"Ďakujem ti, neviem čo by som bez teba robila," Povie a objíme ma. "Bola by si bezďák," poviem uštipačne. Obe sa začneme smiať.
*** Pohľad Zayna ***
"Som hladný!" "Daj pokoj!" "Jedol si pred minutou!" Počúval som túto hádku už asi hodinu. Mal som z nich plné nervy. Zobral som si bundu, obul sa a šiel von. Len tak som sa prechádzal s obavami, že si ma niekto všimne. Našťastie som splynul z davom. Zašiel som do nandosu. V tom som zbadal Perrie ako sa napcháva hamburgerom. Ona a hambuger? Nikdy by ona hamburger do úst nedala, pomyslel som si. Celý vyhúkaný som sa k nej vybral. "Ahoj láska," Mrkol som na ňu a sadol si naproti nej. Položila ten hamburger, zjedla čo mala v ústach a čudne sa na mňa pozrela. Nahodil som spýtavý pohľad. "Čo tu chcete?" Opýtala sa. "Perrie nerob sa že ma nepoznáš," Usmial som sa. Začala si ma premeriavať pohľadom. Moje sebavedomie mi nekleslo. Postavil som sa a prešiel k jej strane. "Č-čo to robíte?" Koktala. Nahol som sa k nej a pobozkal ju. To čo spravila som nepochopil... S celou silou mi vrazila do nosa. Zacítil som ostrú bolesť v nose, krvácal. Nechápavo som na ňu hladeľ. "Čo si to dovoľujete vy parchant jeden?!" Postavila sa a zavolala ochranku, ktorá ma vyhodila surovo zadným vchodom. Zletel som rovno medzi smeti. Fuj, to je nechutné. Postavil som sa a kráčal domou. Toto, čo to malo znamenať?
*** Pohľad Perrie ***
"Zayn pre boha, čo sa ti stalo? A prečo smrdíš ako nejaký bezdomovec?" Vyzeral naozaj hrozne. Vypleštil na mňa oči ako sa len dalo. "Ako si sa dostala domou skôr než ja?" "Zee ja som bola celý čas s chalanmi a riešila tú ich hádku." Iba ma zavraždil pohľadom. Odišiel hore schodmi, tresol dverami a následne sa zamkol. Nechápala som jeho správaniu. Vtrhla som do kuchyne a tam som uvidela Nialla rozčapeného na zemi ako na ňom sedí Louis, Liam a Harry. Tu asi pomoc nenájdem, pomyslím si a odídem. Nasadla som do môjho auta a išla k mame.
"Mami, ja neviem čo s ním je. Len došiel domou, takmer nič nepovedal a tresol s dverami." Už som to nevydržala a rozplakala sa. Mama si len povzdychla a pozrela na mňa, "Vieš Perrie, ty nie si jedináčik." Začala plakať. Ja som len nechápavo pozerala. Nebola som schopná nič povedať. "Máš dvojča," Zamrzla som. Už chápem Zaynovmu vystrájaniu, pomyslím si. "Nevieš ako sa volá?" "Melody Thomson." Postavila som sa a bez slova odišla. Celý deň som po nej pátrala ale nič moc. Večer išli chalani do klubu. Do rána druhej som ju hľadala. Aj sa mi to podarilo. Zistila som o nej úplne, úplne všetko. Nemôžem uveriť, že sme tak podobné...
*** Pohľad Harryho ***
Stál som uprostred klubu a obzeral sa po dajakých babách. Zayn sa ožieral pri bare a zvyšok sa dakde vyparili. V tom mi pohľad pristál na dokonalej blondýnke. Odhodlane som išiel za ňou. Hrubo som ju otočil a prisal sa na jej pery. Spolupracovala. Tá chuť,... Otvoril som oči a pozrel sa do tých najdokonalejších modrých očí aké som kedy videl. Perrie. Chytil som ju za ruku a ťahal na tanečný parket. Tancovali sme ako jedna duša, jedno telo. Asi po dvoch hodinách neprestajného tancovania sme si sadli do boxu. Jeden na druhého sme sa usmievali. Červeňala sa. "Si dokonalá," Povedal som jej. Pohladkal som ju po líci a jemne pobozkal. "Harr- Perrie?" Ozval sa Zayn za nami. Obaja sme na neho pozreli. "Poznáme sa?" Opýtala sa Perrie. Oči som vypleštil na ňu. Nepozná vlastného snúbenca? "Počkať, ty si ten úchyl z nandosu,že?" Pozrela sa naňho. On sa iba pousmial so slzami v očiach a odišiel. Nechápal som tomu. "Čo to bolo?" Opýtal som sa jej. "Neviem, všade kde sa pohnem je on a hovorí mi že som jeho snúbenka. To nieje pravda!" Spustila. Iba som na ňu pozeral nechápavo. Neviem čo to do mňa vošlo ale, opýtal som sa. "Takže mám u teba šancu?" Iba sa usmiala, "To musíš zistiť sám."
___________________________________
Muhaha :D Ospravedlňujem sa zato, že som dlho nepridávala časti :)) Nestíhala som :D Čo vravíte na kapitolu? :3
Venovanie ide @xxVikkaxx ;) uži si časť :)
YOU ARE READING
Melody & Perrie
DiversosKaždý pozná speváčku Perrie Edward, že? Ale čo keď je tu ešte niekto? Niekto, o kom nikto nevie. Melody je obyčajné dievča z dediny, ktoré sa presťahuje do Londýna a stane sa známou modelkou. Všetko bude dokonalé... ale nič netrvá večne. Bude sa str...