Chapted 10.

114 15 1
                                    

Neochotne sa pozrela smerom k dverám. "Čo tu robíš Zayn?"

* Perrie POV *

Pozrela som na neho vyjavene. "Ja-ja...." Začal koktať. "Vy ste dve!" "Vieš rátať?" Ten sarkazmus si nikdy neodpustím. Čo už, som to ja. "Ale jak je to možné?" "Nepočul si o takej veci, že dvojčatá?" "Prečo si taká hnusná?!" Okríkla ma Melody. Postavila som sa z gauča a začala kričať. "Ja som tu hnusná?! On ma odkopol ako prašivého psa! On zrušil svadbu pre nič za nič! Všetko on spôsobil! A ja som tu hnusná?! Ešte čo sa nedozviem..." Zayn iba sklopil zrak. "Práve preto je tu, prišiel sa ti ospravedlniť. Že Zayn?" Pozreli sme na neho obe s nadvihnutým obočím. Prikývol. Pomaly sa ku mne priblížil. Chytil ma za ruky a spustil. "Prepáč mi to láska. Ja som sa na teba hrozne hneval lebo som si myslel že ma podvádzaš s Harrym. Videl som ťa ako sa s ním bozkávaš, vlastne ju... prepáč mi to, mrzí ma to." Stiekla mu slza po líci. Nie, nie, nie. Dobre vie že mám pre neho slabosť. "Neplač prosím ťa." Objala som ho. Silno ma zovrel. "Odpúšťam ti." Šepla som mu do ucha. Pobozkal ma na líce. Začali sme sa muckať a v tom začala Mell do toho brblať. "Ja som ešte stále tu," povedala pomedzi smiech. "Dobre no." Povedali sme so Zeem naraz a odlepili sa od seba. Tak mi chýbal že to nie je ani možné. Vyvalili sme sa na gauči a pozerali komédiu. So Zaynom sme sa od seba ani nepohli čo Melody nedávala pozor na nič iné ako jej mobil. Usmievala sa a ťukala doň ako o život. Nevydržala som to a žďugla ju do ramena. "S kým si píšeš?" Začala sa červenať a rýchlo odložila mobil. "S-s nikým..." "To určite," Zabrblala som a ďalej kukala film. Oprela som si hlavu a Zaynove rameno a odpočívala.

* Zayn POV *

"Melisa?" "Hm?" "Smiem sa ťa niečo opýtať?" Odvrátila zrak od mobilu a pozrela na mňa. "Od kedy sa poznáte?" Usmial som sa. "S kým?" Nahodila nechápavý pohľad. "Dobre vieš s kým, ani som nepovedal jeho meno a už si červená až za ušami." Začala sa usmievať. "Neviem popravde... Síce sme sa už bozkávali nie raz aj sme spolu pár krát boli ale mám taký čudný pocit keď som pri ňom. Akoby nič neexistovalo iba on a ja" Hovorila zasnene. "ale neviem či to tak cíti aj on." Pozrela sa smutne na zem. Z líca sa jej skotúľala slza. Išiel som ju objať ale v tom sa ozvalo hlasné zachrochtanie. "Čo to bolo?" Opýtala sa. "Myslím že Pezz." Obaja sme na ňu pozreli. Vyzerala fakt skvele. "Ona tak gauč žere či čo?" Opýtala sa Mel. Snažili sme sa smiať potichu aby sme ju nezobudili. Zuby mala zahryznuté v gauči. Tá ženská ma prekvapuje zo dňa na deň. Opatrne som ju zobral do náručia. "Kde je hosťovská?" Hore úplne posledné dvere na pravo. Usmial som sa a išiel hore schodmi. Opatrne som ju položil na posteľ. Dal som jej dole rifle a prikryl ju paplónom. Vyzliekol som si tričko aj s gaťami a ľahol si vedľa nej.

* Melody POV *

Normálne plačem. Tu sa fakt nedá spať. Perrie vydáva fakt čudné zvuky akoby kohúta škrtili a o Zaynovy ani nehovorím. Ešte som nepočula niekoho tak príšerne nahlas chrápať. Zobrala som si paplón a šla dolu do obývačky. Ustlala som si na gauči a snažila sa zaspať. Už už skoro a v tom po mne skočil Boby a začal mi lízať tvár. "Bobyno! Potvora moja čo zas vystrájaš?" Povedala som pomedzi smiech. Skoval sa mi pod paplón a obaja sme zaspali. Konečne.

* o 3 hodiny *

Celá dolámaná a stuhnutá vstávam z gauča. Tak tak som sa dokotúľala do kuchyne. Zayn si tam v pohode sedel a pil mlieko. "Zabijem ťa," Pošepkala som a dala som robiť kávu. "Prečo? Mne sa spalo úžasne, máš fakt dobré matrace." Pozrela som naňho nenávistným pohľadom. Myslí to vážne?! Samozrejme že jemu sa spalo úžasne, ale na mňa nikto nemyslí, že sa nedá vyspať vo vlastnom dome... Odišla som aj s kávou v ruke do izby. Obliekla som si čierne rifle a obyčajný biely top. Dala som si tenisky a prešla do kúpeľne. Vyčistila som si zuby a upratala posteľ. Zišla som do kuchyne a oznámila Zaynovy že už musíme ísť. "Kam zase?" "Dneska je utorok, čo znamená že sa fotia tie fotky do toho časopisu o šatoch či čo,..." Prekrútil očami a šiel sa obliecť. Perrie sme napísali odkaz na chladničku Šli sme do firmy. Nikam nechoď, stráž dom s Bobym :D a odišli sme. Šli sme Zaynovym autom. Ku podivu tam nikto nebol. Sadli sme si pred kanceláriu a pozerali telkáč čo išiel sekretárke. Dávali šou o varení. Milujem variť takže som telku kukala ako o život. Vysvetľovali postup lazaní. Ňam, to dneska musím navariť...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Melody & PerrieWhere stories live. Discover now