Zamkla som dom a išli sme behať do lesa. Behali sme dobré dve hodinky. Kým sme sa vrátili domou cez záhradu bola tma ako vo vreci.
Prešla som do kúpeľne kde som sa osprchovala. Postavím sa pred gigantické zrkadlo zabalená v uteráku. "Hmm, ešte som nebola v žiadnom klube," pomyslím si. Usmiala som sa a prešla do šatníka. Vybrala som si čierne čipkované prádlo, fialové all star ktoré mi siahajú až pod kolená, čierne dotrhané rifľové shortky a fialové úzke tielko nad pupok. Vlasy som si nechala rozpustené a končeky som natočila. Na oči som si dala výrazný fialový odtieň a čiernu linku. Na pery som si dala obyčajný lesk. Pozrela som sa na výsledok v zrkadle, a vyzerala som celkom dobre...
Zamkla som dom, ale pred tým som dala pitie a granule Bobymu. Nastúpila som do môjho krásneho renaulta a vyrazila som. Chvíľku som hľadala dajakú poriadnu párty. Asi po pol hodine som aj našla jeden parádny klub s názvom Black Wolf. Zaparkovala som, kľúče si strčila do vrecka a vstúpila dnu. Prišla som k baru a objednala si trojitú vodku s džúsom. Stiahla som ju a vydala sa na parket. Začala som vnímať ritmus hudby. Nie dlho som tancovala sama. Zacítila som niečie ruky na svojich bokoch. Otočila som sa aby som zistila, komu patria. Zas som videla tie nádherné zelené oči. Pritisla som sa k nemu a začala som sa okolo neho vrtieť. Asi dve hodiny sme tancovali. Sadli sme si do boxu a objednali si wiskey.
Najlepšie je, že angličania sa dokážu opiť s dvoch miniatúrnych štampedlíkov vodky. Keby išli na Slovensko alebo Česko, tí by asi zomreli na otravu alkoholom :D
Ja som do seba nakopla asi piaty ich mini štampedlík vodky a ešte stále nič. Čo sa o ňom povedať nedalo. Ten ledva sedel, nie že ešte rozprával. Išla som stiahnuť šiesty štampedlík ale v tom ma zastavil a,... Pobozkal ma. Jeho mäkké pery sa prilepili na tie moje. Bol to neuveriteľný pocit, ktorý som už dávno nezažila.
* Ráno *
*** Pohľad Gemmy ***
Práve som sa vracala z obchodu a prechádzala som okolo Melodynho domu. "Nieeeeee!" Počujem ako z vnútra začala kričať. Hodila som nákup dakde do kríkov a utekala do domu. Keďže mi prezradila kde má schované náhradné kľúče, bez najmenších problémov som sa dostala do domu. Rýchlo som zbehla hore schodmi do jej izby.
Sedela v klbku v kúte izby a Boby vedľa nej a kňučal. Rýchlo som k nej pribehla. Lenže to by som nebola ja kebyže sa nestrepem v polovici izby a zletím na zem. Chúďa Mell tá asi zinkfartovala od ľaku. "Si-si v poriadku?" Opýta sa. Ako to že kokce? Toto nie je jej správanie... Len som prikývla a posadila sa vedľa nej. "Prečo si kričala?" Opýtam sa potichu. Skotúľala sa jej slza po líci. Hlavu si schovala medzi kolená a potichu plakala. Neváhala som a objala ju. Začala som ju utešovať, čo sa mi nedarilo. Boby niekam zmizol ale neriešila som. Chvíľku sme tam sedeli až kým konečne prehovorila. Síce od veci, ale nevadí. "Prosím ťa, je tu niekde obchod so zvieratami?" Opýtala sa. "Už ti je očividne lepšie," Usmiala som sa. "Obleč sa ukážem ti ten najväčší zverinec v Londýne," V sekunde sa postavila a išla do kúpeľne. Prestala už plakať, ale stále nechápem čo sa jej mohlo stať.
"Som hotová," povedala a vyšla z kúpeľne. Mala na sebe obyčajné voľné sivé tepláky a fialový sveter, sivé tenisky s fialovými šnúrkami.
Zaparkovali sme pred tím najväčším zverincom v Londýne. Keď sme vošli do obchodu, bola to krása. Všetky zvieratá boli zlatučké. Priam nádherné. Ja osobne som si kúpila malé morčiatko, celé biele s čiernou škvrnou na oku. Ale Mel, tá ma nikdy asi neprestane prekvapovať...
Tá si kúpila snáď polovicu obchodu. Čiže tri malé biele myšky s čiernymi očami, rozprávajúceho papagája, malú kačku, zlatú rybku, čierne mačiatko a malú ovečku. Asi po troch hodinách sme konečne došli domou. Myslela som si, že Boby bude útočiť alebo niečo také ale pravda bola opakom. Úprimne sa tešil, skákal a vyvádzal ako malé šteňa. Nechali sme ich všetkých pokope a odišli kúpiť klietky a takéto somariny. Bála som sa, že sa im niečo stane ale Mell ma celý čas ukľudňovala že Boby ich postráži.
Kúpili sme tri akváriá, obriu klietku pre papagája, domček pre mačku a ešte sme kúpili Bobymu novú kostičku na hryzanie. Keď sme sa vrátili bola som prekvapená, všetko bolo v poriadku a všecia boli tam kde sme ich nechali, len Boby sa medzi nimi prechádzal. Každému sme našli miesto v dome. Potom sme išli k nám a nasypali Pepine (tak som pomenovala moje morča) do akvária piliny, dali jej misku s vodou a s jedlom. Hrali sme sa so zvieratami celý deň až do pol jednej ráno. Zaspali sme v obývačke na zemi.
*** Pohľad neznámeho***
"Perrie! Nehovor že si nepamätáš na včerajšiu noc!" Poviem zúfalo. Bolí ma, že včera sme sa bozkávali a tancovali, a dnes všetko po starom. "Harry! Vravím ti že som včera sedela na zadku doma pred televízorom a bola som so Zaynom!" "Neklam mi do očí aspoň! Povedz že ma nechceš alebo niečo len neklam!" Bolelo ma to, veľmi. Asi si zbalím kufre a pôjdem na týždeň ku Gemme si ujasniť v hlave. "Harry! Daj mojej snúbenka pokoj! Koľko krát ti to mám vravieť!" Pridá sa do hádky Zayn. Nechcel som sa s ním pobiť tak som radšej ustúpil od hádky a išiel sa prejsť. Išiel som na moje obľúbené miesto. Les. Je neďaleko Gemmynho domu, vždy tam chodím keď ma niečo trápi. Začali ma páliť oči a slzy mi stekali po tvári. Našťastie som už bol pred lesom takže ma nikto nevidel. Rozbehol som sa na veľkú lúku. Keď som tam konečne došiel, srdce sa mi zastavilo. Ja som sa zbláznil! Stála tam Perrie ale zároveň nie. Z Perrie ide v poslednom čase iba zlosť, stres ale aj tak ju budem milovať. Táto Perrie čo stála predo mnou bola usmievavá a šťastná. Hádzala kúsok konára psovi. Hádam, doberman. Ale Perrie nemá psa! To sa ti len celé zdá Harry, okrikovalo ma svedomie. Otočil som sa na päte a odišiel. Prestáva mi to celé dávať zmysel...
*** Pohľad Melody ***
Je okolo druhej ráno. Spala som asi hodinku ale nedokážem spať. Čím som dlhšie v Londýne tým mám častejšie nočné mory. Presnejšie jednu, stále sa mi sníva tá istá dookola. Postavila som sa zo zeme a prešla do kuchyne. Naliala som si pohár studenej vody a vypila ho. V tom buchol obrovský blesk. "Áááááááááááááááááááá" Zvreskla som z celého hrdla. "Gemma horí ti dom!" Začala som hulákať. "Prestaň zjapať a choď spať," Povie a ďalej ma ignoruje. "Horííííí ti dom!" Znova začnem hulákať. Vyšla som na ulicu a celý dom naproti bol v plameňoch. Uf, ešte že prespala u mňa. Hrozne som sa začala rehotať. Musela som vyzerať ako retard. Predstavte si, že idete z práce a vedľa vás horí dom a naproti nemu stojí človek iba v ružovom pyžame a rehoce sa ako nepríčetný. "Čo sa tu rehoceš?" Príde do dverí rozospatá Gemma. "Nič iba ti horí dom," Poviem celé červená ako paprika od smiechu. Keď zbadala svoj dom v plameňoch vyšpúlila oči ako sova a len tak čučala. "Nemali by sme zavolať hasičov?" Opýta sa. "Nieeeeeee, načo?" Poviem. Mne fakt šibe. Gemma sa chytí a začne hulákať po dome, že horí, schmatne mobil a vytočí hasičov. O nedlho aj prišli. Uhasili požiar. Ráno došli buldozéry a zrovnali celý dom, teda pozostatky z neho zo zemou. "Kde budem bývať?" Opýta sa zničene Gemma.
"No kde asi! U mňáááááá!" Začnem poskakovať od radosti čo ona pozerala akoby som bola mimozemšťan. "Poď ukážem ti tvoju izbu." Chytila som ju za ruku a ťahala hore schodmi. "Máš izbu hneď vedľa mňa, máš tam aj vlastnú kúpeľňu a šatník," "Ďakujem ti, neviem čo by som bez teba robila," Povie a objíme ma. "Bola by si bezďák," poviem uštipačne. Obe sa začneme smiať.
_____________________________________
Ahojteeee :) Čo hovoríte na pokračovanie? :D Na boku máte Gemmyn dom :D A čo vravíte na cover? :)
Časť venujem @soncasoni :)
YOU ARE READING
Melody & Perrie
AcakKaždý pozná speváčku Perrie Edward, že? Ale čo keď je tu ešte niekto? Niekto, o kom nikto nevie. Melody je obyčajné dievča z dediny, ktoré sa presťahuje do Londýna a stane sa známou modelkou. Všetko bude dokonalé... ale nič netrvá večne. Bude sa str...