Dvojčata

26 2 2
                                    

Alue

Musí to vyjsť... Su výnimočny... Musi sa jej podariť zachraniť moju sestru. Keď sme boli malé Azureovia zabili našu rodinu a ona sa obetovala aby ma zachránila... Musim ju teraz zachraniť ja. Ale čo ak už neni taka aka bola??

,,Al! Poď!'' zasyčala na mňa Tara a ja som skočila do portalu.

Tara

To že mam na starosti život Alue ma dosť znepokojovalo... Ale práca je práca a ja potrebujem ayasa.

,,Prečo začiname Ayasom?'' zašeptala Alue.

,,Lebo ho potrebujem.'' odssekla som a ona na mňa nechapavo kukla. Ani sama som nevedela prečo ona, ale vedela som že to on musí byť... Pomali som nakukla spoza steny na chodbe či tu niekto nechceny nepobehuje. Len čo som sa uistila, vybehla som po uličke a zastala pri dverach.

,,Ma spolubivajuceho... Zapchaš mu usta... Jasne???'' obratuila som sa na Alue keď niekto otvoril dvere.

,,Ahoj dami.'' trhlo mnou a pozrela som na polonahého sexy chalana, ktory si prehrabol vlasy. Ayas...

,,A-ahoj.'' zakoktala som a v bruchu ma po prvy krat pychala nervozita.

,,Som Tara a toto je A...'' stiahla som si kapucňu pri vysloveni mojho mena a nestihla som ani dopovedať vetu, keď ma vtiahol aj s Alue dnu. V okamihu som ležala pod nim a na krku mi držal nôž. Alue už držal spolubivajuci a prezeral si ju.

,,Stela?'' Pustil ju a ona to využila aby ho chytila.

,,Jej sestra.'' šepla a ocitli sme sa v trapmej situacii kde ani jedna strana nema vyhodu ani nevýhodu.

,,Čo tu chcete?'' zasyčal Ayas, a prezeral si moje oči a modriny, ktore mi zostali po macoche.

,,Ty si ma nepametaš? Som Tara.'' šepla som a jeho miklo.

,,Nepametam.'' povedal po chvýlke a pritlačilk mi nôž ku krku o trochu viac.

,,Čo tu chceš?'' zasyčal znova, až mi nadskočili zimomriavky. Nehodlala som sa len tak vzdať. Vyslobodila som si ruku a položila ju na nôž. Trochu som ho pritlačila a z krku sa mi spustil prud krvyu. Ayas znervoznel... Hoci iba nachvilu , ale ja som si to všimla.

,,Ja viem že si ma pametaš.'' šepla som a položila mu ruku na tvar,:,,A viem že na nás mysliš každý večer...''

Jeho ruka povolila, až ju nakoniec odtiahol a zliezol zo mňa.

,,Nemala si sem chodiť!'' hodil mi uterak a s ťažkosťou dopadol na postel, pričom si chytil hlavu. Zotrela som si krv a kyvla Alue aby pustila Ayasoveho spolubivajuceho. Neochotne z neho zliezla a on sa rýchlo postavil na nohy.

,,Kto je ona?'' kyvol Ayas hlavou na Alue a Alue sa uklonila.

,,Som Alue. Steline dvojča. Ako malu ju ukradli vaši čierny vojaci.'' povedala a pozrela na Ayasoveho spolubivajuceho.

Ayas

,,To je Reighn.'' povedal som. Môj svet sa zakladal na tom že som si hovoril že ony niesu skutočnosť, a zrazu si sem dojde Tara a ja zistim, že som cely život popieral pravdu.

,,Načo si sem chodila? Nemaš rozum? Ak ťa tu najdu niet uniku...'' povedal som a ona sa na mňa len zahladela.

,,Je ... Prišli sme pre teba...'' šepla a ja som zdvyhol obočie.

., Ja bez sestri nikam nejdem... '' zasmial som sa na ňu a pokrutil hlavov.

,,Tak pôjde aj ona.'' zničoho nič sa ozvala Alue.

,,A čo kamarati?'' pozrel som na ňu a onpokrčila plecami.

,,Rei. Ideš s nami???'' pozrela Alue na neho a on sa zasmial.

,,Normalny svet neni pre mňa.'' povedal stale zo smiechom ale ona sa len na neho pozerala.

,,Kto povedal že do normalneho sveta?'' nadzdvihla obočie.

,,Jedine ak tu chceš zostať a zmeniť sa na chodiacu mumiu ako ostatny ... ''

,,Dodala rychlo a mavla plecami.'' jeho usmev zmizol.

,,Ja idem, ak ide Ay a Pól.'' povedal a Alue sa zamračila.

,,Kto je Pól?!'' vyhrkla.

,,Kamarat.'' ozval som sa po dlhej chvíli a pozrel som na Taru, ktora vyzerala malinko zmetene.

,,Ale mame problem.'' povedal som a teraz sa na mňa pozerali vsetci.

,,Ja nejdem.'' povedal som a odišiel z izby.

Tara

Až teraz mi došlo že to bude dosť ťažke. Rei nas sledoval. Alue prešla ku mne a chytila ma za plece.

,,To niak zvladneme.'' šepla a potom podišla k Reiovi.

,,Prosím ťa, kde výva Stela?'' spýtala sa a on sa až teraz spametal.

,,Keď ste neprresvedcili Ayasa, Stelu nepresvedčite...'' šepol a padol na postel.

,,Nechapem to. Najskvor to vyzeralo že chce isť a ja som sa na to už prlipravil a zrazu povie že nejde. Nejde mi to do hlavy... Kolko krat v noci vykrikuje zo sna tvoje meno. Kriči aby si sa vratila pre neho a keď prides? Povie ti že nejde... Nedava to logiku.''' povedal Rei a pozrel na mňa.

,,Ja... Čakala som iny koniec...'' prehovprila som cela nervozna a pozrela som na Alue.

,,Najdeme ti sestru.'' odhodlane som vykročila k dveram a nasadila si kapucňu, keď ma niekto chytil za plece.

,,Ukažem vám dvere, ale pochybujem že pôjde.'' povedal Rei a ja som sa usmiala .

,,Mám plán.'' povedala som a nasledovala Reia po chodbe.

Zastali sme pred dverami niakej izby.

,,Tu je to.'' povedal a ja som vytvorila portal do niakej požičovne svadobnych šiat , prezliekla sa, zopla si vlasy, nasadila korunku, rozmazala špyralu po tváry a prešla portalom naspäť.

,,Čo maš v plane?'' pozeral na mňa Rei a ja som sa usmiala a na vrch steny nakreslila kruh.

,,Vyskoč!'' povedala som a kyvla mu hlavov hore.

,,Aj ty. Dostanete sa do lesa. Ja ju tam dovediem.'' šepla som a postrčila som Alue .

,,Potom sa jej ukažeš ty.'' dodala som a zmazala portal. Len čo som pola sama, začala som jemne spievať kolisavu uspavanku. Ako keď spievate dieťatku aby spalo. Netrvalo dlho a z izby vyšla Stela. Rychlo som zabočila za roch a spievala ďalej zatial čo Stela ma následovala. Tak sme vyšli až von. Prechadzala som lesom. Nevedela som kam, ale letela som, akoby som tadialto už milion krát prechádzala.

Onedlho sme dorazili na čistinku kde som kyvla Alue a skočila do noveho portalu.

Dlho som nepísala ale snaď sa lubi ^^

Venované pre Hojkas :3 Za to že ma podporuješ :3 Velke diky <3

Ak sa vám páči , tak prosím hlasujte a komentujte.

The Last of SurvivorsKde žijí příběhy. Začni objevovat