama ben hikâyenin geri kalanını çok merak ediyorum. İtiraf etmem gerekirse, böyle bir hikâye çıkacağını hiç tahmin etmemiştim anne. Anneannem biraz çıtlatınca olayı çözdüm."
"Neden aşk zor bir şey mi ki?" deyip hazırladığı kahveyi önüme bıraktığında ister istemez tebessüm ettim.
"Hayır, ama yaşadıklarınız zor. Bu kadar şeyden sonra bile ayrılmamışsınız. Birçok kişi yanlış anladığı için sevdiği insanı terk ediyor. Ayrılıyor. Birçok olay gelişiyor. Bu yüzden belki sizinkisini aşk olarak ifade edemiyorum. Sevda daha doğru geliyor kulağa..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN TÜRLÜ YÜZÜ | ANKA KUŞU (KİTAP OLDU)
General FictionSevda başlı başına çaresizlikmiş aslında, sevdiğin için bile bile yıkımların altında kalmakmış... © Tüm hakları Müptelâ Yayınları'na aittir. Yayın evinin izni olmadan alıntı yapılamaz ve kopyalanamaz. İLK YAYIMLANMA TARİHİ: 1 MAYIS 2015 BİTİŞ TARİH...