Kate
,,Prosim ťa Kate.. Daj si dole tú kapucňu.'' zvolala moja triedna učitalka a ja som si pomali sňala kapucňu z hlavy, čim som odhalila moje blond vlasy zviazane v cope.
,,Aj okuliare .'' dodala a ja som nevedela čo mam robiť... Nechcela som aby všetci hľadeli na moje ''divné'' oči.
,,Mam ich zapalene... Prekáža mi svetlo...'' povedala som a ona len mávla rukou. Bola som tak šťastná že si ich nemusim davať dole. .
,,No jasne... Určite ich ma cele červene od fetu a ma kruhy ako zemegula.'' vyštekol Rick štiplavú poznámku na mňa, ale aj keď ma to štvalo nechcela som protirečiť. Radšej bidem mlčať.
Hneď po zvoneni som rýchlosťou vybehla z triedy, nasadila kapucňu a odkračala do jedálne.
,,Kate? Čakaj ma.'' začula som hlas mojej jedinej kamaratky Arii. Teda ak nepočitame Jaya. Kusok som spomalila a počkala kym ma Aria dobehla.
,,Daj si dole tie okuliare.'' povedala a prižmurila oči.
,,Jasne... Už sa na tom pracuje.'' neochotne som si ich zložila a hodila do tašky.
,,Ešte dole kapucňu, rozpustiť vlasy a poklakne pri tvojich nohach cela škola.'' povedala nadšene no ja som sklopila zrak aby moje oči nikto nevidel.
,,Niekedy ťa nechapem... Si snaď najkrajšia baba zo školy, ale ty sa schovavaš... Ja keby mam to čo ty, uživala by som si každy deň...'' zatočila sa Aria a veselo skackala vedla mňa, až k obedovemu stolu. Sadla som si za prázdny stol a vedla mňa dopadol Jay aj s Ariou.
,,Jé Kate ma dole okuliare.'' automatycky zareagoval Jay keď ma uvidel.
,,Už treti deň...'' konštatovala Aria a veselo sa usmiala.
,,Čo dnes podnikneme.'' ozval sa Jay s plnymi ustami mrkvoveho šalatu.... Ble mrkvový šalat... Striaslo ma a obydvaja sa na mne zasmiali.
,,Ja viem!'' napadol ma super plan ako straviť deň no nadšenim som si stiahla kapucňu a všerky oči sa uputali mojim smerom. Chcela som si nasadiť kapucňu no Joy mi stiahol gumičku. A cele to zhoršil... Dievčata na mňa zavistlivo pozerali, zatial čo chalani čumeli s otvorenymi ustami vratane Ricka. (Rick sa mi páči odkedy som prišla na tuto školu ale niesom schopna osloviť ho.
Nedokazala som znisť to keď na teba každy pozera. Ruýchlo som sa zvŕtla a utelala preč z jedalne. Chápem že to Jay robil aby som bola oblubena... Ale čo ak nechcem... Je to ich sen... Nie môj. Hovorila som si v mysli a prešla cez uličku feťakov a zaškolak do časti kde nikto nechodil.
Prečo sa tak bojim pohladov ostatných žiakov? Prešla som k starým šatniam a sadla si na lavičku. Toto je važne smiešne Kay... Ludi sa bojiš, ale opustene miesta ťa lákaju... Si normalna? Spýtala som sa sama seba a zasmiala sa.
Rozmýšlala som, aku povahu ma Warea, Tara, Ayas a Josh. Možno sú tiež hamblivý ... Aspom netrep Kay... Dnes su z nich oblúbenci a ty by si zostala na osuch. Chcela som sa snimi stretnuť... Ale hrozne som sa toho bála... Čo ak ma nepríjmu. Som iná.
Dvere sa otvorili a niekto vošiel. Trochu som podišla, aby som videla kto to je, ale nikoho som nevidela. To sa ti zdalo. Šepla mi misel a otočila som sa tak prudko že som si nevšimla ....
Rozhodla som sa nechať vas trochu v napätí nech sa na to viac tesíte... Zatial ako ste si všimli stiham pridavať časti každý deň takže zajtra tu bude nová. :) Ďakujem že to čítate a prosím vás o vote a koment. Moc krat díky :3
Na obrazku mate Kate
ČTEŠ
The Last of Survivors
FantasyV legende sa vraví že z preživšich, teda survivorov prežilo len 5 deti, ktore boli po zničeni ich rodin od seba odtrhnute a následne vrhnuté do tohoto sveta plného chaosu aby boli v bezpečí pred takzvanými Azuoreimi. Azurei su lovci a druidi ktory s...