Citliva, bez citov?

77 4 2
                                    

Warea

Pousmiala som sa nad novým chalanom a rýchlo napisala svojmu frajerovy smsku:

MAJKL... UZ NIKDY TA NECHCEM VIDIET!!! :'(

Zložila som mobil a strčila ho do mikiny. A ide sa baliť. Vykročila som smerom k nemu a schválne do neho narazila, pričom mi padli učebnice.

,,Toto snaď už nieje normalne!!! Najskôr sa rozidem a potom ma niekto verejne strápni pred školou.'' zufalo som zahrala zrútenie a klakla si k učebnicam.

,,Hmm. Prepač.'' chalan sa poškriabal na hlave a pomohol mi zodvihnuť učebnice.

,,Tak ty ma urazýš a povieš mi iba ''hmm. Prepač.'' ?''pozrela siom na neho s prižmurenymi očami a on nadzdvihol plecia.

,,Asi to tak bude.'' žmurkol a usmial sa na mňa. Nasledne som ho chitila za ruku a otočila smerom ku mne aby neodišiel.

,,Alebo aj nie.'' nadzdvihla som obočie a darovala som mu letmi bozk na usta.

,,Alebo aj nie.'' zasmial sa, pobozkal ma aj on a odviedol na dievčenske záchody, kde ma v jednej z kabiniek oprel o stenu a začal ma bozkavať po celom tele. Rozopol mi gate a ja som si ovinula nohy okolo jeho pásu. Surovo triaslo stenu a moje vzliky sa ozývali celou miestnosťou. Nakoniec som si zapla zips a nanovo namalovala usta.

,,Vidime sa neskvor kote.'' pobozkal ma na lice a odyšiel. Tak a mam ďalšieho chalana...  Mňa snaď miluje každý... Zasmiala som sa do zrkadla a za mnou som uvidela nizke čiernovlase dievča, ktore na mňa zlomyselne pozeralo.

,,Čo pozeraš ty mrcha. Odpal do riti lebo steba narobim sekanu'' zasyčala som na ňu a odyšla do triedy na hodinu.

<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->->

,,Warea...'' volali ma kamarati k stolu na obede keď som vošla do jedalne s Emmetom (tym novym, čo som ho pretiahla v škole na hajzloch.). Cela škola sa na nás upriene pozerala a ja som ho pobozkala na lice. Bol teraz môj.

V dave ludi som si všimla to hnedovlase dievča. Trochu ma to zaskočilo no nedala som to na sebe poznať. Prisadli sme si obaja ku stolu a pustili do rozhovoru. Len čo sa skončila škola som sa vydala peši domov. Nebývali sme ďaleko. Doma som bachla tašku na zem a pozrela na svoju choru mamu v izbe.

,,Ahoj mami. Prepač že som tu nemohla byť skôr. Mala som ťažky deň.'' pobozkala som ju na líce a ona sa takmer nebadatelne usmiala.

,,Len si odpočiň.'' pohladila som ju po vlasoch a prešla na chodbu. Pozrela som sa na poštu pred dverami. Bol to učet za elektriku. Vedela som čo budem musieť urobiť... Vzala som si kabelku a vyšla z domu.

Tak a máme tu Wareu. Myslim že mame ich životy trochu načrtnute, tak môžme pokračovať v pribehoch. :) dufam že sa vam to lúbi a ďakujem tým čo to čítaju. Poteši ma ak napišete komentár alebo date vote, aby som si bola ista že mam ďalej písať.

Na obrazku je Warea.

The Last of SurvivorsKde žijí příběhy. Začni objevovat