Bu zamana kadar yazıp yazıp sildiklerimden bir tanesi umarım bu sefer olmuştur diye umutla başladığım bilmem kaçıncısıdır. Ve yine umutla bu sefer olmuştur diye başlıyorum. :)
Tanıtım:
Hani tüm umudunuzu kestiğiniz anda biri çıkagelir ve tüm hayatınız değişir ya.. Bir bakışı, bir gülüşü, gözlerinin en derinine bakması aşık olmak için yeterli sebepti belki de. Babamı kaybetmişken acısı tazeyken O benim en büyük şansımdı. Belki de mucizemdi. İlk önce kendimi tanıtayım ben Berrak Seyvan. Adımı söyleyince yeterli olmuyor değil mi o her neyse 19 yaşındayım . Geçen sene üniversite sınavına giderken babamla kaza geçirdik ve ben onu kaybettim. Aldılar yanımdan . Gözümün önünde ambulansa bindirdiler ve götürdüler. Arabada sıkışmış haldeydim. Birileri yardım ediyordu bir yandan babam için korkarken bir yandan canım yanıyordu. Hastanede gözlerimi açtığımda baş ucumda halamı gördüm. Babamı sorduğumda ağlaması daha da kuvvetlendi hayır babam ölemezdi. Beni bu hayatta tek başıma bırakamazdı öyle değil mi ? Annem de yoktu zaten. Annem zaten tam bir muamma 19 senedir beklediğim annem. Belki bir gün gelir de kızım diye sarılmasını beklediğim annem. Kokusunu bile bilmediğim ama içime çekmek için sabırsızlıkla beklediğim annem. Geldik halama benden sadece 10 yaş büyük halam. Hem arkadaşım hem ablam hem de annem oldu, tabi yeri geldiğinde de halam. Tam yalnız olduğum anda Ali geldi. Dershaneye yeni başlamıştım. Kapıdan girerken arkadaşlarıyla birlikte sigara içiyordu. Sanki hissetmişçesine dönüp baktı ve kalbime ne olduysa orada oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi İmza
ChickLitHani tüm umudunuzu kestiğiniz anda biri çıkagelir ve tüm hayatınız değişir ya.. Bir bakışı, bir gülüşü, gözlerinin en derinine bakması aşık olmak için yeterli sebepti belki de.